quote:Let us honor the emblem of our nation and the stars and stripes that unite us all. As we display our nations flag and reflect on the values it represents, let’s celebrate the freedom, courage and resilience that makes our country great.
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:34 schreef Mikeytt het volgende:
Ach... een klein design foutje.
Amerikanen lopen er vaak ook zo bij op bepaalde feestdagen... maakt het nog geen Nederlandse of Slavische vlag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In dit geval was de bedoeling gewoon de witte en rode strepen showen, wat ongelukkig met de achtergrond, maar past wel
Ehh hoezo?quote:
Mooie plaatjes van de Amerikaanse vlag. Ik zie daar geen Russische vlaggen, zoals op het plaatje wel staat.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:34 schreef Mikeytt het volgende:
Ach... een klein design foutje.
Amerikanen lopen er vaak ook zo bij op bepaalde feestdagen... maakt het nog geen Nederlandse of Slavische vlag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In dit geval was de bedoeling gewoon de witte en rode strepen showen, wat ongelukkig met de achtergrond, maar past wel
--------quote:
Jawel, is wel gebruikelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
Mooie plaatjes van de Amerikaanse vlag. Ik zie daar geen Russische vlaggen, zoals op het plaatje wel staat.
Deze "design fout" is nog nooit eerder gemaakt, en het is niet gebruikelijk om de Amerikaanse vlag zo weer te geven.
Omdat er geen nieuwsbericht bij staat lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
WTF is de 'vergaarbak" en waarom past dit niet in NWS?
Ik zie rode en blauwe strepen. Geen wittw strepen.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel, is wel gebruikelijk.
Het is gebruikelijk om enkel strepen te gebruiken om de vlag te versimpelen voor design-doeleinden.
Vaak wit en rode strepen, of rood en blauwe strepen. Meestal zie je de vlag van Nederland, of van een ander land met deze 3 kleur. Nu toevallig Rusland vanwege de blauwe achtergrond. Zie mensen ook niet zeiken over de vlag van Thailand, Nederland of Slavische vlag die soms ook te zien is...
Rechtsboven enkel wat strepen:
[ afbeelding ]
Aan de rechterkant boven "day" enkel wat strepen
[ afbeelding ]
Onderin enkel wat strepen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |