SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Groot gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb mijzelf nog maar zo'n lekkere magnum gepakt [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had een griekse yoghurt ijsje met caramelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb mijzelf nog maar zo'n lekkere magnum gepakt [ afbeelding ]
* Lovely gooit een waterijsjequote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wordt denk ik een plaknacht vannacht
Lekker bakken
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Op zolder 24.quote:
Beneden 21.5Don't follow me. I am lost too
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Gaat toch te snel op
[..]
Dat is liev tnx
Zonder aircoDon't follow me. I am lost too
In de kamer 22.7, op zolder 28.3, in de schuur 37 graden, en buiten is het 27.8How can I make this topic about me?![]()
Geen idee hoe warm het in de slaapkamer is..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Stroomvreters die airco'sDon't follow me. I am lost too
Ja, maar ja, heb je het wel wat koeler in huis. Heb je zonnepanelen? Dan scheelt het alweer wat.quote:How can I make this topic about me?![]()
Is in de gang en slaapkamer nog koel“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan wel.quote:
Maar niet nodig.
Hier dan...Don't follow me. I am lost too
Heb net weerstation in de slaapkamer gezet
In de woonkamer is het 25..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb zonnepanelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ja, heb je het wel wat koeler in huis. Heb je zonnepanelen? Dan scheelt het alweer wat.
Wel onder een parasol toch ?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf gewoon zo lang mogelijk buiten zitten vandaag
[ afbeelding ]
Beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf gewoon zo lang mogelijk buiten zitten vandaag
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mwa, dat is eigenlijk al behoorlijk warm.. zeker als de wind er niet even is pffquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazeker, lekker in de schaduw inderdaad
ja ik heb een handwaaiertje en een vaatdoek om de zweetdruppeltjes af en toe weg te deppenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa, dat is eigenlijk al behoorlijk warm.. zeker als de wind er niet even is pff [ afbeelding ]
maar ik probeer er maar gewoon van te genieten
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja we mogen ook niet echt klagen, en het zijn maar twee hete dagen..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb een handwaaiertje en een vaatdoek om de zweetdruppeltjes af en toe weg te deppen
maar ik probeer er maar gewoon van te genieten
De zomer moet nog beginnen
had eerst nog een ventilator neer gezet, maar daar merkte je niks van helaas, te klein ding
Dank! Proost!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Proost dame, je krijgt er één van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een bestequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar kan geen hittegolf tegenaanquote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja we mogen ook niet echt klagen, en het zijn maar twee hete dagen..
De zomer moet nog beginnen
4 jaar geleden was het een week lang 35 graden. In coronatijd.. Was het binnen 25 graden en buiten 's ochtends 24 graden, en alles tegen elkaar open om die ene graad verkoeling nog even mee te pakken
How can I make this topic about me?![]()
Ja dat weet ik niet eens meerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat.
4 jaar geleden was het een week lang 35 graden. In coronatijd.. Was het binnen 25 graden en buiten 's ochtends 24 graden, en alles tegen elkaar open om die ene graad verkoeling nog even mee te pakken
Dat het zo warm was toen..
Hier ook, is nu 22 graden binnen dus nog wel te doen. Buiten is op dit moment niet echt fijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen en deuren nog dicht.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hoeft geen lijstje bij te houden, de puntjes worden automatisch geteld.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
In het begin deed men het met de hand. Respect![]()
Was wel een ding
Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is te doen maar zonde van de tijd. Gewoon weg automatiseren, kun je leuke dingen doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:59 schreef bondage het volgende:
Heb trouwens niet alle ramen dicht want kwamen er net achter dat er nog een stuk of 5 open stonden... Even wennen.
En leuke statistiekjes maken. Ik (en jullie) kan bijvoorbeeld zien wanneer een mod het nachtslot vergeten is te zetten.quote:![]()
Buiten: warm.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
woonkamer 23.6, zolder 27.9, schuur 36.2, buiten 27.8
Binnen: ook warm.🐙![]()
Is het omdat je de volgende ochtend dan een smeulende puinhoop aantreft?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
En leuke statistiekjes maken. Ik (en jullie) kan bijvoorbeeld zien wanneer een mod het nachtslot vergeten is te zetten.🐙![]()
Valt over het algemeen wel mee, maar het nachtslot heeft een reden...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het omdat je de volgende ochtend dan een smeulende puinhoop aantreft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik moet ook weer aan de gang met de teller. Even wat opleuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
En leuke statistiekjes maken. Ik (en jullie) kan bijvoorbeeld zien wanneer een mod het nachtslot vergeten is te zetten.How can I make this topic about me?![]()
Oh, bijna bijstoken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De schuur is inmiddels gedaald naar 35.6🐙![]()
Toevallig pas de eerste topics gelezen leuk om te zienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
In het begin deed men het met de hand. RespectWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit jij de hele dag op de klok te kijkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar om elke keer bolk te roepen, ik zag toevallig dat het kwart over was, dus dan typ ik dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag op de klok te kijkenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar om elke keer bolk te roepen, ik zag toevallig dat het kwart over was, dus dan typ ik dat.GG is helemaal in to de punten en de bolk
WandelseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooruit, we zijn 2 weken verder. Voor zover het goed gaat: ook de slotjes hebben weekend. Dus dts kan open blijven tot zondagavond.F.K.A. SuperwormJim![]()
Moah.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]GG is helemaal in to de punten en de bolk
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:26 schreef SwJ het volgende:
Vooruit, we zijn 2 weken verder. Voor zover het goed gaat: ook de slotjes hebben weekend. Dus dts kan open blijven tot zondagavond.
BarmHARTig ben jequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:26 schreef SwJ het volgende:
Vooruit, we zijn 2 weken verder. Voor zover het goed gaat: ook de slotjes hebben weekend. Dus dts kan open blijven tot zondagavond.![]()
![]()
![]()
SwJ wilde gewoon vrij dit weekendquote:
Lekker genieten van dit weer zonder aan Den Bolk te hoeven denken.
Bolk!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SwJ wilde gewoon vrij dit weekend
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moah, hoe vaak is het nu mooi weer....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beter
Weet je hoeveel vetjes er in magnums zitten?How can I make this topic about me?![]()
Genieten van dit weer?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SwJ wilde gewoon vrij dit weekend
Hoeveel mensen zouden dat doen?![]()
Iggy heldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:44 schreef mario390 het volgende:
snap niet hoe kann igy pop nog zingen
de vent bestaat nur uit rippen
vanavond in oostenrijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik niet had hoeven werken was ik naar mijn favo zwembad gegaan met een tas kouwe paters, en dan had ik wel genoten hoor. Dan lag ik er nu nog zelfsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Genieten van dit weer?
Hoeveel mensen zouden dat doen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik vermoed minder dan in een pozzaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beter
Weet je hoeveel vetjes er in magnums zitten?
Magnums zijn net als die beroemde pozza; voor quattre stagionequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, hoe vaak is het nu mooi weer....![]()
![]()
![]()
Ja het is ietsjes aan de warme kant. Maarja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Genieten van dit weer?
Hoeveel mensen zouden dat doen?
He's got lust for lifequote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:44 schreef mario390 het volgende:
snap niet hoe kann igy pop nog zingen
de vent bestaat nur uit rippen
vanavond in oostenrijk![]()
![]()
Ik weet wel dat ik 'm eens op Lowlands gezien heb, dat moet minstens 15 jaar geleden zijn geweest en dat we hem toen al een oude rocker vondenquote:
Wat een manquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik 'm eens op Lowlands gezien heb, dat moet minstens 15 jaar geleden zijn geweest en dat we hem toen al een oude rocker vonden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
"We gaan wel zéker naar Iggy kijken hè! Kan best de laatste keer zijn!"quote:
Wonen allemaal hete mensenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk is het in de omgeving Tilburg nu nog het warmste van het hele land
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nou ja die gedachte heb ik wel altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"We gaan wel zéker naar Iggy kijken hè! Kan best de laatste keer zijn!"![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh ja, dat is het 'm.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ooit zal het kloppen!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"We gaan wel zéker naar Iggy kijken hè! Kan best de laatste keer zijn!"Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Doet het bij al die oude metalhelden waar ik naar toe ga ook altijd goed om mensen over te halen:"Kan zomaar de laatste keer zijn hè!"quote:
En dat roepen we dus ook al 20 jaar bij sommigen
Daarom gewoon blijven roepen.quote:
Het is een taaie , zeker als je weet hoe hij er vroeger bij zatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet het bij al die oude metalhelden waar ik naar toe ga ook altijd goed om mensen over te halen:"Kan zomaar de laatste keer zijn hè!"
En dat roepen we dus ook al 20 jaar bij sommigen![]()
Maar wat een man !!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De kans is aanwezig dat we allemaal het loodje leggen voordat hij het doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"We gaan wel zéker naar Iggy kijken hè! Kan best de laatste keer zijn!"🐙![]()
Dat snap je niet hè. Heel de dag ramen en deuren dicht, en dan is er toch een vlieg binnengekomen.
Wat een irritant zoemding.
Klein spleetje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat snap je niet hè. Heel de dag ramen en deuren dicht, en dan is er toch een vlieg binnengekomen.
Wat een irritant zoemding.Werewolf![]()
ALs je naar buiten gaat, gaat de deur open en zoef daar is de vliegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een irritant zoemding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij je zelf antwoordenquote:
Zoef de Haas.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je naar buiten gaat, gaat de deur open en zoef daar is de vlieg"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In dit geval zoef de zoemvliegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Red flagDon't follow me. I am lost too
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Doen oudjes ook vaak met zichzelf pratenquote:
Teken van intelligentie, zeggen ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen oudjes ook vaak met zichzelf praten![]()
Ze zeggen zoveelquote:
Geen idee, dat moet haast wel. Of naar binnen geglipt in die paar ogenblikken dat ik de voordeur in of uit ging.quote:How can I make this topic about me?![]()
Kan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet haast wel. Of naar binnen geglipt in die paar ogenblikken dat ik de voordeur in of uit ging.Werewolf![]()
Zegt men wel alleen gaat dat niet voor alle ouderen opquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef marc0871 het volgende:
Wijsheid komt met de jaren, zeggen ze ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, die vlieg (of mug) is weg. Woonkamer deur open, en na een minuut vliegt dat ding gelukkig toevallig naar buiten. Zo, klaar.
Nog steeds niet aan hem voorbij?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nog steeds niet. Onbegrijpelijk. Heeft hij hulp van jullie?quote:
Je hebt 9 punten meer gehaald dan Mario, dus je loopt wel op hem inquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario blijft toch nog aardig voor.... Ik loop niet op hem in.
Echt he was loos met jou?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar blijft Mario vannacht dan bolken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat DTS vannacht helaas openblijft. Dat creëert allemaal weer nieuwe problemen, zoals nachtbraken...How can I make this topic about me?![]()
Heb jij te veel in de zon gezeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Omdat DTS vannacht helaas openblijft. Dat creëert allemaal weer nieuwe problemen, zoals nachtbraken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Onbegrijpelijk. Heeft hij hulp van jullie?
De hele dag zit die hoeren zon achter de wolken, maar op het moment dat hij op mijn woonkamerraam staat zijn die wolken magisch verdwenen.
De zon is nu hier ook aan het verdwijnen. Het wordt gelijk een stukje koeler.
Ik heb geen wolkje gezien vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
De hele dag zit die hoeren zon achter de wolken, maar op het moment dat hij op mijn woonkamerraam staat zijn die wolken magisch verdwenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
De hele dag hier niks anders bijnaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ff kijken hoe het uit te houden is op het bolkon met een kouwe erbij.
O dan is het niet lekker als de temp wel hoog zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een ellende.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Gaat goed tussen Israel en Iran![]()
https://nos.nl/collectie/(...)otseling-onderbroken
Ja, de wereld staat in brand.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Uiteraard zit ik nog in het 30.4 graden stuk.
Ik kan het alleen maar toejuichen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard zit ik nog in het 30.4 graden stuk.
🐙![]()
Ik kan oorlogen iet echt toejuichen.quote:
Ik vind het te triest dat mensen die hun land leiden niet praten kunnen maar grof geschut in moeten zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aa das vind ik liefquote:
quote:Mario toch
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef mario390 het volgende:
nu had ik uit versehn bijna maily trtert![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: