SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
je kan ook broccoli partjes en doperwtjes verschilende soorten bonen in de magnetron doenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.![]()
Niet alleen kunt, maar ook doetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn dat je zo voor je vader kunt zorgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkast.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kan jij niet koken? Misschien een idee dat je voor hem meekookt en in de vriezer bij hem zet. Is altijd een stuk gezonder dan die kant en klare meuk die je in de winkels kooptBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende: [..] Niet top
Verdorie steven Ja valt niet mee zorgen om een ouder Hopelijk kun je even ergens wat afleiding vinden Hier Mwehhh Maar tis mooi weer En ach je moet gewoon door heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe gaat het vandaag met jou?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb te lang boek gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende: [..] Wat heb je? Ik heb dat gemist denk ik
In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer.
Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers.
Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik weet nie thoever hij van jullie afwoont, maar je kan bv ook voor twee dagen in de koeling zetten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfde steen, alleen met mijn vader zijn naam er nu bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Sterkte. Hopelijk is het een mooie steen
Sterkte jij...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ach, naar. Ja, leer je wel weer van toch? Is het wel een heel dik boek denk ik. Ik hoop dat ie wel het lezen waard is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb te lang boek gelezen. In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer. Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers. Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helft![]()
Kijk maar uit met die andere helft danquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb te lang boek gelezen. In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer. Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers. Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helft
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkastWaar het hart van vol isquote:![]()
![]()
Geen leuke les, maar ik weet wel dat het over gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ach, naar. Ja, leer je wel weer van toch? Is het wel een heel dik boek denk ik. Ik hoop dat ie wel het lezen waard is.
620 paginasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
@gebrokenglas je hebt concerentiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I lees nu op andere plekken en wissrl van plek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar uit met die andere helft dan
Geen 5 uur achter elkaar hangend met mega kromme rugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij was gisteren ook steeds de tijd er in aan het gooienquote:
Hij is gewoon gek op getallenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook steeds de tijd er in aan het gooien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, zou ik ook maar niet meer doen, je weet nu de consequentiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
I lees nu op andere plekken en wissrl van plek.
Geen 5 uur achter elkaar hangend met mega kromme rugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja goed idee, dat lukt wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nie thoever hij van jullie afwoont, maar je kan bv ook voor twee dagen in de koeling zetten?Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: