SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter gewordenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg je toen pas corona of al diagnose long-Covid?
Arme grutto's.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol met kipvlees van Grutto
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
ik dacht al, hij zat niet volquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderd
Beter dan afgelopen nachten.quote:
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen nachten.
Het is voor mij ook niet leuk om zo'n 2,5 af en aan ziek te zijn.
Goed om te horen. Nu sterker worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verdorie ESF, let nou eens opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rustig aan opbouwen. Gelukkig gisteren de laatste antibiotica troep gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.
gebeurd nog niet zo veelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, verplicht kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Vreemd kattenslaapplaatjequote:
Ja, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |