eens, ts was een stuk leuker toen hij nog kanker had.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:51 schreef Kreator het volgende:
Tevens mikeytt topic dus zes reacties en nooit een leuk topic.
Papadag... die is nog erger.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:51 schreef Kreator het volgende:
Papadag! Ik vind het wel knap van mezelf. Doodvermoeiend om zo'n kind de hele dag te vermaken terwijl je eigenlijk moet gamen en fokken. Dat trek ik niet langer dan een dag in de week.
Tevens mikeytt topic dus zes reacties en nooit een leuk topic.
Ik zeg gewoon altijd parttime dag. Vinden ze nooit leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:01 schreef Marsenal het volgende:
Een maatje van mij noemt het ook altijd papadag en ik vind dat ook een beetje gek klinken. Alsof je de rest van de week niet aangesloten bent.
Maar goed, Krea heeft wel gelijk. Ik kom op mijn oppasdagen ook nooit aan mijn uren xbox. Mijn kill death ratio in cod is momenteel 1.2 ofzo, dat komt volledig door het niet stoned verzorgen van kinderen.
Trouwens gewoon goed moment voor family bonding en je kinderen ook goed te laten worden in CODquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:01 schreef Marsenal het volgende:
Een maatje van mij noemt het ook altijd papadag en ik vind dat ook een beetje gek klinken. Alsof je de rest van de week niet aangesloten bent.
Maar goed, Krea heeft wel gelijk. Ik kom op mijn oppasdagen ook nooit aan mijn uren xbox. Mijn kill death ratio in cod is momenteel 1.2 ofzo, dat komt volledig door het niet stoned verzorgen van kinderen.
"Oh bij mij slaapt ze altijd van 10:00 tot 16:45 als jij moet werken. Heel apart "quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na mijn papadag stuur ik altijd een factuur naar mijn vriendin voor het babysitten.
"Nee, bij mij huilt ze eigenlijk nooit. Luister je wel goed naar haar, doorvoel je haar echte behoeftes wel?"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef Kreator het volgende:
"Oh bij mij slaapt ze altijd van 10:00 tot 16:45 als jij moet werken. Heel apart "
Het grandioos mis hebbenquote:
Het lijkt wel bijna zo te gaan ja. Alsof voor je kind zorgen een extraatje isquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na mijn papadag stuur ik altijd een factuur naar mijn vriendin voor het babysitten.
Mannen zijn gemiddeld betere koks, dus die horen in de keuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ga weg met je mannenhaat en terug naar de keuken
Klopt sowieso niet. Is hetzelfde als vaderdag en dat is maar 1x per jaar.quote:
Joh zo had ik het nog niet bekeken. Ik heb vooral kinderen omdat ik van onveilig neuken houdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:47 schreef sturmpie het volgende:
mannen die kinderen willen omdat 't leuk zo zijn verklaar ik infantiel, mens=arbeidskracht, je moet kijken of 't nodig is, heb jij de intelligentie om iets intelligents op de wereld te zetten ? niet omdat 't leuk is
en 'bonuskinderen'quote:
Ook nog nooit iemand over een mamegaai gehoordquote:Nog nooit iemand mamadag horen zeggen
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een night nanny? We zitten daar nu aan te denken, een nachtoppas.
De prijs valt mee en is prima te doen, maar is het het waard die eerste 10-30 nachten?
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog 6 maanden te wachten.
We gaan sowieso kolvenIs alleen voor tijdens het slapen hé dat hij/zij thuis is om het over te nemen als de baby wakker wordt zodat wij door kunnen slapen.
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:27 schreef Mikeytt het volgende: [..] De babykamer? Zelfde verdieping. Maar ook als we wakker worden, hoeven we niet op te staan en kunnen we doorslapen de eerste weken.
Kennis van me zegt dat de night nanny een aanrader is, maar geen ervaring met iemand die in NL weleens een nachtoppas heeft genomen.
OUD / Night Nanny inhuren?quote:Op woensdag 23 september 2020 14:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De eerste weken gaan we niet werken hé. Onze obgyn zegt dat het prima is overigens.
Maar ik zoek gewoon iemand die hier ervaring mee heeft.
Dawr moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OUD / Night Nanny inhuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |