Kan serieus een interessant onderwerp zijn om in kaart te brengen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:30 schreef Marsenal het volgende:
Dit is wel een bijzonder omslachtige manier om over de schmutzige vlekjes in mijn boxer te beginnen.
Ik zie de noodzaak in.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan serieus een interessant onderwerp zijn om in kaart te brengen.
Natuurlijk makkelijk praten, maar ik ga niet iets aanklilken waar ik mijn identiteit mee voorlieg.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak in.
Als non binaire druppelaar kan je gewoon invullen dat je een man bent, dan kan je de enquete alsnog afnemen.
Zo draag je helemaal niks bij aan het druppelvraagstuk.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk makkelijk praten, maar ik ga niet iets aanklilken waar ik mijn identiteit mee voorlieg.
Ja, haha, druppelen, lekker geinig...quote:Op zondag 15 juni 2025 12:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zo draag je helemaal niks bij aan het druppelvraagstuk.
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:36 schreef Mikeytt het volgende:
Natuurlijk makkelijk praten, maar ik ga niet iets aanklilken waar ik mijn identiteit mee voorlieg.
Je bevestigt hier het punt?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus pathologisch leugenaar en fantast @:mikeytt
quote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
Twijfelen of ik mn ballen permanent ga ontharen. Hoef je niet steeds te scheren.
quote:Ik verklaar op erewoord dat:
A Ik ben een man van minimaal 15 jaar oud
B Ik ben nog geen 15 jaar oud
C Ik ben een vrouw van meer dan 15 jaar maar ik kan voor een man antwoorden !
U en je door elkaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Is dit ding uit Google Translate gerold ofzo? Vreemd taalgebruik her en der.
Onder meer. Maar ook een zin als " spreek u vrijuit en durf samen met ons verandering te brengen" lijkt een nogal directe vertaling vanuit het Engels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |