Onderverhuren die ook hun sociale huurwoning?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Lol ze doen wat de rijken ook doen dus fuck de haters
Dit ook ja, zoals die Prins Bernard.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Lol ze doen wat de rijken ook doen dus fuck de haters
Bonusklacht: waarom stemmen zo weinig mensen op de SP?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:30 schreef Mikeytt het volgende:
Prima ingeburgerd in onze ultra-kapitalistische samenleving. Hier hebben Nederlanders voor gestemd, dus zie het probleem niet zo.
Wat dacht je voor de echte Nederlander? Wacht al 10 jaar op een woning maar heb nog steeds niks, en die gasten komen hier binnen en lopen zo direct een huis binnen, wordt gewoon zwaar genaaid hier, laat ze maar lekker achter in de rij aansluiten net als ik heb moeten doenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wat triest weer dit pffff
mensen die alles krijgen en het misbruiken voor winst. terwijl anderen al jaren wachten op een huis dit maakt het voor echte vluchtelingen alleen maar moeilijker
En @ootjekatootjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit ook ja, zoals die Prins Bernard.
Melkt zij huisjes? Makkelijk leven heb je danquote:
Voor 3400 netto pm blijkbaar. Aan buitenlanders die hier komen werken.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:53 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Melkt zij huisjes? Makkelijk leven heb je danGewoon leven van het vastgoed dat je verhuurd aan mensen die voor jou werken. Maar goed, de bank naait mij voor 30 jaar.
Dat is meer dan ik verdien met mijn werk, fijn dat er mensen zijn die niets bijdragen aan de maatschappij, maar op die manier hun centjes verdienen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor 3400 netto pm blijkbaar. Aan buitenlanders die hier komen werken.
If you're not part of the solution, you're part of the problem.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik verdien met mijn werk, fijn dat er mensen zijn die niets bijdragen aan de maatschappij, maar op die manier hun centjes verdienen.
Boomer glorie. Nu lekker incashen op de misčre van de huidige generatie. Dit is waarom de samenleving zo kut is, alles voor dat beetje extra geld.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik verdien met mijn werk, fijn dat er mensen zijn die niets bijdragen aan de maatschappij, maar op die manier hun centjes verdienen.
Ik heb er spijt van dat ik geen boomer ben.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
If you're not part of the solution, you're part of the problem.
Ja zelfde boomers die lekker goed in hun huizen zitten en vervolgens gaan demonstreren tegen een nieuwe woonwijk in de buurt, want ze willen het lekkere groen behouden.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Boomer glorie. Nu lekker incashen op de misčre van de huidige generatie. Dit is waarom de samenleving zo kut is, alles voor dat beetje extra geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |