Hollanders zijn sowieso idioten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:43 schreef Roesjesjager het volgende:
Belgen
Hollanders
Hollanders die naar mijn mooie Limburg komen en weigeren dialect te leren.![]()
![]()
x99999999999999
Liever Belgen dan Hollanders om mij heen. @:capuchon_jongen
Ze mogen van me doen wat ze willen, maar spreek je geen Limburgs blijf je uit Limburg. Klaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hollanders zijn sowieso idioten.
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:47 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ze mogen van me doen wat ze willen, maar spreek je geen Limburgs blijf je uit Limburg. Klaar.
Heb je het nou over Hollands Limburg of Belgisch Limburgquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:43 schreef Roesjesjager het volgende:
Belgen
Hollanders
Hollanders die naar mijn mooie Limburg komen en weigeren dialect te leren.![]()
![]()
x99999999999999
Liever Belgen dan Hollanders om mij heen. @:capuchon_jongen
Belgisch en Nederlands Limburg tolereert geen Hollanders.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb je het nou over Hollands Limburg of Belgisch Limburg
Wel. Ik ben altijd welkom in Maastrichtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:33 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Belgisch en Nederlands Limburg tolereert geen Hollanders.
Nee Mikey, alleen als je dialect praat. Ik heb als Limburger het recht om dit te vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel. Ik ben altijd welkom in Maastricht
Ik spreek alleen Fries en Rotterdams dialect.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:47 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Nee Mikey, alleen als je dialect praat. Ik heb als Limburger het recht om dit te vinden.
Als je in Maastricht bent, laat het mij weten, drinken we wel samen eentje.
Zullen we dan gewoon eens eentje drinken in Maastricht?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Fries en Rotterdams dialect.
Maar Maastrichtenaren zijn altijd gezellig met me
Hollanders weten niks. Die moeten fijn in de Randstad blijven zitten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:49 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Gelukkig, vaak vallen Hollanders erover, als ze menen recht hebben hier te zijn. Idioten.
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hollanders weten niks. Die moeten fijn in de Randstad blijven zitten.
Goede jetsers is toch het belangrijkste? De inhoud maakt geen flikker uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wel goede jetsers.
Op de inhoud kan ik alleen maar reageren met:
Op zich wel een leuk koppeltje voor een weekendsessie inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wel goede jetsers.
Op de inhoud kan ik alleen maar reageren met:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |