Ja heel leuk dat ze allergisch kunnen ze zijn, moeten ze uit de huurt blijven. Wij stonden al in een verlaten ruimte daar en de hond lag in een hoekje te snurken. Hulphonden mag je tevens niet aaien, het is geen huisdier, maar een hulpmiddel.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Terecht, mensen kunnen zeker allergisch zijn voor honden. Kan jij haar niet begeleiden?
nou vind ik welquote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon negeren, want ze mogen hulphonden helemaal niet weigeren.
Dus stel jij zou in een rolstoel zitten, gaan we ook dan eventjes alles met trappen maken en geen speciale rolstoelpaden, want ja pech gehad, zoek maar een andere plekquote:
Wat is nou eigenlijk het probleem? Je vriendin sport al bij Basicfit. Waarom wil je hun meenemen naar jouw sportschool?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:32 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Oké, waar zal ik beginnen.
Ik heb 1 hele goede vriend, zijn vriendin (waar ik ook dikke vrienden mee ben), is slechtziend, tussen de 10 em 20% ziet ze.
Ik zelf sport bij Anytime Fitness Roosendaal, zij bij Basic Fit.
Zij heeft een hulphond om haar te helpen, wat terecht is.
Bij onze sportschool moet je het doorgeven als je mensen meeneemt ivm overlast.
Ik had dus netjes op de mail gezet, yo ik heb 2 vrienden bij, waarvan 1 een hulphond bij heeft.
Echt binnen de 20 min werd ik door de eigenaar gebeld, of wij zo snel mogelijk wilde oprotten, want mensen kunnen allergisch zijn voor een hond bla bla bla, en blinde moeten maar op een grasveldje gaan sporten.
Wat vinden jullie hiervan?
Misschien gewoon gezellig, keertje met z'n drieën workoutje doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het probleem? Je vriendin sport al bij Basicfit. Waarom wil je hun meenemen naar jouw sportschool?
Lekker met zijn drietjes + hondje naar Basicfit gaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gezellig, keertje met z'n drieën workoutje doen.
Ja het ding is, het gaat bij hen per jaar zit je eraan vast, niet per maand.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:04 schreef YoopY het volgende:
Per direct je abo opzeggen en aangifte doen wegens discriminatie.
onzinvergelijkingquote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Dus stel jij zou in een rolstoel zitten, gaan we ook dan eventjes alles met trappen maken en geen speciale rolstoelpaden, want ja pech gehad, zoek maar een andere plek
Nee vind ik niet.quote:
Ja oke, maar als dit de grond van opzeggen is kom je daar gewoon mee weg en moeten ze de restitutie betalen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Ja het ding is, het gaat bij hen per jaar zit je eraan vast, niet per maand.
Enne die eigenaar is ook mijn Personal Trainer, en op 1 of andere manier mag ik wel van hem meer dan de andere leden.
Moet je eens tegen moslim taxi chauffeurs zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
Het is niet toegestaan een hulphond te weigeren volgens google
Ook die mogen een hulphond niet weigeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Moet je eens tegen moslim taxi chauffeurs zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |