SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik lig nu wel voor op Mario (met 1 puntje) maar het kostte honderden posts.. Dus het was niet bepaald efficiënt.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig nu wel voor op Mario (met 1 puntje) maar het kostte honderden posts.. Dus het was niet bepaald efficiënt.
![]()
![]()
Nee, was dat zo? Ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:42 schreef mario390 het volgende:
heb je niet metgekregt dat je al zo vor 3 uren vorn was? dann weer ik
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hevige strijd met teveel adrenalineHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Je stond op een tweedeplaats maar nog altijd 800 punten verwijderd van de 1ste plaatsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik schijn gisteren veel gebolkt te hebben?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb vaak blub gezegd als er weer gepost werd en ik wéér geen punt had.
O jee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hevige strijd met teveel adrenaline
Maar je hebt het toch maar mooi gedaan! En dan met die hitte ...![]()
Ja, dat is gewoon niet te doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je stond op een tweedeplaats maar nog altijd 800 punten verwijderd van de 1ste plaatsHow can I make this topic about me?![]()
Ja daar is het veel te warm voor. Neem een lekker koud drankje en kom ff lekker bijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een koers geredenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Idd. Op een gegeven moment dacht ik dat mijn fiets uit elkaar zou springen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
O jee.
Maar je hebt het toch maar mooi gedaan! En dan met die hitte ...Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Op een gegeven moment dacht ik dat mijn fiets uit elkaar zou springen.![]()
![]()
Zo hoog had ik jou nooit zien staan, ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon niet te doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een koers geredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: