SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Bijna döner bestellen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gifjes zag ik, niet de dalex ervoorquote:Op zondag 15 juni 2025 15:54 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Gifje van een Dalek die ik in een app stuurde toen iemand Dalex typte
[ afbeelding ] deze
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Half Nederland vanavond barbecuen denk ikSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Het was bizar druk op de terrassen vandaag.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Half Nederland vanavond barbecuen denk ikHow can I make this topic about me?![]()
Kook jij wel eens iets gezonds?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
De diepvries pizza ligt in de vriezer, straks ....![]()
Nog even doen alsof ik werk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hier mie met babi pangang.
Morgen weer salades.
Witlofsalade met aardbei lijkt me wel prima lunchSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier mie met babi pangang.
Morgen weer salades.
Witlofsalade met aardbei lijkt me wel prima lunch
How can I make this topic about me?![]()
BiemmDon't follow me. I am lost too
Breakfast club
Huis schoonmaken natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanmiddag gaan doen? Met mijn kayak het water op, of huis schoonmaken...
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanmiddag gaan doen? Met mijn kayak het water op, of huis schoonmaken...
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Why not both?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
NotSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ken je klassiekersquote:
Eerst schoonmaken? Maar omdat ik geen zin heb, doe ik dat uitermate langzaam en dan is er geen tijd meer om te gaan kayakken![]()
![]()
huis schoonmakenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
Ja nee maar dan is je huis wel schoon.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
Eerst schoonmaken? Maar omdat ik geen zin heb, doe ik dat uitermate langzaam en dan is er geen tijd meer om te gaan kayakkenHow can I make this topic about me?![]()
Dat is wel zo. En ik ga over 1.5 week op vakantie en wil nooit een vies huis achterlatenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee maar dan is je huis wel schoon.
niet dat het nu vies is, maar wel een beetje een puinhoop ongeorganiseerde chaos![]()
![]()
![]()
![]()
Dweilen onder je kajak monteren en dan in de woonkamer kajakkenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
Eerst schoonmaken? Maar omdat ik geen zin heb, doe ik dat uitermate langzaam en dan is er geen tijd meer om te gaan kayakken
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
En een plumeau aan mijn roeispanenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dweilen onder je kajak monteren en dan in de woonkamer kajakkenGoed plan
![]()
Kan je prima even mee op pad, gewoon even in z'n achteruit zetten om de teller terug te draaien.quote:
🐙![]()
Wat een vraag.. huis poetsen natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanmiddag gaan doen? Met mijn kayak het water op, of huis schoonmaken...![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een vraag.. huis poetsen natuurlijk![]()
![]()
Ben stamppot zuurkool makenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Half Nederland vanavond barbecuen denk ik![]()
![]()
Ik verbaasde mezelf ook al met deze ingenieuze oplossingquote:Op zondag 15 juni 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En een plumeau aan mijn roeispanenGoed plan
Ik durf het geen tip te noemen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je prima even mee op pad, gewoon even in z'n achteruit zetten om de teller terug te draaien.
De wissel was snel gedaan maar instellen duurde allemaal wat langer... Maar gelukt en hoef niet bang te zijn dat het zomaar keer 's nachts wegvalt.quote:![]()
Daar is het wel echt weer voor jaquote:
Niks mis mee.quote:
Niet dat ik dat doe trouwens.Don't follow me. I am lost too
Hier stampot raapsteeltjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou nu eerder voor de zuurkool crčme fraiche ovenschotel gaan
Ja, het zou mooi zijn als alles het in een keer goed deed en je niets hoefde in te stellen. Maar helaas pindakaas zo werkt dat helaas niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
De wissel was snel gedaan maar instellen duurde allemaal wat langer... Maar gelukt en hoef niet bang te zijn dat het zomaar keer 's nachts wegvalt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wilde ook creme fraiche door de stampot raapsteeltjes doen maar was het vergeten te halenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou nu eerder voor de zuurkool crčme fraiche ovenschotel gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ja oke de opmerking is missschien grappiger als je weet wat voor films ik zo doorgaans kijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Niet dat ik dat doe trouwens.🐙![]()
Oh door normale stampot doe ik nooit creme fraiche. Maar wel bij de ovenschotel.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ook creme fraiche door de stampot raapsteeltjes doen maar was het vergeten te halen
En door shoarma
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke de opmerking is missschien grappiger als je weet wat voor films ik zo doorgaans kijk.
Ik had het ook nog nooit gedaan, wilde het eens proberen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh door normale stampot doe ik nooit creme fraiche. Maar wel bij de ovenschotel.
En door shoarma
Maar goed dit keer gaat het hem niet worden
Ik wilde je nog ongevraagd advies geven, maar ik heb nooit een zuurkool crčme fraiche ovenschotel gemaakt. Maar dit is een forum, dus alsnog: zorg wel dat de oven aanstaat als je schotel erin staat!quote:Op zondag 15 juni 2025 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou nu eerder voor de zuurkool crčme fraiche ovenschotel gaan![]()
lampje aan?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je nog ongevraagd advies geven, maar ik heb nooit een zuurkool crčme fraiche ovenschotel gemaakt. Maar dit is een forum, dus alsnog: zorg wel dat de oven aanstaat als je schotel erin staat!Hey there sunshine lift my heart
Hoe wist je dat het lampje in mijn oven niet meer werktquote:En dat ik te lui ben om het te vervangen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het lampje in mijn oven niet meer werktEn dat ik te lui ben om het te vervangen
![]()
![]()
At break of day when that man drove away, I was waiting
I cross the street to her house and she opened the door
She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
Je moet er mee zijn Mario. Zo kom je der niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more![]()
![]()
Voor een gewone gebruiker zou dat gelden maar in mijn geval helaas nietquote:Op zondag 15 juni 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het zou mooi zijn als alles het in een keer goed deed en je niets hoefde in te stellen. Maar helaas pindakaas zo werkt dat helaas niet.![]()
![]()
ken ook iemand die een camera heeft bij zijn oven functies, dus die kan op zijn telefoon kijken hoe de lasagna erbij staatMy, my, my Delilahquote:Op zondag 15 juni 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
Why, why, why DelilahHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
Zo het tapijt dat er lag, zit nu in de stofzuigerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
I couldn't sleep because of all the things she said
Then I remembered her strange perfume
And how I smelled, it was in my own room
And so, I sneaked back and caught her with my man
Laughing and kissing 'til they saw the gun in my hand
The next thing I knew they were dead on the floor
nee we zijn nu meer als 5quote:Op zondag 15 juni 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er mee zijn Mario. Zo kom je der niet.![]()
Ja maar zo is GG ook aan zijn punten gekomen.quote:
Door blijven bolken dan valt er steeds wel een puntjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje warmHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
![]()
Tis nu 23 graden. Net een stuk met opendak gereden was lekker.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan gisteren, toen was het beetje heet.
Had je gisteren niet moeten doen was je verbrandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eergisteren ookquote:Op zondag 15 juni 2025 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan gisteren, toen was het beetje heet.Hey there sunshine lift my heart
![]()
Ik heb 2 dingen die vervangen moeten worden, mijn AC (18 jaar oud) en mijn elektrische fornuis/oven (ook 18 jaar oud). Alleen beiden werken nog, dus heb er geen haast mee. Maar er zit een forse bast in de glazen plaat bovenop.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
ken ook iemand die een camera heeft bij zijn oven functies, dus die kan op zijn telefoon kijken hoe de lasagna erbij staat
Maar wat ik ook koop om het te vervangen, ik hoef geen oven met wifi opties![]()
![]()
snap je niet dat me 1 punt in en halfe ur nix bringt?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar zo is GG ook aan zijn punten gekomen.
Door blijven bolken dan valt er steeds wel een puntje![]()
Tsja, soms is het druk en soms niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet dat me 1 punt in en halfe ur nix bringt?![]()
Een oven met een draaispit is wel een fijne optie.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 dingen die vervangen moeten worden, mijn AC (18 jaar oud) en mijn elektrische fornuis/oven (ook 18 jaar oud). Alleen beiden werken nog, dus heb er geen haast mee. Maar er zit een forse bast in de glazen plaat bovenop.
Maar wat ik ook koop om het te vervangen, ik hoef geen oven met wifi opties
Ik heb er nog steeds geen spijt van
![]()
![]()
![]()
Ja. En?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet dat me 1 punt in en halfe ur nix bringt?
Ik heb weleens een hele middag gedaan over welgeteld 2 puntjes.
Heb je mij toen ook niet over gehoord.![]()
Ik had ooit een oven met een aansluiting voor een temperatuurprobe. Dan kon de oven bijhouden hoe gaar je vlees was. Nooit gebruikt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een oven met een draaispit is wel een fijne optie.
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat ik 1 a 2x gebruik zou maken van zo'n spit. Ik eet eigenlijk niet zo veel vlees en ik kook maar voor 1.5 persoon![]()
Hmm misschien dat ik ook maar eens ga miepen over punten.
Klinkt als een mooi neutraal gespreksonderwerp
We hadden ooit een user die heel fanatiek een keertje 's nachts wilde posten om veel punten te krijgen. En toen uiteindelijk 0 punten kreeg omdat het zo druk was. Geen idee of @_--_ nog op FOK! postquote:Op zondag 15 juni 2025 16:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. En?
Ik heb weleens een hele middag gedaan over welgeteld 2 puntjes.
Heb je mij toen ook niet over gehoord.![]()
kiep!quote:Op zondag 15 juni 2025 16:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een oven met een draaispit is wel een fijne optie.
[ afbeelding ]
Je vroeg er niet om, maar ik denk dat je een goed punt hebtquote:Op zondag 15 juni 2025 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt als een mooi neutraal gespreksonderwerp![]()
je hebt er al 3quote:Op zondag 15 juni 2025 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt als een mooi neutraal gespreksonderwerp![]()
![]()
ALs je maar hard genoeg piept wie weetquote:Op zondag 15 juni 2025 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt als een mooi neutraal gespreksonderwerp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt tegenwoordig probes die met een app op je telefoon werken.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een oven met een aansluiting voor een temperatuurprobe. Dan kon de oven bijhouden hoe gaar je vlees was. Nooit gebruikt.
Ik denk dat ik 1 a 2x gebruik zou maken van zo'n spit. Ik eet eigenlijk niet zo veel vlees en ik kook maar voor 1.5 persoon
En ik ben met mij, mezelf en ik, dus dat is geen excuus.
Dat je weinig vlees eet... okay.![]()
Speciale prijs voor de hele weekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
me myzelf and Iquote:Op zondag 15 juni 2025 16:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig probes die met een app op je telefoon werken.
En ik ben met mij, mezelf en ik, dus dat is geen excuus.
Dat je weinig vlees eet... okay.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien heb ik zelfs wel 2 goede puntenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vroeg er niet om, maar ik denk dat je een goed punt hebt
Oooh 3 zelfs!quote:![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 15 juni 2025 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb ik zelfs wel 2 goede punten
Trotste mama van Ambar
het is karig vandaag maar wie het kleine niet eertquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik denk dat ik vooral vaak moet piepen danquote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar hard genoeg piept wie weet
Stiekem probeer ik uit de top 20 te blijvenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is karig vandaag maar wie het kleine niet eert
Reverse psychologie
de zelfbolk is dan wel je beste wapenquote:Hey there sunshine lift my heart
Wees er trots op!quote:Op zondag 15 juni 2025 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb ik zelfs wel 2 goede puntenSPOILER: ongevraagd adviesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bol kDon't follow me. I am lost too
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wees er trots op!Wat een raar adviesSPOILER: ongevraagd adviesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
Het was meer een statement dat ongevraagd advies vaak raar advies isquote:
Daarnaast ben ik ook een beetje raar, dus mensen verwachten niet beter van mij![]()
Ja, het was wel ongeveer verwacht adviesquote:Op zondag 15 juni 2025 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was meer een statement dat ongevraagd advies vaak raar advies is
Daarnaast ben ik ook een beetje raar, dus mensen verwachten niet beter van mij
quote:Op zondag 15 juni 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het was wel ongeveer verwacht advies![]()
![]()
Ja, jammer dat het niet meer op is? Misschien tijdelijk al ben ik er teveel voor uit,quote:Op zondag 15 juni 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het was wel ongeveer verwacht advies![]()
Ja ik ga ook maar even iets doenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Twee van de 3 badkamers zijn weer schoon. Vloer in de keuken ook weer schoon. Nu nog alle troepjes van het aanrecht halen.
Wat voor troepjes heb je wel niet op je aanrecht dan? Nou, oa deze laptop![]()
![]()
Ja ik weet het eigenlijk ook niet zeker, verwacht dat ik het topic dan wel weer in mn AT tegenkom als het weer op isquote:Op zondag 15 juni 2025 17:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het niet meer op is? Misschien tijdelijk al ben ik er teveel voor uit,Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Drie badkamers? Man, wat voor mansion heb jijquote:Op zondag 15 juni 2025 17:11 schreef devzero het volgende:
Twee van de 3 badkamers zijn weer schoon. Vloer in de keuken ook weer schoon. Nu nog alle troepjes van het aanrecht halen.
Wat voor troepjes heb je wel niet op je aanrecht dan? Nou, oa deze laptop![]()
![]()
Niet heel lang. Aardappels klein gesneden dus die waren vrij snel klaar en de rest in de tussentijd ook. Denk iets van half uurtjequote:Op zondag 15 juni 2025 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Duurde dat lang om te maken? Of slechts 60 minuten![]()
living a american big dreamquote:Op zondag 15 juni 2025 17:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie badkamers? Man, wat voor mansion heb jij![]()
Valt wel mee, maar standaard in Amerikaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie badkamers? Man, wat voor mansion heb jij![]()
Dus eigenlijk was het een halfuurkool en geen uurkoolquote:Op zondag 15 juni 2025 17:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet heel lang. Aardappels klein gesneden dus die waren vrij snel klaar en de rest in de tussentijd ook. Denk iets van half uurtje![]()
![]()
Vind het altijd beetje zonde van de ruimte, ik heb aan twee al meer dan genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar standaard in Amerika![]()
pffff pokebox opgeruimd
was werkHey there sunshine lift my heart
in almere is een wijk waar er ook 2 badkamers op 1 verdieping zitten omdat er vraag naar was vanuit amerikaanse expatsHey there sunshine lift my heart
Uhu.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een halfuurkool en geen uurkool
Of ieder uur uurkool![]()
![]()
Als je het zelf laat zuren, tjaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hier duurt het doorgaans een week voor de zuurkool klaar is.![]()
Moet het zo lang in het vat zitten?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hier duurt het doorgaans een week voor de zuurkool klaar is.![]()
De ene kamer met een douche en de ander met een bad/hottub?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
in almere is een wijk waar er ook 2 badkamers op 1 verdieping zitten omdat er vraag naar was vanuit amerikaanse expats![]()
Is het ook. 1 badkamer op de 1ste verdieping voor mijn dochtertje en 1 naast mijn slaapkamer voor mij. Maar ik heb nog een kleine badkamer met wc naast de eetkamer en dat is makkelijk als ik gasten heb.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het altijd beetje zonde van de ruimte, ik heb aan twee al meer dan genoeg.![]()
wat in het vat zit vergaat nietquote:Hey there sunshine lift my heart
verzuurt nietquote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat in het vat zit vergaat niet![]()
![]()
Ergens wel gemeen om Amerikanen die vol hoop en verwachting naar Nederland komen in Almere te huisvesten.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
in almere is een wijk waar er ook 2 badkamers op 1 verdieping zitten omdat er vraag naar was vanuit amerikaanse expats🐙![]()
Zuurkool zit meestal een paar maanden in het vat voor het goed is. Kimchi is binnen een week wel klaarquote:![]()
OJDon't follow me. I am lost too
met zuurkool hopelijk wel...quote:Hey there sunshine lift my heart
nah ze zijn gewend aan hoa's en suburbs, almere is goed genoeg voor zequote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens wel gemeen om Amerikanen die vol hoop en verwachting naar Nederland komen in Almere te huisvesten.Hey there sunshine lift my heart
Kimchi gaat sneller ja. De zuurkool begin ik na een week wel aan. Maar wat onderop zit blijft langer natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuurkool zit meestal een paar maanden in het vat voor het goed is. Kimchi is binnen een week wel klaar🐙![]()
Gasten een eigen badkamer kan wel handig zijn inderdaad maar toch. Beetje zelfde als een groot huis hebben, je moet het ook schoon houden en dat is dan vervelend. Helemaal met uitharende katten.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het ook. 1 badkamer op de 1ste verdieping voor mijn dochtertje en 1 naast mijn slaapkamer voor mij. Maar ik heb nog een kleine badkamer met wc naast de eetkamer en dat is makkelijk als ik gasten heb.![]()
begin honger te krijgenHey there sunshine lift my heart
nog nietHey there sunshine lift my heart
Je hebt weleens gezien hoe de suburbs er daar uit zien?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens wel gemeen om Amerikanen die vol hoop en verwachting naar Nederland komen in Almere te huisvesten.
Amerikaanse suburb
Almere![]()
![]()
zie je, voelen zich meteen thuis daarquote:Op zondag 15 juni 2025 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je hebt weleens gezien hoe de suburbs er daar uit zien?
Amerikaanse suburb
[ afbeelding ]
Almere
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
Ik wil ook hele dag opgekruld in een stoel slapen alsof ik niet hoef te werken of een huis hoef schoon te houden.Trotste mama van Ambar
oh to be a dog in a wealthy single ladies homeHey there sunshine lift my heart
Ja tochquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je, voelen zich meteen thuis daar![]()
![]()
4x daags wandelen, 2x daags eten, onbeperkt slapen, knuffelen en spelen. Genoeg slaapplekken om uit te kiezen.
Het hondenleven is zeer slecht.
En ik maar werken.Trotste mama van Ambar
alleen sommige dingen zullen ze nu misschien op de fiets doen ipv de auto, maar dat hoort bij dat exotische van expat zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja, en dan kom je hier en is het exact hetzelfde.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je hebt weleens gezien hoe de suburbs er daar uit zien?
Amerikaanse suburb
[ afbeelding ]
Almere
[ afbeelding ]
Womp womp.🐙![]()
ironisch genoeg is dat wat ze willenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je hier en is het exact hetzelfde.
Womp womp.Hey there sunshine lift my heart
ik zit op een bureaustoelHey there sunshine lift my heart
5 minuutjes?quote:Hey there sunshine lift my heart
Eerlijk gezegd vind ik die foto van Almere knapper dan die suburb in Amerika.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je hier en is het exact hetzelfde.
Womp womp.
En je hoeft niet 10 kilometer om te rijden, om boodschappen te gaan doen in die supermarkt, die je aan de andere kant van de stroad kan zien staan.
Zoning rules zijn real daar; geen commerciele activiteiten in gebieden die aangewezen zijn als woongebied.
Hier heb je nog weleens winkels onder woningen.
Daar absoluut verboden.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ironisch genoeg is dat wat ze willen![]()
![]()
maar ze hebben geen pizza's die zo groot zijn dat ze niet plat door een voordeur passenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik die foto van Almere knapper dan die suburb in Amerika.
En je hoeft niet 10 kilometer om te rijden, om boodschappen te gaan doen in die supermarkt, die je aan de andere kant van de stroad kan zien staan.
Zoning rules zijn real daar; geen commerciele activiteiten in gebieden die aangewezen zijn als woongebied.
Hier heb je nog weleens winkels onder woningen.
Daar absoluut verboden.
mi mi mi mi mi mi mi
mi mi mi mi only mi mi
mi mi mi mi mi mi
mi mi mi sexy miHey there sunshine lift my heart
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar ze hebben geen pizza's die zo groot zijn dat ze niet plat door een voordeur passen![]()
Ja kom maar met ongevraagde adviezenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
Maar goed, wie kan ik ongevraagd advies geven? Dat hoort toch zo?
we hebben voor de grap een keer zo'n pizza gehaald jaquote:
was maar 26 dollar toen
en we waren met 10 man
was best leuk bij het huisje aankomen van jongens, we hebben 1 pizza om te delen
quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben voor de grap een keer zo'n pizza gehaald ja
was maar 26 dollar toen
en we waren met 10 man
was best leuk bij het huisje aankomen van jongens, we hebben 1 pizza om te delen![]()
![]()
ik dacht dat ik woensdag pizza had maar weet het niet meer zekerHey there sunshine lift my heart
Hij doet gerust een challenge voor 4 in z'n eentje.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben voor de grap een keer zo'n pizza gehaald ja
was maar 26 dollar toen
en we waren met 10 man
was best leuk bij het huisje aankomen van jongens, we hebben 1 pizza om te delen![]()
https://www.gooreindkoers(...)potheek-d-olyslager/quote:Op zondag 15 juni 2025 17:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel KM heb je gereden?
Naar mijn begeleid werk is het 7km (3,5 km heen en terug)Werewolf![]()
Oh dat is niet ver.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:55 schreef bondage het volgende:
Even lopen was ook echt even, mevrouw had er geen zin meer in na paar honderd meter![]()
![]()
ja beard meets food is leukquote:Op zondag 15 juni 2025 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hij doet gerust een challenge voor 4 in z'n eentje.
zou willen soms dat ik het konHey there sunshine lift my heart
Ja en hij vraagt altijd nog naar het dessert menu.quote:
En of ze een t-shirt in small hebben.
Meestal komen ze af met een (x)xl![]()
er is altijd ruimte voor toetjequote:Op zondag 15 juni 2025 17:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja en hij vraagt altijd nog naar het dessert menu.
En of ze een t-shirt in small hebben.
Meestal komen ze af met een (x)xl
is wel, suiker rekt de maagHey there sunshine lift my heart
En dan de dag daarna de wc tussendoor 3 keer moeten doorspoelen, voordat je er weer vanwf kan, zekerquote:Op zondag 15 juni 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja beard meets food is leuk
zou willen soms dat ik het kon![]()
![]()
![]()
![]()
ik gok ook een groot training schemaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dan de dag daarna de wc tussendoor 3 keer moeten doorspoelen, voordat je er weer vanwf kan, zeker![]()
smakelijkquote:Hey there sunshine lift my heart
Prima afstand, niet te lang maar ook niet te kortquote:Op zondag 15 juni 2025 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.gooreindkoers(...)potheek-d-olyslager/
Naar mijn begeleid werk is het 7km (3,5 km heen en terug)![]()
Wel oppassen met de brandende zon zoals afgelopen dagen...![]()
krijg wel inspiratie van jullie om na het eten nog een blokje om te doenHey there sunshine lift my heart
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo blij als een kind, als hij na alle zout en vlees aan de zoete milkshake kan beginnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is altijd ruimte voor toetje
is wel, suiker rekt de maag
Of hij vraagt nog om een diet coke (hij moet tenslotte op de calorieën letten (eet ondertussen 10.000 calorieën in één keer weg))![]()
Vandaag was dat best verraderlijk. Het was grotendeels bewolkt, maar op de momenten dat de zon wel even doorbrak had die best veel kracht.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima afstand, niet te lang maar ook niet te kort![]()
Wel oppassen met de brandende zon zoals afgelopen dagen...How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef marc0871 het volgende:
Of hij vraagt nog om een diet coke (hij moet tenslotte op de calorieën letten (eet ondertussen 10.000 calorieën in één keer weg))
calorieën drinken is voor mensen die gains zoeken
niet voor normiesHey there sunshine lift my heart
Nogal, ben zelf ook al verbrand en daardoor jeukquote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag was dat best verraderlijk. Het was grotendeels bewolkt, maar op de momenten dat zon wel even doorbrak had die best veel kracht.In de tuin gewerkt en natuurlijk niet smeren.
![]()
Ook dat. Hij is rippedquote:Op zondag 15 juni 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok ook een groot training schema![]()
als ik goede traindagen heb kan ik ook 1000 kcal meer eten dan wanneer ik lamlul dus het helpt ook enormHey there sunshine lift my heart
De dag ervoor en de dag(en) erna eet hij dan ook niet of nauwelijks.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
als ik goede traindagen heb kan ik ook 1000 kcal meer eten dan wanneer ik lamlul dus het helpt ook enorm
En één of hooguit 2 challenges in een week.![]()
ben ook geen groot fan maarjaquote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef bondage het volgende:
Ik hou sowieso niet van hitte, kan er slecht tegen en ik kan daardoor één van mijn hobby's niet uitvoeren.
doe je weinig aan he, nog 3 maanden te gaanook niet low cal bulk zooi zoals komkommer? beetje maag rekken?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De dag ervoor en de dag(en) erna eet hij dan ook niet of nauwelijks.
En één of hooguit 2 challenges in een week.Hey there sunshine lift my heart
Ik ook niet. Vandaag was goed te doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef bondage het volgende:
Ik hou sowieso niet van hitte, kan er slecht tegen en ik kan daardoor één van mijn hobby's niet uitvoeren.![]()
Volgens mij had hij het over licht spul, zoals salades, jaquote:Op zondag 15 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ook geen groot fan maarja
doe je weinig aan he, nog 3 maanden te gaan
[..]
ook niet low cal bulk zooi zoals komkommer? beetje maag rekken?![]()
nadeel van die enorme hoeveelheden eten is wel dat na een half uur dan is die friet vreselijk en niet meer te kanen naar mijn ideeHey there sunshine lift my heart
Ik weet en hier hebben we over het algemeen meer koude dan warme dagen dus het is gewoon uitzitten.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ook geen groot fan maarja
doe je weinig aan he, nog 3 maanden te gaanVandaag was het stukken beter inderdaad. Gisteren heel benauwd door hoge luchtvochtigheid en we hebben hier helaas geen regen gehad.quote:![]()
Hier ook geen regen gehad helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet en hier hebben we over het algemeen meer koude dan warme dagen dus het is gewoon uitzitten.
[..]
Vandaag was het stukken beter inderdaad. Gisteren heel benauwd door hoge luchtvochtigheid en we hebben hier helaas geen regen gehad.![]()
En toch laat hij ze meestal tot het laatst liggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
nadeel van die enorme hoeveelheden eten is wel dat na een half uur dan is die friet vreselijk en niet meer te kanen naar mijn idee
Zal wel tactiek zijn![]()
Owja, vorig jaar was het ook al zo lekker warm. Maar heb idee dat ik het toen redelijk kon hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vorig jaar tijdens Rock voor Specals onderuit gegaan van de hitte![]()
doen de meestequote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En toch laat hij ze meestal tot het laatst liggen.
Zal wel tactiek zijn
en een hoop saus om het te laten glijdenHey there sunshine lift my heart
30 ofzo was maar morgen werd kouderquote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker met dit weer.Is het bij jullie ook zo warm mario?
![]()
Nu wel verkoelend windje en met 21 graden prima te doen. Maar beetje regen was welkom geweest, onweer en rolwolken ook want dat vind ik gaaf.quote:![]()
Kinky.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
doen de meeste
en een hoop saus om het te laten glijden🐙![]()
even rijst afwegen en dud0r een hint gevenHey there sunshine lift my heart
Ah, de man mag koken deze keerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
even rijst afwegen en dud0r een hint geven![]()
![]()
oei, Mutske.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vorig jaar tijdens Rock voor Specals onderuit gegaan van de hitte
Ja ik vind onweer ook wel wat hebben hoor. Maar wel als je gewoon binnen bent.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu wel verkoelend windje en met 21 graden prima te doen. Maar beetje regen was welkom geweest, onweer en rolwolken ook want dat vind ik gaaf.![]()
![]()
Voor de veiligheid wel inderdaad. Naja, bij gebrek aan beter ga ik wel met mijn tesla coil spelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer ook wel wat hebben hoor. Maar wel als je gewoon binnen bent.![]()
Het moet wel een duidelijke hint zijn, want mannen zijn daar niet zo goed in, hints snappen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
even rijst afwegen en dud0r een hint geven
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de veiligheid wel inderdaad. Naja, bij gebrek aan beter ga ik wel met mijn tesla coil spelen.![]()
Hoogspanning buiten, hoogspanning binnen.How can I make this topic about me?![]()
Ga naar een restaurant met alleen vrouwelijke koksquote:Op zondag 15 juni 2025 18:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nog maar zelden dat er een vrouw kookt voor mij, hoor![]()
![]()
Hey Gebrokenglasquote:Op zondag 15 juni 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee mijn lov, was het gezellig, of is de visite er nog?
Nee die zijn al weer de deur uit, heb ook al gegeten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vergeet de ozon niet. Maar ach, bijzaakquote:Op zondag 15 juni 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hoogspanning buiten, hoogspanning binnen.![]()
![]()
oh shit de wasquote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Was nr 3 zit in de machine. Nu even koffie.Hey there sunshine lift my heart
Al die sapjes en frisdranken ten spijt - een goeie kop koffie blijft onovertroffen
op zijn verjaardag ook nogquote:
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: