abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218060314
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Tja, dit wordt volledig genegeerd. Helemaal met de berichtgeving van Haaretz vandaag. Wat nog kwalijker is, is dat zelfs ook Haaretz erkent dat er ook verschillende Palestijnse groepen zijn die op mensen schieten, maar dit wordt dan natuurlijk weer buiten beschouwing gelaten door de NOS. Het betreft weer cherry-picking van de hoogste orde.
Ach meneertje Howard is zelf ook weer aan het cherry picken.

Jankie jankie over de Palestijnse groepen, oh zo slecht. Maar de daden van Israël veroordelen? Ho maar.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 20:54:11 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218060316
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:51 schreef bianconeri het volgende:
"Israëlische militairen krijgen opdracht te schieten op Palestijnen bij de distributiepunten in de Gazastrook, hoewel zij geen bedreiging vormen. Dat meldt de Israëlische krant Haaretz op basis van gesprekken met Israëlische militairen."

Op site NOS.

Ben benieuwd wat onze genocide juichers weer voor onzin vertellen.

Dat die militairen eig Hamas zijn?
Of dat een Israelische krant eigenlijk een Palestijnse krant is?

Altijd weer lachen wat voor belachelijke excuses doe groep zoekt.
Namen en rugnummers graag ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218060321
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doden van mensen op de meest gruwelijke en onmenselijke manieren hebben we vooral gezien op 7 oktober 2023, door de Palestijnen met Israëlische burgers als het slachtoffer.

Nee hoor. Elke dag al bijna 2 jaar lang sinds die dag. Dag in dag uit in Gaza.
pi_218060323
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Namen en rugnummers graag ..
Ga je weer ontwijken en wegduiken?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 20:56:07 #180
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218060329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ga je weer ontwijken en wegduiken?
Nee, ik vraag je concreet te worden. Je hebt hier meermaals hele groepen users weggezet als de toejuichers van genocide terwijl niemand ooit hier zoiets heeft gezegd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218060360
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Want stel je nu voor dat er inderdaad eens geschoten is op burgers door het Israëlische leger, dat zou natuurlijk niet goed zijn en moet bestraft worden.

Maar toen de Palestijnen dit deden op 7 oktober 2023, werd in menig Arabisch en Islamitische kring gevierd en/of weggezet als 'een heldhaftige verzetsdaad'. En we zagen recent iets soortgelijks in Syrië, waar honderden Alawieten werden afgeslacht.

Als deze incidenten in de Gazastrook dus meteen het gezicht van Israël, wat is het gezicht dan wel niet van de Arabische en Islamitische wereld waar men normaal dit soort acties of negeert of zelfs toejuicht?

Vanuit dat perspectief is het lastig te geloven dat (Arabische) moslims dit nu daadwerkelijk zo erg vinden, het is simpelweg handig om als stok te kunnen gebruiken jegens Israël en Joden.
Je loopt de boel te bagatelliseren. Er is continu gericht geschoten op weerloze en uitgehongerde burgers die naar voedseluitdeel plekken zijn gelokt. Dat zijn nazi praktijken.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:01:20 #182
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218060361
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
POL is dan ook centrumlinks tot radicaal links. Waarbij velen eerder richting de laatste groep zitten dan de eerste.
[..]

klopt , als je niet extreem links bent wordt je voortdurend geblocked, gebanned of je posts of topics stiekem verwijderd op FOK
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:14:52 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218060466
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je loopt de boel te bagatelliseren. Er is continu gericht geschoten op weerloze en uitgehongerde burgers die naar voedseluitdeel plekken zijn gelokt. Dat zijn nazi praktijken.
Ik bagatelliseer niets, ik leg een dubbele standaard en hypocrisie bloot.

Het staat je namelijk nog altijd vrij om uit te leggen waarom het neerschieten van burgers bij een voedselpunt 'nazi-praktijken' zijn, maar het doodmartelen, levend verbranden, verkrachten en neerschieten van honderden Israëlische burgers in hun dorp of op een muziekfestival, reden is voor muntthee en gebak of binnen de (Arabische en) Islamitische kringen wordt gezien als een heldhaftige verzetsdaad. Waar komt deze dubbele standaard vandaan?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:19:24 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218060509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt , als je niet extreem links bent wordt je voortdurend geblocked, gebanned of je posts of topics stiekem verwijderd op FOK
Mwah, dat is natuurlijk niet waar.

Hier op FOK! is de vrijheid van meningsuiting over het algemeen behoorlijk groot. Ik ben rechts en conservatief en geregeld uitgesproken in mijn standpunten. Desondanks krijg ik weinig user notes en heb maar één keer een 24-uurs ban gehad.

Het gaat er alleen wel om dat je een (uitgesproken) perspectief geeft, je dit op een beetje beschaafde manier verwoord en als je daarbij mensen wegzet als 'ratten' zoals jij doet in post #158, dan gaat dat gewoon te ver.
pi_218060519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:49 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Hoe wil je deze vraag serieus beantwoord zien als volgens de Israëlische propaganda machine zo ongeveer elke Palestijn lid van Hamas is?
Dat zou perfect ontkracht kunnen worden als Hamas hun strijders niet onder burgers zou vermengen, dan kan Hamas duidelijke cijfers over hun gedode strijders kunnen overleggen. Waarom denk jij dat Hamas dat niet doet?
pi_218060536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:45 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Waarom denk je dat dat is?
Omdat er zo'n 30tal gijzelaars zijn mag Israel zo'n 2 miljoen mensen gijzelen in een concentratiekamp?
pi_218060557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Omdat er zo'n 30tal gijzelaars zijn mag Israel zo'n 2 miljoen mensen gijzelen in een concentratiekamp?
Bijzonder dat je een totaal andere vraag opwerpt op de valide vraag over waarom het onmogelijk is voor iemand om het aantal gevallen strijders aan Hamas kant te kunnen opnoemen. We moeten het doen met schattingen. Kan jij uitleggen waarom Hamas dit doet Lord-Omdraai?
pi_218060580
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik bagatelliseer niets, ik leg een dubbele standaard en hypocrisie bloot.

Het staat je namelijk nog altijd vrij om uit te leggen waarom het neerschieten van burgers bij een voedselpunt 'nazi-praktijken' zijn, maar het doodmartelen, levend verbranden, verkrachten en neerschieten van honderden Israëlische burgers in hun dorp of op een muziekfestival, reden is voor muntthee en gebak of binnen de (Arabische en) Islamitische kringen wordt gezien als een heldhaftige verzetsdaad. Waar komt deze dubbele standaard vandaan?
Je bent de dubbele standaard en hypocrisie. En maar janken dat er op 7 oktober onschuldige burgers dood zijn gemaakt. Maar dan doet Israel het en noem je het totaal terecht ook al gaat het om veel grotere aantallen. Met jouw manier van denken zou het nu dan vrij terecht zijn als de Palestijnen als wraak 1 miljoen Israeli's vermoorden. Waarom zou het boeien dat Hamas een doodscultus is als je dag en nacht een doodscultus als Israel verdedigt.
pi_218060588
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:25 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Bijzonder dat je een totaal andere vraag opwerpt op de valide vraag over waarom het onmogelijk is voor iemand om het aantal gevallen strijders aan Hamas kant te kunnen opnoemen. We moeten het doen met schattingen. Kan jij uitleggen waarom Hamas dit doet Lord-Omdraai?
Wat is er valide aan duizenden slachtoffers voor 30 gijzelaars?
pi_218060594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat is er valide aan duizenden slachtoffers voor 30 gijzelaars?
Je kunt dus geen antwoord geven op de vraag. Wil je dan de volgende keer je niet bemoeien als ik de vraag aan een andere user stel? Erg onbeleefd van je en helpt totaal de discussie niet.
pi_218060610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je kunt dus geen antwoord geven op de vraag. Wil je dan de volgende keer je niet bemoeien als ik de vraag aan een andere user stel? Erg onbeleefd van je en helpt totaal de discussie niet.
:')
pi_218060624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wie geeft er nou geen antwoord. Ik stel je een vraag beantwoord hem dan in plaats van een naamverbastering doen wat volgens de polici hier niet mag.
We weten allebij dat je geen antwoord hebt op mijn vraag. Het slaat nergens op om 2 miljoen mensen te gijzelen en duizenden doden te accepteren voor 30 gijzelaars waarvan je niet eens weet of ze leven.
Daarbij als je gaat zeuren over strijders verbergen tussen de populatie in Israel is verplichte diensplicht dus IDF strijders zitten volledig gemengd door de populatie. Hoeveel IDF moordenaars denk je dat er bij 7 oktober omkwamen?
pi_218060635
Je kunt 7 oktober vervelend vinden en vraagtekens zetten bij de manier waarop Israël omgaat met de mensen in Gaza.

Al geprobeerd?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:51:10 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218060727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Daar is geen sprake van. Er is geen concentratiekamp.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:40 schreef gaatwelgoed het volgende:
Je kunt 7 oktober vervelend vinden en vraagtekens zetten bij de manier waarop Israël omgaat met de mensen in Gaza.

Al geprobeerd?
Als je 7 oktober 2023 slechts 'vervelend' vindt, gaat er al iets mis.

En de situatie van de Palestijnen in de Gazastrook is dus het resultaat van de oorlog die zij zelf zijn gestart en tevens de manier waarop zijn de strijd voeren, namelijk zonder scheiding tussen burgers en strijders.
pi_218060759
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is Gaza waar mensen uit hun huizen verdreven zijn en waar de voedseltoevoer afgesneden is. Waar spelletjes gespeeld worden om mensen dood te schieten als ze naar een van de weinige voedsel uitgifte punten komen.

quote:
In vergelijking met de reactie niet meer dan een speldenprikje.

quote:
En de situatie van de Palestijnen in de Gazastrook is dus het resultaat van de oorlog die zij zelf zijn gestart en tevens de manier waarop zijn de strijd voeren, namelijk zonder scheiding tussen burgers en strijders.
De Palestijnen zijn geen oorlog gestart. Als je zulke basiskennis over het conflict nog niet hebt is wordt het misschien eens tijd je mond te houden en te luisteren. Israel scheid burger en strijders net zo goed niet.
pi_218060765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:40 schreef gaatwelgoed het volgende:

Al geprobeerd?
Precies ja maar nee zo werkt het niet. Pro-Israel ziet maar een kant van het conflict.
pi_218060769
quote:

[..]
[..]

Schandalig, goor, de 9/11 van Israël. Whatever je het wil noemen.

Wanneer is volgens jou die oorlog/strijd gestart?
pi_218060826
quote:

[..]

Ik weet het niet. Het is in elk geval eerlijk. De meeste mensen zijn daar toch wat voorzichtiger mee.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 27 juni 2025 @ 22:52:55 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218061052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er is Gaza waar mensen uit hun huizen verdreven zijn en waar de voedseltoevoer afgesneden is. Waar spelletjes gespeeld worden om mensen dood te schieten als ze naar een van de weinige voedsel uitgifte punten komen.
In de Gazastrook is geen concentratiekamp.
quote:
[..]
In vergelijking met de reactie niet meer dan een speldenprikje.
Play stupid games, win stupid prizes.
quote:
[..]
De Palestijnen zijn geen oorlog gestart. Als je zulke basiskennis over het conflict nog niet hebt is wordt het misschien eens tijd je mond te houden en te luisteren. Israel scheid burger en strijders net zo goed niet.
De Palestijnen zijn zeker wel een oorlog gestart.

En ten tweede maakt Israël netjes een scheiding tussen burger en strijder in hun eigen samenleving. Denk je oprecht dat Israëlische soldaten zich gaan verschuilen tussen de eigen burgers in de hoop zo immuniteit te creëren? Dat is ondenkbaar.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 23:43:00 #200
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218061261
Check ook de instagramaccounts. Dit is nu....

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')