SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik lig nu wel voor op Mario (met 1 puntje) maar het kostte honderden posts.. Dus het was niet bepaald efficiënt.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig nu wel voor op Mario (met 1 puntje) maar het kostte honderden posts.. Dus het was niet bepaald efficiënt.
![]()
![]()
Nee, was dat zo? Ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:42 schreef mario390 het volgende:
heb je niet metgekregt dat je al zo vor 3 uren vorn was? dann weer ik
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hevige strijd met teveel adrenalineHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Je stond op een tweedeplaats maar nog altijd 800 punten verwijderd van de 1ste plaatsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik schijn gisteren veel gebolkt te hebben?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb vaak blub gezegd als er weer gepost werd en ik wéér geen punt had.
O jee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hevige strijd met teveel adrenaline
Maar je hebt het toch maar mooi gedaan! En dan met die hitte ...![]()
Ja, dat is gewoon niet te doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je stond op een tweedeplaats maar nog altijd 800 punten verwijderd van de 1ste plaatsHow can I make this topic about me?![]()
Ja daar is het veel te warm voor. Neem een lekker koud drankje en kom ff lekker bijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een koers geredenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Idd. Op een gegeven moment dacht ik dat mijn fiets uit elkaar zou springen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
O jee.
Maar je hebt het toch maar mooi gedaan! En dan met die hitte ...Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Op een gegeven moment dacht ik dat mijn fiets uit elkaar zou springen.![]()
![]()
Zo hoog had ik jou nooit zien staan, ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon niet te doen.
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een koers geredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zo lekker een puntzak patat met mayo jammie jammiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor en dan lekker met je vingers vol mayo dat laatste frietje helemaal onder uit het zakje peuterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hoor en dan lekker met je vingers vol mayo dat laatste frietje helemaal onder uit het zakje peuteren
Ik hou der vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is hier niet het gevalquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Of je hebt muizen.
Mijn vader kon maar niet begrijpen waarom er elke keer gigantische gaten in zijn brood zaten.
Totdat ik eens ging kijken en een gat in de zak zag.
Toen zag ik ook de muizenkeutels liggen.
Zaten er muizen achter de kastjes en kwamen ze via een gat bij de lade waar het brood in lag.
Brood maar ergens anders neergelegd, een paar zakjes graan met gif in het gat laten vallen en eentje opengescheurd en in de lade uitgestrooid.
Na een paar dagen lag er eentje in de la te slapen, om nooit meer wakker te worden.
Was een heel brood van de supermarkt, maar binnen een groot gat. En meerdere kleinere gaten, dus heeft met het bakken en rijzen te makenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Im tiefen Erdbeertal, im schwarzen Haar
Da schlief ich manchen Sommer lang bei dir und schlief doch nie zu viel
Komm, komm, kkomm her. Ich weiß ein schönes Spiel im dunklen Taal, im Muschelgrund
Ah, ah, ah du, ah, ah du, du ach, ich bin so wild nach deinem Erdbeermund
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ooh, du![]()
Kermisfriet is in puntzakquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hoor en dan lekker met je vingers vol mayo dat laatste frietje helemaal onder uit het zakje peuteren
Ik denk dat ik een schotel hamburger ga halen.Werewolf![]()
Gebeurd wel vaker, had ik laatst hier ook.
Koop je een half brood heb je daar de helft van door al die gaten
Lekker hoor, beter dan in die bakkiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kermisfriet is in puntzak
Ik denk dat ik een schotel hamburger ga halen.
Kiezen wat je lekker vindt, eten waar je zin in hebt MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er vallen een paar grote druppels hier naar beneden. Volgens mij noemt men dat regen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben we hier al gehad, maar het blijft vies klamquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Er vallen een paar grote druppels hier naar beneden. Volgens mij noemt men dat regen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ja, het zal niet hard afkoelen denk ik, vaak wordt het er benauwder vanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben we hier al gehad, maar het blijft vies klamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat dus. Nou ja, morgen word het iig minder warmquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het zal niet hard afkoelen denk ik, vaak wordt het er benauwder vanHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Het was desembrood, van de Ah dus wrs geen echte desemquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Desembrood kopen dan heb je dat niet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Probleempje wij kunnen nu de straat niet uit wegens Gooreind Koerse tot 20uquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, beter dan in die bakkies
Kiezen wat je lekker vindt, eten waar je zin in hebt MutskeWerewolf![]()
Gelukkig wel, dit was voorlopig alweer genoegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat dus. Nou ja, morgen word het iig minder warm
Oeps, dan heb je een probleemquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Probleempje wij kunnen nu de straat niet uit wegens Gooreind Koerse tot 20uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan de buiten kant kan je het niet zien of er gaten in zittenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Maar in desembrood kan net zo goed gaten ontstaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vinoquote:
Lang niet gezien, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: