Dat begint zowaar nog meer een sport te zijn dan deze onzin.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga autotje rijden in Le Mans kijken.
Autootje rijden is geen sport.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga autotje rijden in Le Mans kijken.
24 Uur van Le Mans IS meer sport dan bijna alle andere sport.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat begint zowaar nog meer een sport te zijn dan deze onzin.
Autorijden is geen sport.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
24 van Le Mans IS meer sport dan bijna alle andere sport.
Dit is nog niet Pogacar met grimas. Ik vrees dat dit vrij gecontroleerd is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer, net wat meer watt/kg. Voor m'n gevoel is het nog speelbaar als je dat wiel net wel kan houden, vingegaard zijnde.
Er moet toch wel ergens één Fransoos te vinden zijn die zich wil opofferen voor de goede zaak?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Steek een stok in zijn wielen, vervolg hem voor hekserij, stenig hem op de Champs-Elysees.
De vraag is alleen of hij hier piekt en naar de Vuelta gaat of dat hij ook in opbouw is voor de Tour. Daar doen ze nogal vaag over.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
LipoGod is wel echt weer een stuk sterker geworden.
Ik vrees dat de tijden van Jeanne d'Arc te ver achter ons liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er moet toch wel ergens één Fransoos te vinden zijn die zich wil opofferen voor de goede zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |