SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoeveel vocht er in de lucht zit, warme lucht bevat meer vocht waardoor je je zweet minder makkelijk kwijt kuntquote:
quote:Als de luchttemperatuur hoog is, probeert ons lichaam zich te koelen door verdampen; zweten. Hoe hoger het dauwpunt, hoe lastiger dit gaat; hierdoor voelen we ons minder comfortabel.
Hoger dan 26 °C Ernstig hoog, zelfs dodelijk voor mensen met astma gerelateerde ziekten 71% en hoger
24–26 °C Zeer ongemakkelijk, tamelijk benauwend 63–70%
21–24 °C Erg vochtig, heel ongemakkelijk 53–62%
18–21 °C Enigszins ongemakkelijk, voor de meeste mensen is de luchtvochtigheid aan de hoge kant 44–52%
16–18 °C OK voor de meeste mensen, maar men merkt al dat de luchtvochtigheid aan de hoge kant is 39–43%
13–16 °C Comfortabel 31–38%
10–12 °C Zeer comfortabel 26–30%
Lager dan 10 °C Een beetje droog voor sommige mensen Lager dan 26%
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dauwpunt
Potverrrrrquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Traktor vol in de zijkant van m'n auto gereden #plattelandsleven
Dat wordt een paar weken burgerrupsen en fietsen
Met 32 graden in de heuvels?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potverrrrr![]()
Nou ja fietsen is met dit weer ook wel lekker natuurlijk, maar toch
Jij wel oke?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:43 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja dan is burgerrupsen altijd nog fijnquote:
Heul nietquote:
Fatbike regelen, kun je ook gelijk alle verkeersregels aan je laars lappenquote:
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen geschrokken, had gelukkig een grote kreukelzone
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatbike regelen, kun je ook gelijk alle verkeersregels aan je laars lappen
Er zijn hier nog meer nummer autistjesquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja die is gevaarlijker bezig, tractorknuffelaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk voor kwiwi ook maar een drwonepwak
Was het wel een John Deere?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pics van je kreukelzone?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
En nu heb je een kreukbakquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver inderdaadEn ik wilde alleen maar even potgrond halen voor m'n kweekbak
Jij was de bestuurder van de trekker?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat het mijn schuld is?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:51 schreef maily het volgende:
Beetje verkoeling voor jullie:
https://www.hetiswarm.nl/
Ja, graag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, moet ik ook voor jou gaan?
Nee maar na dat ik omringd werd door jaren aan mensen met pech die mijn hulp nodig hadden, heb ik mezelf bestempeld tot zwarte kat en dit benoemd tot mijn feestdagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was de bestuurder van de trekker?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:51 schreef maily het volgende:
Beetje verkoeling voor jullie:
https://www.hetiswarm.nl/
Klotehoeretractorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver inderdaadEn ik wilde alleen maar even potgrond halen voor m'n kweekbak
Hmmmmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar na dat ik omringd werd door jaren aan mensen met pech die mijn hulp nodig hadden, heb ik mezelf bestempeld tot zwarte kat en dit benoemd tot mijn feestdag
Ik probeer nu mijn energie te sturen naar blanke witte mannen die hoog scoren op de 7 vinkjes test dus kwiwi had veilig moeten zijn
Een Zwitserse boer?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmm
Misschien was de trekkerbestuurder wel een 7 vinkjes?
Ik 8600 want de sportschool in het hotel had een goede loopbandquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en steek de stapjes maar lekker weer in je hol vandaag2271 nu. En ik ga me niet net zo uitsloven als gisteren.
Ik heb ook 6 vinkjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een Zwitserse boer?
Ik verwacht 5 of 6 vinkjes ja
Blinde?quote:
Trek in verse knakworsten van de barbecue op een stokbroodje nuquote:
Luisterquote:
Da's ook best knap danquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik 8600 want de sportschool in het hotel had een goede loopband
Geen van mijn stappen zijn buiten geweest
Stappen zijn dus niet verkregen uit natuurlijke bronnen
Paprikachips?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zooi op de plaat mikken. Ook paprika dus dat is gezond
quote:De Vegetarische Slager, het bedrijf dat in zijn fabriek in Breda plantaardige vleesvervangers maakt, blijkt in handen te zijn gekomen van een omstreden vleesverwerkingsbedrijf. Het gaat om het Braziliaanse JBS dat gelinkt wordt aan omkoping, ontbossing van het Amazonegebied én dierenleed.
JBS staat te boek als het grootste vleesverwerkingsbedrijf ter wereld. Het bedrijf, wereldwijd actief in 24 landen, slacht elke dag ruim 70.000 runderen, 128.000 varkens en 13 miljoen stuks pluimvee. De omzet bedroeg vorig jaar 90 miljard dollar.
Ik ben geen manquote:
Zie je de ironie hier niet van in? Een bedrijf dat is opgericht om tegen de vleesindustrie te vechten die uiteindelijk door een bedrijf uit de vleesindustrie wordt overgenomen?quote:
Babi pangang?quote:
Jij bent wel hooggeleid zodra je je papiertje hebtquote:
De zeven vinkjes die bepalen of je een kwaliteitspersoon bent. US heeft er 18.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke vinkjes praten we over?
Slavinken?
Minstens.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zeven vinkjes die bepalen of je een kwaliteitspersoon bent. US heeft er 18.
wcpapier en dergelijke online bestellen bij een site als bol of weet ik wat... prima... maar knakworsten.. daar kies ik de supermarkt voorquote:
Nu een van m'n ouders nog aan een fortuin of een diploma helpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel hooggeleid zodra je je papiertje hebt
AH en bol zijn toch hetzelfdequote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
wcpapier en dergelijke online bestellen bij een site als bol of weet ik wat... prima... maar knakworsten.. daar kies ik de supermarkt voor
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel dames in korte truitjes vandaag.
en toch hoef ik het daar niet te gaan bestellenquote:
oh, ja okequote:
als je met 'de vleesindustrie' de bio industrie bedoeld dan ja, anders nee want dat heeft de vegetarische slager ook niet als doelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je de ironie hier niet van in? Een bedrijf dat is opgericht om tegen de vleesindustrie te vechten die uiteindelijk door een bedrijf uit de vleesindustrie wordt overgenomen?
Mijn zomerbestendige werkplek:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Ventilator maar erbij gepakt. Misschien volgend jaar eens kijken naar zo'n stille.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme computerventilator er op geschroefd.
🐙
Leuk, zo'n verrassingsreis zonder te weten dat het een verrassingsreis isquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou Flughafen Frankfurt stond niet op het programma maar ik ga er zo wel kennis mee maken
pizzaburgerquote:
Ik had al een uur op mijn bestemming moeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n verrassingsreis zonder te weten dat het een verrassingsreis is
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zomerbestendige werkplek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme computerventilator er op geschroefd.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |