Voor de volgers van het zuid-Amerikaanse voetbal is dit potentieel nog wel leuk jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:20 schreef Ciclon het volgende:
Ik ga dit toernooi wel volgen. Hopelijk kan Boca Juniors stunten al is het team niet al te best. Ik schat de kansen van River Plate veel hoger in.
Benieuwd hoeveel Argentijnen hun team gaan achtervolgen, meestal is het masaal.
Echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leven niet alle 45 miljoen Argentijnen in armoede
Wilde gok
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.quote:
Als Ajax het niet zo verneukt had onder Mislintat hadden zij gegaan ipv Salzburg. Eeuwig zonde, al had je er met het huidige team niks te zoeken en waarschijnlijk de schande van Europa geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.
Max. twee clubs per land mogen meedoen, dus dan vallen er een paar tussenuit.
Zo staat PSV voor wat betreft het WK van 2029 momenteel op de plaats van Salzburg:
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/2029_FIFA_Club_World_Cup#UEFA
(op basis van 2024-2028).
Ja dat zien we als clubs als utrecht, go ahead, Zwolle en vitesse europa in gaan. Die hebben vaak al alle moeite met de nummers 4 van Estland, Montenegro en meer van zulke toplanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alle respect maar neem nu bijvoorbeeld Auckland City. Het niveau in Nieuw Zeeland schat ik niet zo hoog in.
Het zou me niet verbazen moest NAC Breda hier gemakkelijk van zou winnen.
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
Miami - Wydad
Attendance: 60,927 van 64,767
Belachelijk groot succes.
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!
Groot verschil in naam, land en titelsquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.
Prima highlights.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:21 schreef Ciclon het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar Al Ahly had met rust 3-0 voor moeten staan. Na rust was Inter Miami wat beter. Op het laatst een enorme faalcounter van Al Ahly, de pijp was leeg van de speler, hadden de overwinning kunnen pakken.
Leuke sfeer in het stadion met enorm veel Egyptenaren, leuk om te zien.
Bekijk deze YouTube-video
Vind Eindhoven wel erg ambitieus ingeschat.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Marktwaarde 6 miljoen euro van Auckland.
marktwaarde FC Eindhoven 6,18 mln. ¤
Met andere woorden FC Eindhoven speelt straks tegen Bayern Munchen
Of SV Waldhof Mannheim 07 - Bayern Munchen
Nu dat ik ze zo zie spelen. Dan is FC Eindhoven nog vele malen sterkerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind Eindhoven wel erg ambitieus ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |