quote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef Nielsch het volgende:
Sorry de minister van bouwen is nu ff druk met asiel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb cao werk, en qua promotie is er niet meer veel mogelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:00 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Tja, daar kies je dan voor. Veel mensen lossen af, en betalen juist steeds minder.
En met ambitie, werkethiek en onderhandelingsvermogen ga je er iedere 2 jaar toch minimaal 5 tot 10% op vooruit, en kan je iedere 3 tot 5 jaar promotie behalen.
Je hebt het wat dat betreft toch echt zelf in de hand, maar dan moet je je niet laten leiden door je angsten en juist wat risico durven nemen.
Ja zijn geen perfecte partijen inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik sta niet positief tegen de PVV en FVD, maar iedereen moet er wel op stemmen.
Juist ja
Dat het geen perfecte partijen zijn is nogal een understatement. FVD bestaat uit krankzinnigen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:16 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja zijn geen perfecte partijen inderdaad.
Maar wat is het alternatief?
Zolang we hier niet op stemmen weten we in ieder geval heel zeker dat het gewoon zo doorgaat.
En dus op naar het volgende topic over:
- De verrotte huizenmarkt
- De files
- De aanslagen
- De criminaliteit
- De steekpartijen
- De drukte
- De wachtlijsten in de zorg
- De sfeer in dit land
- etc etc
Wel zeuren maar niet iets aan het probleem willen doen, dat is idioot.
FvD maakt denk ik niks. Zijn compleet wappie gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat het geen perfecte partijen zijn is nogal een understatement. FVD bestaat uit krankzinnigen.
Dit is exact de modus operandi van Geert Wildersquote:Op maandag 16 juni 2025 14:16 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wel zeuren maar niet iets aan het probleem willen doen, dat is idioot.
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:12 schreef RamboDirk het volgende:
Komt door teveel huishoudens
[ afbeelding ]Iedereen in een lage resolutie terug naar 8-bitland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow hee, waar gaat dit heen. Maar liefst 4 maanden later dan 10 jaar terug!!quote:Op maandag 16 juni 2025 09:32 schreef Moonversion het volgende:
De 77.000 mannen die vorig jaar voor het eerst vader werden, waren gemiddeld 32,9 jaar oud. In 2014 was de gemiddelde leeftijd van nieuwe vaders 32,5 jaar.
Dat is toch best veel?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sow hee, waar gaat dit heen. Maar liefst 4 maanden later dan 10 jaar terug!!
Vind ik niet.quote:
Voor een demograaf is dat wel veel denk ik.quote:
Zijn er een hele hoop die 40+ zijn en nog aan kinderen beginnen, wat eigenlijk verboden zou moeten worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sow hee, waar gaat dit heen. Maar liefst 4 maanden later dan 10 jaar terug!!
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:12 schreef RamboDirk het volgende:
Komt door teveel huishoudens
[ afbeelding ]Voel me sowieso niet gerepresenteerd in deze infographic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het standaard jonge blanke stel?
En waar is het vader-kind stel?
En het blank moeder-gekleurd kindje stel?
Vind het nogal beperkt dit. Horen die er niet bij?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Dat past dan precies bij het Nederlandse volk. We krijgen de leiders die we verdienen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is exact de modus operandi van Geert Wilders
Tja, hun partijprogramma is echter wel gezond verstand.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat het geen perfecte partijen zijn is nogal een understatement. FVD bestaat uit krankzinnigen.
Uit de EU en pro Ruslandquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, hun partijprogramma is echter wel gezond verstand.
Uit de EU zal wellicht nodig moeten zijn om de massa-immigratie te kunnen stoppen. Als dat zo is, dan ben ik ook voor. Dit moet stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit de EU en pro Rusland
Wellicht is emigreren dan gewoon de beste optie voor je.
Ja, dat werkt in het VK echt super.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Uit de EU zal wellicht nodig moeten zijn om de massa-immigratie te kunnen stoppen. Als dat zo is, dan ben ik ook voor. Dit moet stoppen.
Ja, dan haalt de PVV never nooit geen 76 zetelsquote:Op maandag 16 juni 2025 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Prima. Misschien kunnen we dan afspreken dat de PVV bij de volgende verkiezingen 76 zetels krijgt, maar als ze het dan zelf niet voor elkaar krijgen al deze onderontwikkelde laaggeletterde debielen voorgoed hun stemrecht kwijtraken? Ik ben voor. Zijn nu toch al genoeg jaren weggegooid. Kunnen die paar er ook nog wel bij
Nee nee, ze krijgen die eenmaal cadeau. Oppositie houdt zich compleet stil. Dus ze hebben volledige vrijheid.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, dan haalt de PVV never nooit geen 76 zetels
quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is dus niet alleen kak
In Drenthe al +- 80k.
Als je als tweeverdieners een huis wilt, dan wordt het wat schappelijker ja
Ik vond dat echt nogal meevallen. Door relatie tafrelen laat uit huis gegaan maar de voor en nadelen werden schromelijk overdreven.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad niet, maar alle sociale voordelen die erbij komen kijken mis je vaak wel als je bij je ouders blijft wonen.
Ik zie het nu veel op mijn werk waar ook ook een grote populatie eind twintigers met een goede opleiding begint in een startersfunctie. Die kunnen echt geen kant op, betalen vaak een godsvermogen aan huur voor een bezemhok. Dan kan je nog een redelijk salaris hebben maar succes met sparen als je ook nog een leven wil hebben.
[..]
In Drenthe al +- 80k.
Ik vond dat echt nogal meevallen. Door relatie tafrelen laat uit huis gegaan maar de voor en nadelen werden schromelijk overdreven.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad niet, maar alle sociale voordelen die erbij komen kijken mis je vaak wel als je bij je ouders blijft wonen.
Ik zie het nu veel op mijn werk waar ook ook een grote populatie eind twintigers met een goede opleiding begint in een startersfunctie. Die kunnen echt geen kant op, betalen vaak een godsvermogen aan huur voor een bezemhok. Dan kan je nog een redelijk salaris hebben maar succes met sparen als je ook nog een leven wil hebben.
toen kon je nog een sociale huurwoning krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Eenverdieners hebben eigenlijk nooit een woning kunnen kopen in Nederland, waar het idee vandaan komt is me ook een raadsel. Tot 1990 was nog geen 50% van de woningen een koopwoning.
Dus het is niet zo dat voorgaande generaties een woning konden kopen van een salaris.
Dat is niet eerlijk. De VK is uit de EU gegaan en heeft vervolgens zelf niets meer tegen de massa-immigratie gedaan. Dat hebben het zelf zo ver laten komen. Uit de EU was stap 1, maar daarna zijn ze gestopt i.p.v verder gaan met stap 2.quote:
Hun Brexit, hun keuze.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. De VK is uit de EU gegaan en heeft vervolgens zelf niets meer tegen de massa-immigratie gedaan. Dat hebben het zelf zo ver laten komen. Uit de EU was stap 1, maar daarna zijn ze gestopt i.p.v verder gaan met stap 2.
Als we het dan toch over het VK hebben, dan kun je ook zien wat de gevolgen van voortdurende massa-immigratie zijn. Sommige steden daar zijn echt al helemaal naar de kloten en nog erger dan hier.
Omdat ze de miljarden per jaar in F1 tempo zagen verdampen, ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. De VK is uit de EU gegaan en heeft vervolgens zelf niets meer tegen de massa-immigratie gedaan. Dat hebben het zelf zo ver laten komen. Uit de EU was stap 1, maar daarna zijn ze gestopt i.p.v verder gaan met stap 2.
Ja dat moeten ze inderdaad helemaal zelf weten. Zonde is het wel. En hopelijk laten wij het zover niet komen, al zijn we al een heel eind op weg.quote:
[..]
In Drenthe al +- 80k.
[..]
toen kon je nog een sociale huurwoning krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Eenverdieners hebben eigenlijk nooit een woning kunnen kopen in Nederland, waar het idee vandaan komt is me ook een raadsel. Tot 1990 was nog geen 50% van de woningen een koopwoning.
Dus het is niet zo dat voorgaande generaties een woning konden kopen van een salaris.
Hoe blind kun je zijn?quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Als we het dan toch over het VK hebben, dan kun je ook zien wat de gevolgen van voortdurende massa-immigratie zijn. Sommige steden daar zijn echt al helemaal naar de kloten en nog erger dan hier.
'Sommige- nog erger dan hier'quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Niet iedere vent is rijk of heeft een grote lul.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:04 schreef stalybridge het volgende:
Vooral niet verrassend dat thuis wonende mannen nog vrijgezel zijn.
Vrouwen willen gewoon geen man die nog bij zijn moeder woont. Als hij bij zijn vrouw woont is dat meestal geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |