Dat soort hypocrisie zou je inderdaad grappig kunnen noemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grappig want ik zag laatst Twitter posts van een Israelier die riep "I don't care about how many children die, no ceasefire" maar dat hij nu verdrietig was omdat hij aan z'n dochter moest uitleggen waarom ze elke avond moesten schuilen
Nee natuurlijk niet. Zelfs als Iran als missie heeft Israel te vernietigen en nucleaire wapens mede voor dat doel wil. Dan nog is Israel de agressor natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:21 schreef Nober het volgende: [..] Mag Isral voorkomen dat een hamas, hezbollah, plo, pflp, islamic jihad, houthi's rebellen, Iran, Syri hen vernietigd?
In 1948 is het land daar ook gesticht. Dus je kan het ook weghalen. Daarbij is de vergelijking Oekrane/Rusland ook een scheve. Daar zijn ze allemaal van het orthodoxe christendom.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een land weghalen omdat andere landen het aanvallen is geen oplossing. Zo is Oekrane 'weghalen' uit Europa is ook geen oplossing voor de oorlog met Rusland.
Jouw argument was dat als je Isral weghaalt, dit een oplossing voor het conflict zou zijn. Dat is net zo goed toepasbaar op andere oorlogen en conflicten. Dat Oekrane en Rusland dan beide Christelijke landen zijn is irrelevant. Het blijven landen in oorlog omdat Rusland het liefst Oekrane wilt opslokken.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 1948 is het land daar ook gesticht. Dus je kan het ook weghalen. Daarbij is de vergelijking Oekrane/Rusland ook een scheve. Daar zijn ze allemaal van het orthodoxe christendom.
Maargoed, het leidt allemaal af van het eigenlijke probleem; mokerdomme figuren die in een fabeltje geloven.
Heb je het nu over deporteren?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 1948 is het land daar ook gesticht. Dus je kan het ook weghalen. Daarbij is de vergelijking Oekrane/Rusland ook een scheve. Daar zijn ze allemaal van het orthodoxe christendom.
Maargoed, het leidt allemaal af van het eigenlijke probleem; mokerdomme figuren die in een fabeltje geloven.
Goed je hier eens de juiste kant kiest en begrijpt wat voor een groot probleem het religieuze regime van Iran vormt.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:35 schreef Mikeytt het volgende:
Het is werkelijk krankjorum hoeveel onomkeerbare schade n land heeft kunnen aanrichten omtrent de atoomdeal...
Boven verwachting een goede post. Heel eerlijk gezegd nooit verwacht van je, maar ik moet duidelijk mijn beeld bij jou naar boven bijstellen nuquote:Op maandag 16 juni 2025 08:35 schreef Mikeytt het volgende:
Het is werkelijk krankjorum hoeveel onomkeerbare schade n land heeft kunnen aanrichten omtrent de atoomdeal...
Ja goede vraag. Iran claimt een manier te hebben gevonden om het afweersysteem in de war te laten raken.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag met af wat het IDF bedoelde met dat ze belangrijk nieuws hadden over de laatste Iraanse raketaanval.
Zeg dat je bewust op burgers wilt schieten zonder te zeggen dat je bewust op burgers wilt schieten. Wat een raar statement van die man.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:14 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nt-en-wetenschappers
Isralische minister: 'Inwoners Teheran zullen spoedig prijs betalen'
"De inwoners van Teheran zullen binnenkort de prijs betalen." Dat schrijft de Isralische minister van Defensie Israel Katz op X. Hij reageert via het sociale platform op raketaanvallen van Iran op Isralische burgerdoelen, waarbij vannacht vier doden vielen. Katz stelt dat de 'dictator uit Teheran is veranderd in een laffe moordenaar' die 'doelbewust op Isralische burgers schiet'. Zowel Iran als Isral voerde vannacht aanvallen uit.
[ x ]
Ik vermoed dat ze inmiddels langer wachten met lanceren zodat ze meer rakketen tegelijk kunnen afvuren.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Iran claimt een manier te hebben gevonden om het afweersysteem in de war te laten raken.
Maar volgens mij hebben ze gewoon die video gezien waar 1 interceptor van israel weer terug valt en zeggen ze van 'he, dat hebben wij gedaan!"
Dat zou goed kunnen. Iran exporteert de meeste olie naar China, en die zijn niet zo blij nu met deze situatie.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze inmiddels langer wachten met lanceren zodat ze meer rakketen tegelijk kunnen afvuren.
Plus het IDF was ook een klein beetje paniekerig aangaande de inslaglocaties, of die uit de pers gehouden konden worden, dan denk ik eigenlijk vrij snel aan Chinese satelliet-informatie, zeker gezien de dubbele inslag op de energiecentrale.
Er verdwijnen regelmatig Chinese vrachtvliegtuigen van de radar boven Turkmenistan net voordat ze het Iraanse luchtruim invliegen.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Iran exporteert de meeste olie naar China, en die zijn niet zo blij nu met deze situatie.
Dat boeit de meeste “vredesactivisten” denk ik niet zo veel.. net als executies door hamas.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:51 schreef HowardRoark het volgende:
Het Iraanse regime is ook druk bezig met het executeren van Iranirs die men ervan verdenkt te hebben samengewerkt met Isral.
[ twitter ]
Goed idee. Zullen we Netanyahu en zijn oorlogskabinet er gelijk naast zetten?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat boeit de meeste “vredesactivisten” denk ik niet zo veel.. net als executies door hamas.
Het Iraanse regime mag wat mij betreft van hoog naar laag allemaal tegen de muur.
Correct.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat boeit de meeste “vredesactivisten” denk ik niet zo veel.. net als executies door hamas.
Het Iraanse regime mag wat mij betreft van hoog naar laag allemaal tegen de muur.
Dat lijkt me niet nodig, Isral is een redelijk fatsoenlijke democratie en rechtsstaat dus als er een noodzaak bestaat om deze mensen te vervolgen dan zal dat ook wel gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed idee. Zullen we Netanyahu en zijn oorlogskabinet er gelijk naast zetten?
Nee. Want zij zijn het probleem natuurlijk niet. Die valse morele gelijkstelling is nogal vermoeiend.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed idee. Zullen we Netanyahu en zijn oorlogskabinet er gelijk naast zetten?
Een fatsoenlijke democratie die honger als wapen inzetten.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig, Isral is een redelijk fatsoenlijke democratie en rechtsstaat dus als er een noodzaak bestaat om deze mensen te vervolgen dan zal dat ook wel gebeuren.
Daar is dan ook helemaal geen sprake van.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke democratie die honger als wapen inzetten.
Hardop gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |