Dat geeft dus heel duidelijk aan dat Israel in Gaza behoedzaam opereert en zich enorm inhoudt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gaza is een postzegel vergeleken bij Iran en daar staat nog veel overeind, c.q. ingebunkerd.
Als ze al een kernwapen hadden waren ze niet aangevallen. Zie noord Koreaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Snap het zelf volledig waarom Israel aanvalt, maar zelf denk ik dat ook hier diplomatie uiteindelijk de enige oplossing is. Dit is natuurlijk wel het perfecte excuus voor het regime om haar ambities op gebied van kernwapens te blijven voortzetten.
De naam Rob van Wijk hier noemen zorgt voor hayvoc and mayhem.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:59 schreef Discombobulate het volgende:
Hoor vanavond wel de duiding van Rob de Wijk.
Er is te veel gaande. Het is net een uur of zes geleden en mensen hebben gelijk al conclusies.
Ze zijn al enkele decennia volledig gebrainwashed door de Islam, ik denk niet dat je dat er weer uit krijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. De Perzische bevolking is zeer prettig en ligt qua normen en waarden dichter bij het westen dan de ayatollah's. Ik hoop op een bondgenootschap met de NAVO wat extra olie en gas betekent
Ik neem even een welverdiende pauze, ik kijk later wel op X of ik iets kan vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege het neerhalen van Iraanse bromvliegdrones?
[ x ]
De schapen hooguit, maar het overgrote deel is helderder van geest.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze zijn al enkele decennia volledig gebrainwashed door de Islam, ik denk niet dat je dat er weer uit krijgt.
Die werden een tijdje geleden al aan gort geschoten door de Israëli's.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
[..]
Volgens mij hadden de Russen hen nog vorige jaar wapens geleverd.
Ja dit is een marathon, geen sprint. Rust zequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik neem even een welverdiende pauze, ik kijk later wel op X of ik iets kan vinden
Het was dat of Genocide Joe of zijn hulpje Harris. Gelukkig hebben de Arabs voor Trump daarom gezorgd dat Michigan naar hem ging.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, dezelfde expert geeft aan bij de NOS dat Trump er alles aan gedaan heeft om de oorlog in Gaza te stoppen.![]()
Volgens mij was het toch Trump die Israël carte blanche gaf en zelf met het voorstel kwam om maar alle Palestijnen uit het gebied te verwijderen, desnoods met hulp van de VS.
Dat mag. Ik denk dat de VS volledig op de hoogte is en de volle medewerking en goedkeuring geeft. En hooguit uit diplomatieke of politieke overwegingen iets anders zegt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel klopt eigenlijk.
Je ziet het aan de woorden van Trump.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat mag. Ik denk dat de VS volledig op de hoogte is en de volle medewerking en goedkeuring geeft. En hooguit uit diplomatieke of politieke overwegingen iets anders zegt.
[ x ]
Debeuf ken ik al een jaar of 15. Die heeft wel kennis van zaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat mag. Ik denk dat de VS volledig op de hoogte is en de volle medewerking en goedkeuring geeft. En hooguit uit diplomatieke of politieke overwegingen iets anders zegt.
Ja dit zal ze enkel meer aanmoedigen er een te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze al een kernwapen hadden waren ze niet aangevallen. Zie noord Korea
gelukkig zijn de moslims verdeeld en achterlijk, anders waren wij allang wegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef LXIV het volgende:
Als de mensen in het midden Oosten slimmer waren begonnen ze een soort Islamitische navo. Met artikel: een aanval op één is een aanval op allen.
Nu worden ze een voor een de pan in gehakt..
Zelfs die glorieuze Iraanse Tomcats kunnen de dag niet redden. Dat zou wat zijn zeg... F14 vs F15.quote:
Ik denk dat hij (en jij) in het allerslechtst geacteerde good cop/bad cop toneelstukje trapt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Debeuf ken ik al een jaar of 15. Die heeft wel kennis van zaken.
Bovendien was Trump de laatste tijd vooral aan het inzetten op een lagere olieprijs en het inbinden van Iran. Daar hoort een oorlog niet bij. Hij is wat betreft Iran wel vaker aan het zwabberen, en dat deze aanval nu succesvol is zal voor hem wel bezwaren wegnemen, maar ik kan uit niets opmaken dat hij er op dit moment op zat te wachten.
Wordt meteen rood (lijnen) voor de ogen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:33 schreef nostra het volgende:
[..]
De naam Rob van Wijk hier noemen zorgt voor hayvoc and mayhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |