Pics van je kreukelzone?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen geschrokken, had gelukkig een grote kreukelzone
quote:
En nu heb je een kreukbakquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver inderdaadEn ik wilde alleen maar even potgrond halen voor m'n kweekbak
Jij was de bestuurder van de trekker?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat het mijn schuld is?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:51 schreef maily het volgende:
Beetje verkoeling voor jullie:
https://www.hetiswarm.nl/
Ja, graag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, moet ik ook voor jou gaan?
Nee maar na dat ik omringd werd door jaren aan mensen met pech die mijn hulp nodig hadden, heb ik mezelf bestempeld tot zwarte kat en dit benoemd tot mijn feestdagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was de bestuurder van de trekker?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:51 schreef maily het volgende:
Beetje verkoeling voor jullie:
https://www.hetiswarm.nl/
Klotehoeretractorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver inderdaadEn ik wilde alleen maar even potgrond halen voor m'n kweekbak
Hmmmmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar na dat ik omringd werd door jaren aan mensen met pech die mijn hulp nodig hadden, heb ik mezelf bestempeld tot zwarte kat en dit benoemd tot mijn feestdag
Ik probeer nu mijn energie te sturen naar blanke witte mannen die hoog scoren op de 7 vinkjes test dus kwiwi had veilig moeten zijn
Een Zwitserse boer?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmm
Misschien was de trekkerbestuurder wel een 7 vinkjes?
Ik 8600 want de sportschool in het hotel had een goede loopbandquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en steek de stapjes maar lekker weer in je hol vandaag2271 nu. En ik ga me niet net zo uitsloven als gisteren.
Ik heb ook 6 vinkjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een Zwitserse boer?
Ik verwacht 5 of 6 vinkjes ja
Blinde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |