Maar ook veel haters. Veel van de meest vreselijke mensen op aarde zijn natuurlijk niet zo bekend dat miljoenen mensen ze haten.quote:
Geen idee wie dit is, maar de foto doet me haar al haten.quote:
Dat is niet 1 persoon, dat is half rijdend Nederland...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:43 schreef Marsenal het volgende:
Het moet iemand zijn die onnodig lang links rijdt op lage snelheid, kan niet anders.
Tsja. Intelligente vrouw die haar mening ten beste geeft. Goed recept voor... haat? WTF?quote:
Een van de liefste smartlapzangers ooit. Goed recept voor... haat? WFT?quote:
Die heet Bauerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van de liefste smartlapzangers ooit. Goed recept voor... haat? WFT?
Stimmt, maar ik kan niemand vinden die een gehate Bouwer zou zijn dus ik ging uit van typetyphus. Mis ik een (al dan niet terecht) gehaat persoon?quote:
Dit is echt wel heel makkelijk en bovendien is hij nu dronken en boeit het hem totaal niet wat wij van hem vindenquote:
ik ben ook dronken lolquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit is echt wel heel makkelijk en bovendien is hij nu dronken en boeit het hem totaal niet wat wij van hem vinden
Geen ideequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Stimmt, maar ik kan niemand vinden die een gehate Bouwer zou zijn dus ik ging uit van typetyphus. Mis ik een (al dan niet terecht) gehaat persoon?
Ik ben hard op weg dus het gaat nog 'gezellig' worden hierquote:
sebbeswnesje al de hele dag niet gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg dus het gaat nog 'gezellig' worden hier
@:SebbeSwensje kom hier dan voor ordinaire mensen die helemaal naar de klote gaan
SebbeSwensje houdt zich doorgaans alleen maar bezig met verheven zaken, net als ik alleen met drank op zink ik naar een bedenkelijk niveau.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
sebbeswnesje al de hele dag niet gezien
zeker met druk met motor
Die is wel supernice, vreemd genoeg.quote:
Als ze er mainstream-aantrekkelijk uit had gezien, was ze er heel wat makkelijker mee weg gekomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Intelligente vrouw die haar mening ten beste geeft. Goed recept voor... haat? WTF?
Soros?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:21 schreef Invisibli het volgende:
De persoon die nu het meest gehaat zou moeten worden is er 1 die de meeste
mensen het meeste laat lijden, en eigenlijk denk ik dat het een vies vuil geniepig persoon is met te veel macht die vrijwel niemand te zien krijgt.
Ik vermoed dat de zichtbare bekende heersers nu nog in het niet vallen bij de grootste achterbakse profiteur die er is.
Ik denk hierbij aan mensen die anderen uitbuiten, of die willens en wetens moeite doet om anderen aan verslavingen te houden om daar zelf nog veel geld mee te blijven verdienen.
Ziektes, geestelijke problemen, misbruik, gebroken families, iemand die met zijn product veel ellende veroorzaakt maar het toch mogelijk maakt dat iedereen eraan kan komen of het door reclames en misleiding, product placement zelfs gaat willen gebruiken.
Ergens zit zo'n gewetenloos varken, waarbij putins oorlog en het aantal doden + het leed, hoe groot ook - in het niet valt.
Het kapsel, de bril en het sjaaltje. Alle 3 keuzes. Niks met uiterlijk te maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als ze er mainstream-aantrekkelijk uit had gezien, was ze er heel wat makkelijker mee weg gekomen.
Hoewel er ook dan nog 'verkooptechnieken' en acteertalent. bij komen kijken. Een soort sociale intelligentie, op een sluwe manier. Eva Vlaardingerbroek krijgt haar gelul duidelijk beter verkocht dan Raisa Blommestijn. Beiden bovengemiddeld intelligent (afgaande op opleiding), beiden fysiek niet al te ver van het standaard ideaalbeeld verwijderd.
En?quote:
Vrouw, een uiterlijk dat in je allergie zit, teksten die in je allergie zitten maar waar veelal geen speld tussen te krijgen is: dan rest nog maar een ding: haat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar de foto doet me haar al haten.
"in je allergie".quote:Op zondag 15 juni 2025 08:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vrouw, een uiterlijk dat in je allergie zit, teksten die in je allergie zitten maar waar veelal geen speld tussen te krijgen is: dan rest nog maar een ding: haat.
Deze eigenschap laat je mensen sneller haten?quote:Op zondag 15 juni 2025 08:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vrouw, een uiterlijk dat in je allergie zit, teksten die in je allergie zitten maar waar veelal geen speld tussen te krijgen is: dan rest nog maar een ding: haat.
Het is goed om dik te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als een man dit kapsel, deze brio, en deze sjaal zou hebben, zou ik hetzelfde voelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
We zaten wel weer in verhoogde sferen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
SebbeSwensje houdt zich doorgaans alleen maar bezig met verheven zaken, net als ik alleen met drank op zink ik naar een bedenkelijk niveau.
Ik denk dat het op dit moment meer Musk is. Iedereen die trump haat haat musk ook en iedereen die voor trump is haat musk ookquote:
Iemand van black rock, of nog verder weg uit het zicht.quote:
Wij moeten hier niet aan meedoen!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iemand van black rock, of nog verder weg uit het zicht.
Dat lijkt me niet, die kent toch niemand johquote:Op zondag 15 juni 2025 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iemand van black rock, of nog verder weg uit het zicht.
ja in deze discussie ging het meer om wie het meest gehaat zou moeten wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die kent toch niemand joh
De meest gehate levende persoon op aarde moet sowieso iemand zijn die bij toch wel een groot deel van de wereldbevolking bekend is.
Geboortedatum is niet overtuigend genoeg?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef TAmaru het volgende:
Adolf Hitler. Ik heb althans nog nooit overtuigend bewijs gezien dat hij dood is.
Jij haat alle mannen sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2025 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee. Hangt een beetje af van naar welke kant de waan van de dag gaat zwalken.
Niet alleen door moslims. Ik denk dat er wel wat fundamenteel mis met je is als je hem wel een toffe peer vindt.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik denk Netanyahu. Die wordt gehaat door alle moslims, en we weten dat dat er heel veel zijn!
En volle neef van Sjaak de Sjouwer, van de boodschappenbezorgdienst (3x woordwaardequote:
Pieter Postquote:Op maandag 16 juni 2025 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En volle neef van Sjaak de Sjouwer, van de boodschappenbezorgdienst (3x woordwaarde).
quote:In september 2015 kreeg Shkreli veel kritiek toen Turing het productierecht van het medicijn Daraprim kocht en de prijs van het medicijn met meer dan 5000% liet stijgen, van $13,50 naar $750 per pil.
Er werd er één gevraagd.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vladimir Putin, zonder twijfel.
In willekeurige volgorde daarna: Donald Trump, Racip Erdogan, Kim Jong Un, James David Vance, Rutger Bregman, Geert Wilders, Dilan Yesilgoz, Thierry Baudet, Caroline vd Plas, Frans Timmersmans, Damon Heta, Brendan Dolan, Lavrov, Netanyahu, Khomeini, Bolsenaro, Xavi Simons, Memphis Depay, Joan Laporta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |