abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217948028
Hoi.
In de zomer zit ik graag op mijn balkon. Alleen vinden de muggen dat ook erg leuk. Ik denk dat ik heel lekker bloed heb gezien ze totaal niet schuw zijn en zelfs zich niet laten afschrikken door wapperen enzo.
Ik heb wel van dat anti insecten spray maar dat vind ik best heftig stinken en bewaar ik voor werken in de tuin ofzo, want dan word ik toch al vies.
Nu heb ik al een aantal (action) citronella kaarsen en nu ook wierrook uitgeprobeerd maar heb het gouden ei nog niet gevonden.

Wie weet nou een kaars of wierrook of iets anders wat je niet op je hoeft te smeren maar dat muggen uit de buurt blijven als je het op tafel zet ofzo.

Groetjes :)
Twiddel
  zondag 15 juni 2025 @ 00:35:45 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217948189
Heb je potten op je balkon? Zo ja, dan zou ik sowieso aanraden op wat citroengeraniums te planten. Muggen mijden die dingen als de pest :9 dat is het beste

Deze helpen ook best ok: bij de meeste chinese/aziatische tokotjes te vinden
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217948198
Geen 1 van die dingen helpt.

Je hebt meer succes met een net over je balkon gok ik
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 15 juni 2025 @ 00:41:23 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217948221
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Geen 1 van die dingen helpt.

Je hebt meer succes met een net over je balkon gok ik
een ventilator de hele tijd op je richten helpt ook, je wordt er alleen wel snotterig van
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217948249
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:10 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
In de zomer zit ik graag op mijn balkon. Alleen vinden de muggen dat ook erg leuk. Ik denk dat ik heel lekker bloed heb gezien ze totaal niet schuw zijn en zelfs zich niet laten afschrikken door wapperen enzo.
Ik heb wel van dat anti insecten spray maar dat vind ik best heftig stinken en bewaar ik voor werken in de tuin ofzo, want dan word ik toch al vies.
Nu heb ik al een aantal (action) citronella kaarsen en nu ook wierrook uitgeprobeerd maar heb het gouden ei nog niet gevonden.

Wie weet nou een kaars of wierrook of iets anders wat je niet op je hoeft te smeren maar dat muggen uit de buurt blijven als je het op tafel zet ofzo.

Groetjes :)
Lasersfweergeschut op batterijen uit China. Klaar. Dank U.
pi_217949748
Darshan wierook schijnt goed te helpen.
Muggenlampen kun je ook buiten gebruiken.
pi_217949766
Vliegenmeppert
pi_217950184
Jezelf insmeren met zo'n anti-insectenstift.
  zondag 15 juni 2025 @ 10:59:54 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217950285
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:35 schreef Mikeytt het volgende:
Heb je potten op je balkon? Zo ja, dan zou ik sowieso aanraden op wat citroengeraniums te planten. Muggen mijden die dingen als de pest :9 dat is het beste

Deze helpen ook best ok: bij de meeste chinese/aziatische tokotjes te vinden [ afbeelding ]
ik zou ook die geraniums proberen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')