Ja nou is het wel weer leuk geweest Crackstokjequote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die klemtoon met zulke dingen is soms wel om te huilen![]()
Nee die ging veel te hoog. Daar heb ik op tijd verstandig mee gedaanquote:
Hele anderequote:
Onzeker over buik.quote:
Weet je waar je op moet letten?quote:
Oh nen hil aandrequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij had een blaadje aan zijn voorpoot. Ging stilstaan heel zielig met zijn pootje omhoog en no joke. Ik moest zijn pootje omhoog houden zodat hij zelf alles kon verwijderen.
Deze hond heeft wel karakter hoor
Hìlle are laijnquote:
Goh van wie zou hij dat nou hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij had een blaadje aan zijn voorpoot. Ging stilstaan heel zielig met zijn pootje omhoog en no joke. Ik moest zijn pootje omhoog houden zodat hij zelf alles kon verwijderen.
Hulp met kleden douchen en een vriend helpt beetje huishoudelijk taken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je waar je op moet letten?
En heb je hulp thuis?
Rustig aan, en altijd bellen als je twijfeltquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hulp met kleden douchen en een vriend helpt beetje huishoudelijk taken.
Ik moet letten op rommelende buik.
essehillequote:
Doe rustig aan hequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hulp met kleden douchen en een vriend helpt beetje huishoudelijk taken.
Ik moet letten op rommelende buik.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou is het wel weer leuk geweest Crackstokje
goed door eten dusquote:
oehoeheoehoeohequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lidl-versie van de Cornetto.
Als iemand met karakter kan ik je zeggen dat therapie helpt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb er nog vier in de vriezer liggen, dus de komende dagen kom ik nog door.quote:
Vind jij dat Ambar naar therapie moet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als iemand met karakter kan ik je zeggen dat therapie helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |