Is de kruk geel?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar het rare is is dat ze niet op mijn houten stoel en voetenbankje zitten
Maar wel op de plastic kruk?
Vorig jaar was dat ook al
ik zou hem nog harder zettenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De begeleiding komt zo. Ik denk dat dan de radio niet aan mag blijven op deze zender
Er is 1 woonbegeleider die deze muziek wel kan waarderen en die is er vandaag niet...
Nee dat nietquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De begeleiding komt zo. Ik denk dat dan de radio niet aan mag blijven op deze zender
Er is 1 woonbegeleider die deze muziek wel kan waarderen en die is er vandaag niet...
Lekker aan laten. Tis jouw huisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
Hij is vrij vandaag. volgens mij is hij er morgen wel weer..quote:
Is typcholera een nieuwe variant van typtyfus?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het programma wat nu opstaat wordt gepresenteerd door Duff McKagan van Guns N Roses samen met zijn vrouw.
Ik luister dit nu voor het eerst en het bevalt me wel
Je hebt het alquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is typcholera een nieuwe variant van typtyfus?
En zo jaz, ks het besmettelijk?
Nee dit is mijn normale typtyfusquote:
Vanmorgen zei buienradar dat het vannacht en morgen 17mm zou regenen hierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor ZH en NB zijn alweer ingetrokken.
Stormpje van niks weer @:recce
Dat is je nog nooit opgevallen?quote:
Niet volgens de KNMI app.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor ZH en NB zijn alweer ingetrokken.
Stormpje van niks weer @:recce
maar er is een meertjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik niet op Best Kept Secret ben met dit weer.
Geen idee, ik wilde het een naam geven maar vond aids niet zo geschikt. Cholera kwam als eerste in me op.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is typcholera een nieuwe variant van typtyfus?
En zo jaz, ks het besmettelijk?
Heb niet eens zin om te eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:42 schreef mschol het volgende:
kijken of ik nog fut heb om te gamen vanavond met deze hitte
Oh goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:42 schreef mschol het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef Haags het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond de bbq aan moeten slingeren ipv morgen he? @:nattekat
is toch heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden daar nog even in gezwommen. Toen was het ook 30+.
quote:
Ja gaat snel. Hier 2023 en dat voelt ook al erg lang geleden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch heerlijkik was er schijnbaar in 2017, ik zou echt niet zeggen dat dat alweer zo lang geleden is
[..]
Heb je geen ventilator ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:42 schreef mschol het volgende:
Dan weet je dat het erg is!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch heerlijkik was er schijnbaar in 2017, ik zou echt niet zeggen dat dat alweer zo lang geleden is
[..]
Dat jaar dat het toen zo heet werd, 40 graden enzulks..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
Oef. Buiten echt tegen zo'n warme muur aanlopen. Dit gaat nog net. Maar ik heb slechte hoop voor het klimaat in de trein.
Dat was echt vreselijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat jaar dat het toen zo heet werd, 40 graden enzulks..
Toen moest ik met zo'n boemeltje zonder airco terug naar huis
Die kwam hier een paar jaar terug nog wel eens door de straat maar al lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan weet je dat het erg is!
De ijscowagen rijdt net langs, en ik heb niet eens zin in ijsje.
Gestoomd uit een trein komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat jaar dat het toen zo heet werd, 40 graden enzulks..
Toen moest ik met zo'n boemeltje zonder airco terug naar huis
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja gaat snel. Hier 2023 en dat voelt ook al erg lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |