een ventilator de hele tijd op je richten helpt ook, je wordt er alleen wel snotterig vanquote:Op zondag 15 juni 2025 00:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Geen 1 van die dingen helpt.
Je hebt meer succes met een net over je balkon gok ik
Lasersfweergeschut op batterijen uit China. Klaar. Dank U.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:10 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
In de zomer zit ik graag op mijn balkon. Alleen vinden de muggen dat ook erg leuk. Ik denk dat ik heel lekker bloed heb gezien ze totaal niet schuw zijn en zelfs zich niet laten afschrikken door wapperen enzo.
Ik heb wel van dat anti insecten spray maar dat vind ik best heftig stinken en bewaar ik voor werken in de tuin ofzo, want dan word ik toch al vies.
Nu heb ik al een aantal (action) citronella kaarsen en nu ook wierrook uitgeprobeerd maar heb het gouden ei nog niet gevonden.
Wie weet nou een kaars of wierrook of iets anders wat je niet op je hoeft te smeren maar dat muggen uit de buurt blijven als je het op tafel zet ofzo.
Groetjes
ik zou ook die geraniums proberenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:35 schreef Mikeytt het volgende:
Heb je potten op je balkon? Zo ja, dan zou ik sowieso aanraden op wat citroengeraniums te planten. Muggen mijden die dingen als de pestdat is het beste
Deze helpen ook best ok: bij de meeste chinese/aziatische tokotjes te vinden [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |