Ts eet een broodje diepvries bapoa die mama voor hem heeft opgewarmdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:52 schreef Vliegbaard het volgende:
De grootste klaploper van dit forum geloven
Dat is in Duitslandquote:
Is een foto naast de gootsteen. Kan je kruimels opvangen wanneer je wat snijdtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Eet je dat schuursponsje ook op of heb je dat voor de sier erbij gelegd?![]()
Oh, zie nu dat ze 2 soorten hebben inddquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:09 schreef roos94 het volgende:
Ik weet niet wat jij hebt gevroten maar dit is niet wat ik liet zien en benoemde in het plaatje.
De wodka martini van Kylie Jennerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
TS is een alcoholist én een vetzak die constant over alles klaagt
Kweenie hoor. Zie duidelijk kruimeltjes op het bordje liggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is een foto naast de gootsteen. Kan je kruimels opvangen wanneer je wat snijdt
Die slurpt de vaatwasser straks opquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Zie duidelijk kruimeltjes op het bordje liggen.
Zal morgen eens weer kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gegeten geen jam er zat een witte saus van kokos in
Binnenkoppertje voor @Cockwhalequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gegeten geen jam er zat een witte saus van kokos in
Je moet wel snel zijn. Na 15 juni zijn ze challas.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zal morgen eens weer kijkenrectificatie toegevoegd in OP
Na 1 hap ook in de prullenbak geëindigdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef Harvest89 het volgende:
Niet alleen weinig jam, maar ze zien er ook nog eens gortdroog uit. Bah.
Braddie style dingen in de vuilnisbak ‘gooien’quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Na 1 hap ook in de prullenbak geëindigdnet als die smerige egg fried rice die je ziet.
[ afbeelding ]
Ik zie een tissue met cumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Na 1 hap ook in de prullenbak geëindigdnet als die smerige egg fried rice die je ziet.
[ afbeelding ]
Dat is de zak waar de berlinerbol in zatquote:
Ib4 je moeder had ook witte saus over haar heen ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |