Vandaag de laatste antibiotica pillen en kuur is klaarquote:
Wij zitten lekker buitenquote:
Vind je het fijn om weer thuis te zijn?quote:
schuifelenquote:
Nee ik haal gewoon graag mezelf onderuit blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind jij dat Ambar naar therapie moet?
Antislip sokkenquote:
Misschien moet je daar eens therapie voor nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik haal gewoon graag mezelf onderuit blijkbaar.
It's a STAR note! Normaal hebben ze aan beide kanten van het serienummer een letter staan. Maar soms gaat er in de drukkerij wat mis en moet een afgekeurd biljet vervangen worden door een ander biljet: een Replacement. En in amerika zijn die te herkennen aan een ster voor (of achter) het serienummer. EN hele volksstammen gaan daar hard op. Maar deze heeft dus bijna niemand gezien omdat het niet op de houder en ook niet in de beschrijving van het kavel stondquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, kwam nog even een biljetje langs dat iets (enigszins) bijzonders was. Maar dat stond niet op de beschrijving en ook niet op de houder. Dus die heb ik voor weinig mee kunnen pikken
Angstig. Wordt van zelf beter hoop ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind je het fijn om weer thuis te zijn?
Wat Essie zegt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik haal gewoon graag mezelf onderuit blijkbaar.
Oh dus eigenlijk heb je een slimme deal gescoord?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
It's a STAR note! Normaal hebben ze aan beide kanten van het serienummer een letter staan. Maar soms gaat er in de drukkerij wat mis en moet een afgekeurd biljet vervangen worden door een ander biljet: een Replacement. En in amerika zijn die te herkennen aan een ster voor (of achter) het serienummer. EN hele volksstammen gaan daar hard op. Maar deze heeft dus bijna niemand gezien omdat het niet op de houder en ook niet in de beschrijving van het kavel stond![]()
[ afbeelding ]
quote:
jeetje wat een disciplinequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb er nog vier in de vriezer liggen, dus de komende dagen kom ik nog door.
buiten is wel beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zitten lekker buiten![]()
Want binnen wil hij alleen slapen op dit moment
Ja snap dat het spannend is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Angstig. Wordt van zelf beter hoop ik.
We duimen voor je!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
But what about second therapy?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je daar eens therapie voor nemen
Veel sterkte. Houd moed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We've had one therapy yes..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |