Ja, ontzéttend..quote:Op zondag 15 juni 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is wel erg warm natuurlijk..
Niet zo raar hoor, is flink warmer.quote:
Véél te vroeg. Geen idee waar Max mee bezig is.quote:
Waarom? Als de banden er zo hard doorheen gaan is het beter om een keertje extra te stoppen voor vers rubberquote:
Hard duurt langer om op temperatuur te komen, dan pas werken ze optimaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ver rijdt ook niet echt snel naar Hul toe...
Valt wel mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er voorbijquote:Op zondag 15 juni 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou kunnenquote:
Russell.quote:
Undercutquote:Op zondag 15 juni 2025 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell.
En je had verwacht dat hij er voor zat ofzo?
Er bovenop, misschien?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell.
Je weet het nooit met zon pitstopje.. vooral bij Rusellquote:Op zondag 15 juni 2025 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell.
Profile.quote:
Heel kortquote:
Die heeft er gewoon full-wets onder gegooid, anders worden die toch niet gebruiktquote:
Hopelijk geheel dood, ander is het écht heel zieligquote:Op zondag 15 juni 2025 20:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ligt er nu een half dood beest op het circuit?
Zijn auto of hij zelf?quote:
Zo zou ik albon nou ook weer niet omschrijvenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ligt er nu een half dood beest op het circuit?
Beide?quote:
Madbon.quote:
Iedere x in die bocht. Hopelijk zien ze wel beelden vd race op dat bord als er geen wagens langsdenderenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedere x in die bocht. Hopelijk zien ze wel beelden vd race op dat bord als er geen wagens langsdenderen
Zie een crash maar geen vlag. Oh wacht.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedere x in die bocht. Hopelijk zien ze wel beelden vd race op dat bord als er geen wagens langsdenderen
Wat? Jij denkt dat het een slechts reclamebord is en niet ook een scherm ofzo?quote:
Ferrari heeft het zelfs met een raket weggegeven.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Le Mans kan je met 1 arm op de rug winnen blijkt
Kijk, er is deze gloednieuwe technologie met de naam AR.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Jij denkt dat het een slechts reclamebord is en niet ook een scherm ofzo?
Maar hij moet nog stoppenquote:
Dus?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, er is deze gloednieuwe technologie met de naam AR.
Een 1 stop lijkt me enthousiast?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef Haags het volgende:
Norris zal toch ook wel naar binnen moeten onderhand
Dat zou kunnen. Zou ook kunnen van niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beeld wordt digitaal toegevoegd, het publiek ziet dat niet.
Plan F.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Zou ook kunnen van niet.
Checking.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:34 schreef SiGNe het volgende:
Regie vind bandenleeftijd blijkbaar belangrijer dan tijden
Vergeten dat die bestondquote:
Ik denk dat de kans wel erg groot is dat ze daar niet de hele race alleen die reclame zien hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Zou ook kunnen van niet.
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans wel erg groot is dat ze daar niet de hele race alleen die reclame zien hoor
Ligt er al een tijdje.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Refragmental het volgende:
Ligt er nou een dood dier op de baan?
Nee, dat is Albonquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Refragmental het volgende:
Nou nou.quote:
Meerdere volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Refragmental het volgende:
Leeft nog halfquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Refragmental het volgende:
Meen er ook 2 gezien te hebbenquote:
Neeeeequote:
Ik denk een halve marmot.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Refragmental het volgende:
Ja. Kees Koning vervangt Allard. Zei ik eerder alquote:
Plan H2.quote:
Hij had toch koffie besteld.quote:
Niemand snapt Ferrari.quote:
Sorry, ik heb niet elke post van iedereen gelezen, zoals deze. Vandaar ook de vraag eigenlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Kees Koning vervangt Allard. Zei ik eerder al
Eindelijk. Sainz was daar stúkken sneller inquote:
En vandaar de bevestigingquote:Op zondag 15 juni 2025 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet elke post van iedereen gelezen, zoals deze. Vandaar ook de vraag eigenlijk
Niet alleen vandaag helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull heeft niet echt een auto waarmee lekker aangevallen kan worden vandaag.
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull heeft niet echt een auto waarmee lekker aangevallen kan worden vandaag.
Ik snap hemquote:
Dat ging stúkken beter andersquote:Op zondag 15 juni 2025 20:41 schreef SiGNe het volgende:
Ferrari denkt dat ze nog met de 24uurs race bezig zijn
Ja, precies. Als je niet naar binnen gaat, kunnen ze je banden niet wisselen.quote:
Verloor, verloor.. Werd geen 1e..quote:
Maar dat is dus ook het probleem daar, het team luistert niet naar de rijdersquote:Op zondag 15 juni 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Engineer dacht dat hij sarcastisch was maar dat was hij dus niet, dat kan ook.
Penske Porsche werd 2e, die vonden toch echt dat ze verloren haddenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verloor, verloor.. Werd geen 1e..
Hebben ze al een keer gedaanquote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Middelpunt het volgende:
WTF, ze moeten echt de strategie mensen allemaal vervangen bij Ferrari.
Maar goed, Leclerc kan ook wat meer ballen tonen en gewoon zn eigen gang gaan
Canadezen hč.. die weten nog niet eens welke taal ze spreken en bij welk land ze horenquote:
Deze baan heeft regen nodigquote:
Mwah, beter dan Monacoquote:
Hij had ook niet gewoon kunnen blijven staan toen ze (weer) harde banden monteerdenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Middelpunt het volgende:
WTF, ze moeten echt de strategie mensen allemaal vervangen bij Ferrari.
Maar goed, Leclerc kan ook wat meer ballen tonen en gewoon zn eigen gang gaan
Dat is dan ook niet heel moeilijkquote:
Juist hij..quote:
Max vreet banden.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:46 schreef Starflyer het volgende:
Max weer door zijn banden heen, blijkbaar.
0.6 per rondje langzamer rijden dan Russellquote:
Als hij dan ook de wagen zou draaien kan het nog wat wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft m in de achteruit gezet
quote:
Misschien dat het nu eindelijk beter gaat.quote:
Dat ging hij toch al niet.quote:
nooitvangehoord.gifquote:
Werd gemeld net ja maar waarom is die belangrijk?quote:
Eerste ronde waren we nog hoopvolquote:Op zondag 15 juni 2025 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ging hij toch al niet.
De grote baasquote:
Alpine = Renaultquote:Op zondag 15 juni 2025 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werd gemeld net ja maar waarom is die belangrijk?
Renault rijdt al even niet meer mee in de F1 en er is de komende jaren ook geen ruimte om weer in te stappen
Alpine is nog altijd Renaultquote:Op zondag 15 juni 2025 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Renault rijdt al even niet meer mee in de F1 en er is de komende jaren ook geen ruimte om weer in te stappen
Bijzondere timing, als grote baas van een team opstappen tijdens de racequote:
Wij allemaal, maar hij moet voor de McLarens blijven.quote:
Grote baas van het merk Renaultquote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzondere timing, als grote baas van een team opstappen tijdens de race
Papa gewordenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik weet wel wat er is gebeurd, je begint oud te worden.
Ik zei toch dat het een 3-stopper ging wordenquote:
Ooit van Alpine gehoord? Dat heeft IETS te maken met Renaultquote:Op zondag 15 juni 2025 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of een SC straksquote:
Van een team?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzondere timing, als grote baas van een team opstappen tijdens de race
Prima stop.quote:
Daarom gaat hij nu snel door de hards heenquote:
Renault is Alpineskiënquote:Op zondag 15 juni 2025 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarquote:Op zondag 15 juni 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij hebben ze de marmot opgeruimd, ligt nu alleen een grote plas bloed
Bocht 9quote:
Bijna is niet helemaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Antonelli had bijna Max te pakken.
Voorlopig welquote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Alsof Verstappen Antonelli voor kan blijven.
Denk het niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Alsof Verstappen Antonelli voor kan blijven.
Eens, laat goede dingen zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel respect voor ANT hoor.. jochie raced aardig mee met de mannen
Dit 100%quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zekers. Leuke rijder.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee, lijkt erop idd.quote:
Yuki rijdt er anders al 40 rondjes opquote:
Over het hoofd gezienquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef Middelpunt het volgende:
Redbull is vergeten dat ze Tsunoda ook nog hebben?
18 dacht ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe lang duurt een stop hier? 18 of 20 seconden toch ?
Ze hebben geluisterd naar jequote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef SiGNe het volgende:
Wel irritant dat de regie niet gewoon de tijden laat zien, kan mij de banden en aantal pits schelen
Tsunoda is vergeten dat ie in een red Bull rijdtquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef Middelpunt het volgende:
Redbull is vergeten dat ze Tsunoda ook nog hebben?
Welke orde?quote:
Ohwquote:
Gaat ie dan wel hard?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft de banden langzamer op temperatuur laten komen?
Zou niet voor het eerst zijn dat de auto beter werkt nu het later in de race isquote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt er wel op, hij rijdt ook langzaam weg bij Antonelliquote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, letterlijk.quote:
Och, had ook Signal kunnen staanquote:Op zondag 15 juni 2025 21:00 schreef Rnie het volgende:
Ben je 2 miljard waard, zit je met een "whatsapp" logootje op je microfoontje.
Je kunt de uitslag al wel invullen inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2025 21:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij Viaplay blijven ze maar raaskallen dat de race fascinerend is..
@ESF1Gamerquote:Op zondag 15 juni 2025 21:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij Viaplay blijven ze maar raaskallen dat de race fascinerend is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |