Soms duurt het een paar dagen, maar ik open op mobiel altijd de hele keten in één keer. En ik dm niet vaak genoeg dat de context bedolven is onder nieuwe berichten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je vergeet dat je een dm hebt gestuurd, en na een paar dagen een dm krijgt die je niet snapt?
Ik heb jou ooit eens IRL gezien. Als je Ambar niet bij hebt. loop ik je straal voorbij....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke FOK!er herkent mij gewoon aan mijn hond, kan niet meer anoniem rondlopen
Je kijkt er zo overheenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit eens IRL gezien. Als je Ambar niet bij hebt. loop ik je straal voorbij....![]()
![]()
Ik zit mobiel dus dm is sowieso een ander schermquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik laat mijn reactie meestal nog open staan, zo rechts in het scherm, de eerste dag.
Oke, dit kan je op hele verschillende manieren interpreteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit eens IRL gezien. Als je Ambar niet bij hebt. loop ik je straal voorbij....![]()
![]()
Ik zou haar niet herkennen bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dit kan je op hele verschillende manieren interpreteren.
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou haar niet herkennen bedoel ik![]()
![]()
![]()
Een hele insecten tuinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n krukje naast mijn tuinstoel staan, die gebruik ik als tafeltje
Daar zitten steeds heel veel pasuitgekomen lieveheersbeestjeslarven op. En af en toe ook andere beestjes
Nu zitten er ook een spinnetje, en een mier die met zo'n klein groen vliegje rondloopt
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
Daar zitten steeds heel veel pasuitgekomen lieveheersbeestjeslarven op. En af en toe ook andere beestjes
Nu zitten er ook een spinnetje, en een mier die met zo'n klein groen vliegje rondloopt
ook tijgermuggen ??quote:
Jaquote:
Neequote:
Die mier met dat vliegje op de rand van de kruk:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook best wat beestjes op mijn lichaam vandaag tijdens het bezorgen. Ja het was een wat landelijkere omgeving dan ik gewend ben...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
Maar er zitten sowieso veel insecten in mijn tuin. Als je een schepje de grond in steekt krioelt het er meteen van.
Gezond bodemleven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mier met dat vliegje op de rand van de kruk:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |