SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
zijn er taart foto's?quote:Hey there sunshine lift my heart
Nee, was gewoon een simpele kersenvlaai taartquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ook lekkerHey there sunshine lift my heart
ruikt hier ook goedHey there sunshine lift my heart
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met slagroom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een simpele kersenvlaai taartHow can I make this topic about me?![]()
quote:![]()
![]()
waarom jij mij bolken
mijn puntjesHey there sunshine lift my heart
Nieuwe mode.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei... Dat komt er helemaal verkreukeld uit nu.Oeh, feliciteer hem maar even van mij.quote:![]()
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de veiligheid wel inderdaad. Naja, bij gebrek aan beter ga ik wel met mijn tesla coil spelen.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.
🐙![]()
Lekkere puntjesquote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom jij mij bolken
mijn puntjes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Handig. Op de boormachine met stukje tape op de trigger werkt ook redelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.![]()
Jammer dat de hoofd er niet helemaal op staat
Gelukkig is het dan niet mijn hoofdquote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat de hoofd er niet helemaal op staat
How can I make this topic about me?![]()
Die heeft geen haarquote:Op zondag 15 juni 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan niet mijn hoofd
ztiekem is de bovenkant van het hoofd nog een koffiekopjeHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: