Moet je langer op je schnitzel wachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had al een uur op mijn bestemming moeten zijn
Ik denk dat mijn kat ergens in de bosjes ligt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar heeft vandaag ook nergens zin in, behalve liggen. Hij is volgens mij wel een beetje toe aan echte natuur.
Dan is het wel echt een verrassingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n verrassingsreis zonder te weten dat het een verrassingsreis is
of allesssssquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had al een uur op mijn bestemming moeten zijn
De gluiperd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kat ergens in de bosjes ligt.
Ik vergeet alles dus jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je vergeet dat je een dm hebt gestuurd, en na een paar dagen een dm krijgt die je niet snapt?
25%quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of allesssss
[..]krijg je nu wel fijne compensatie?
Ik stuur bijna nooit een DMquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je vergeet dat je een dm hebt gestuurd, en na een paar dagen een dm krijgt die je niet snapt?
Ja, maar dat heb ik ook al als ik een dm stuur en 5 minuten later een reactie krijgquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
allebei natuurlijk he. En zondag ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef Haags het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond de bbq aan moeten slingeren ipv morgen he? @:nattekat
Ger had er een gepost van de Action.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Ventilator maar erbij gepakt. Misschien volgend jaar eens kijken naar zo'n stille.
@CherryLips Welkequote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ger had er een gepost van de Action.
Hehehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook al als ik een dm stuur en 5 minuten later een reactie krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |