Er werd eerder in dat bericht gerefereerd naar een demonstratie. Daarom had ik het ook over de confrontatie opzoeken. Wat mij betreft mag iedereen met elke vlag rondlopen, doe je ding.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je zegt toch dat je je afvraagt waarom iemand met een Israëlische vlag zou lopen hier in Nederland?
Dus heb je die verbazing ook bij andere vlaggen (zoals de Palestijnse)?
Maar nu in macht staat hij het toe. Ik wil de kost niet geven voor de gedachtes van bergen mensen van het tolerante Nederland. Het verschil tussen fascistische regimes en tolerante regimes zit hem in de ruimte die gegeven wordt.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dan beoordeel jij hem dus alleen op zijn acties tijdens het minsiterschap? Dat kan, maar ik vind dat je een minister ook mag beoordelen op hetgeen hij in het verleden heeft gedaan, en daarmee bedoel ik dus die beestenparade als tegendemonstratie. Waar hij nog altijd in woorden laat blijken achter te staan.
Ja, maar wacht even. Dan moet je hem ook op alles beoordelen als minister. En dan kun je in de verste verte niet meer spreken van een tolerant regime, gezien zijn beleid in dienst van de kolonisten en de nederzettingen.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:50 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Maar nu in macht staat hij het toe. Ik wil de kost niet geven voor de gedachtes van bergen mensen van het tolerante Nederland. Het verschil tussen fascistische regimes en tolerante regimes zit hem in de ruimte die gegeven wordt.
Ja, het is wel klaar zo.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd eerder in dat bericht gerefereerd naar een demonstratie. Daarom had ik het ook over de confrontatie opzoeken. Wat mij betreft mag iedereen met elke vlag rondlopen, doe je ding.
Typisch dat je niet tussen de regels doorleest. Dat is niet een positief bericht, maar een bewijs van hoe jouw stijl op anderen overkomt.quote:
Grappig dat jij nooit inhoudelijk kan worden. Het is altijd net 1 slag te moeilijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Typisch dat je niet tussen de regels doorleest.
Om inhoudelijk in te gaan op de ander moet er wel inhoud zijn he. De assertie dat één figuur op een ministerspost (die gewoon zijn werk uitvoert) wat zegt over het land als geheel terwijl alle objectieve data zoals wetten, homovriendelijkheidsindices en evenementen zoals daadwerkelijk georganiseerde Prides dat tegenspreken, heeft natuurlijk geen inhoud om op in te gaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grappig dat jij nooit inhoudelijk kan worden. Het is altijd net 1 slag te moeilijk.
Nou nee niet echt, als jij door mijn straat komt marcheren met een nazivlag sla ik je echt met een stuk hout in je nek. Er zijn grenzen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd eerder in dat bericht gerefereerd naar een demonstratie. Daarom had ik het ook over de confrontatie opzoeken. Wat mij betreft mag iedereen met elke vlag rondlopen, doe je ding.
Precies. Lekker niet doen dan en gewoon veinzen alsof je het snapt. Voor iedereen beter.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Om inhoudelijk in te gaan op de ander moet er wel inhoud zijn he. De assertie dat één figuur op een ministerspost (die gewoon zijn werk uitvoert) wat zegt over het land als geheel terwijl alle objectieve data zoals wetten, homovriendelijkheidsindices en evenementen zoals daadwerkelijk georganiseerde Prides dat tegenspreken, heeft natuurlijk geen inhoud om op in te gaan.
Toevallig wel dat jij de enige bent die stug door blijft posten terwijl iedereen inhoudelijk al je oren heeft gewassen. Ik hoefde je alleen nog maar circusclown te noemenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Lekker niet doen dan en gewoon veinzen alsof je het snapt. Voor iedereen beter.
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, als jij door mijn straat komt marcheren met een nazivlag sla ik je echt met een stuk hout in je nek. Er zijn grenzen.
Volgens mij is dat ook gewoon strafbaar, dus dat lijkt me überhaupt geen discussie.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, als jij door mijn straat komt marcheren met een nazivlag sla ik je echt met een stuk hout in je nek. Er zijn grenzen.
Mwa, dat valt wel mee. Juist het niet meer hebben van inhoudelijke argumenten deed jou ertoe zetten om niet meer verder te komen dan schelden.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toevallig wel dat jij de enige bent die stug door blijft posten terwijl iedereen inhoudelijk al je oren heeft gewassen. Ik hoefde je alleen nog maar circusclown te noemen
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee. Juist het niet meer hebben van inhoudelijke argumenten deed jou ertoe zetten om niet meer verder te komen dan schelden.
Ik begrijp jou ook niet. Jouw standpunt over de vrijheid in Israël is zo extreem simpel en je bent doof voor elk reactie dat ik sinds je post een dag of twee geleden eigenlijk al je posts volledig negeer. Net zoals de posts van bianconeri. Zonde van de energie en bytesquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Lekker niet doen dan en gewoon veinzen alsof je het snapt. Voor iedereen beter.
Ik hebt létterlijk hetzelfde gevoel omgekeerd bij een aantal dus ik kan het niet heel erg vinden, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp jou ook niet. Jouw standpunt over de vrijheid in Israël is zo extreem simpel en je bent doof voor elk reactie dat ik sinds je post een dag of twee geleden eigenlijk al je posts volledig negeer. Net zoals de posts van bianconeri. Zonde van de energie en bytes
Israel is vergeleken andere landen in het Midden-Oosten een 'baken van licht' qua binnenlandse politiek. Dat valt toch niet te ontkennen?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dit is het niveau. Vallen nu wel wat puzzelstukjes in elkaar.
Als je de laatste rapporten van mensenrechtenorganisaties en uitspraken van politici leest dan kan ik geen argument bedenken om die baken van licht te verantwoorden.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is vergeleken andere landen in het Midden-Oosten een 'baken van licht' qua binnenlandse politiek. Dat valt toch niet te ontkennen?
Niet zo antisemitisch doenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je de laatste rapporten van mensenrechtenorganisaties en uitspraken van politici leest dan kan ik geen argument bedenken om die baken van licht te verantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |