Wat een lelijk shirt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:34 schreef Momo het volgende:
[ x ]
20 jaar later een andere Rasmussen in een Rabobank pakje
Hij trapt dat monsterverzet aardig doorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Not sure if Prodhomme or Pogacar.
Terwijl ik ten tijde van die docuserie over hem en senior het een verwend kutkind vond.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:28 schreef DiegoFuser het volgende:
En toch vind ik Tibo de meeste sympathieke (misschien wel de enige) van de jonge lichting Vlaamse coureurs.
Opeens weet je het op je 28e. Ik moet gewoon harder trappen als de rest, net als Pogacar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechts een minuutje langzamer dan Pogacar, met overduidelijk de eerste helft met de handrem eropquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mogen we zo langzamerhand concluderen dat Tom Donnenwirth een fraud is?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom Donnenwirth is een fenomeen. Letten jullie op, Cofidis?
Daar kan @Slobeend wel op antwoordenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen we zo langzamerhand concluderen dat Tom Donnenwirth een fraud is?
Doet Prodhomme een Bonnamourtje?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Paul Seixas al spijt hebben van het weggeven van die overwinning aan Nicholas P.?
Lijkt me niet. Seixas is toch een uniek talent. Die gaat nog veel winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Paul Seixas al spijt hebben van het weggeven van die overwinning aan Nicholas P.?
Dit zijn teksten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Seixas is toch een uniek talent. Die gaat nog veel winnen.
De Franse Tourdroom leeftquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Seixas is toch een uniek talent. Die gaat nog veel winnen.
Als Pogacar straks degene is die de grote Franse held van Tourwinst af houdt zullen de ultranationalistische Fransen helemaal gek worden en alle mogelijke middelen inzetten om hem te stoppen.quote:
Ik verdenk de Tractor niet van tatoeagesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:41 schreef The_Undertone het volgende:
Jammer, was wel een ritje voor den Tibo. Hopelijk geen vervuilde tattoo-naald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |