SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Altijd lekker zo extra zakcentjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Slim om alles op internet te zetten.Don't follow me. I am lost too
Al mijn afrekeningen komen nog. Ik verwacht verwarmingskosten en elektra terugTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet iedereen maar zelf weten.Don't follow me. I am lost too
Altijd fijn zulke bedragen terug te krijgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was het iets hoger toen was het bijna 1.600 euro"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt heel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn mandje geslapen die voor de woonkamer deur ligt. Hij heeft niet gehuild ofzo.
Alle deuren waren open dus hij kon mij horen en ik kon hem zien op de camera.
En toen ik uit bed ging en richting hem toe liep werd ik enthousiast begroet en moest er eerst veel geknuffeld worden. Toen heb ik mijzelf aangekleed en ging hij met enthousiasme ook mee wandelen.
Nu ligt hij naast mij op de bank met zijn hoofd op mijn voet.
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Trotste mama van Ambar
Dat is ook fijn, het gaat heel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Morgen mandje ophalen voor op de fiets, kijken of hij daar in wil zitten. Dan kunnen we iets meer zien dan de wijkTrotste mama van Ambar
Alle rompslomp en de spanning om zijn heup, dat is allemaal wel de moeite waard.
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het komt er nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodeDon't follow me. I am lost too
Ik merk aan alles dat we een goede match zijn.
Ik ben zacht maar ben wel duidelijk. Dat vindt hij ook fijn. Er zijn een paar routines al, ik ben ook best voorspelbaar in mijn gedrag.
Ik laat hem ook lekker zijn ding doen tijdens het wandelen, maar wel een paar regels zoals wachten voor oversteken enzo.
Hij is ook redelijk duidelijk in wat hij wil.
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevondenTrotste mama van Ambar
Fijn voor jequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zacht maar ben wel duidelijk. Dat vindt hij ook fijn. Er zijn een paar routines al, ik ben ook best voorspelbaar in mijn gedrag.
Ik laat hem ook lekker zijn ding doen tijdens het wandelen, maar wel een paar regels zoals wachten voor oversteken enzo.
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevonden
Nope.quote:Don't follow me. I am lost too
Hij had zijn ontbijt niet helemaal opgegeten, schijnbaar zat hij vol of bewaard hij wat voor later.
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.Trotste mama van Ambar
Zo deden wij het ook. Wel dingen als wachten bij het oversteken enzo, maar verder bij het bos of waar het kon, mocht hij lekker vrij rondrennen en snuffelen etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevondenHow can I make this topic about me?![]()
![]()
De katten slapen
Dat is best fijn want dat kan nieuwe trucjes leren makkelijk makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij had zijn ontbijt niet helemaal opgegeten, schijnbaar zat hij vol of bewaard hij wat voor later.
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.How can I make this topic about me?![]()
Net nog een haal gekregen van de oudste
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon doorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de artsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Oeiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon door
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de arts
Mwoah ik kende honden die alles naar binnen schrokken en dan nog meer willen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.
Hij heeft hier geen concurrentie dus hij hoeft niet bang te zijn dat iemand hem wat afpakt.Trotste mama van Ambar
Doen sommige katten ook. Vooral als je meer hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon door
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de artsDon't follow me. I am lost too
Bang dat ze te weinig eten.Don't follow me. I am lost too
Dat is natuurlijk anders dan toen daar in het asiel, waar het vooral voor jezelf opkomen was.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ik kende honden die alles naar binnen schrokken en dan nog meer willen.
Hij heeft hier geen concurrentie dus hij hoeft niet bang te zijn dat iemand hem wat afpakt.
Dat zal ook enorm wennen zijn voor hem.How can I make this topic about me?![]()
Dus vreten ze door.Don't follow me. I am lost too
En vervolgens kotsen...
Ja dat heeft fluffy ook een tijdje gehadquote:
Toen zijn we m actief weg gaan halen van de brokken en ergens klikte het een keer bij m van oh ik moet niet de hele bak in 1x leeg vretenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsjaa, ze kiezen geen handig plekje uitquote:
Hij heeft gelukkig de afgelopen maanden in een prive opvang gezeten met maar een paar honden, waarbij hij veel individuele aandacht kreeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders dan toen daar in het asiel, waar het vooral voor jezelf opkomen was.
Dat zal ook enorm wennen zijn voor hem.Trotste mama van Ambar
De oudste heeft het. Die was eerst altijd alleen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat heeft fluffy ook een tijdje gehad
Toen zijn we m actief weg gaan halen van de brokken en ergens klikte het een keer bij m van oh ik moet niet de hele bak in 1x leeg vretenDon't follow me. I am lost too
Ik vind het ook echt geweldig dat mijn linkervoet gebruikt wordt als hoofdkussen en detectie middel of ik nog wel op de bank zit.Trotste mama van Ambar
En dan komt dat jong grut zijn brokken stelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De oudste heeft het. Die was eerst altijd alleen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanavond pas , eerst nog een halve dag werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor ijs het straks is geworden
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga even smelten weer
Gisteren met telefoon gedaan, die zeurt dan na 10 minuten dat hi oververhit is
Watje is hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo boodschappen ook weer binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Dikke vette bolk.
Nog steeds 21 graden in huis. Benieuwd hoever dat gaat oplopen vandaagTrotste mama van Ambar
Dikke vette bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Puzziequote:
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerbakkievanggdaartegenzegikgeenneeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
24 hier..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Net anderhalf uur uitgewaaid , heerlijk nuquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekkerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond pas , eerst nog een halve dag werkenMaar wel extra reden om lekker nieuw ijs te kopen als beloning na een dag werken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik zag de foto's jij woont in een mooie omgeving hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net anderhalf uur uitgewaaid , heerlijk nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja al is het nog zo warm, drink altijd gewoon mijn koffie hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie, ook bij warmte altijd welkomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geluk dat ik aan de rand woonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's jij woont in een mooie omgeving hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, vooral als je van wandelen houdt is dat zeker een +puntquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral als je van wandelen houdt is dat zeker een +punt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier achter is een bos, nog geen 5 min lopen, Daar kan je uren wandelen, heel veel gedaan. Langs kastelen en vijvers, zo mooi allemaalquote:
Heb het wel eens met de scoot geprobeerd, maar dat is door die wortels van de bomen niet te doen helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je aan de wandel met je mobiel in de handquote:
bij ons heeft ook ooit een kasteel gestaan maar die is weg helaas, ik heb me in het begin toen ik daar achter kwam rot lopen zoeken,...bleek dat ik al die tijd al op dat terrein liepquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier achter is een bos, nog geen 5 min lopen, Daar kan je uren wandelen, heel veel gedaan. Langs kastelen en vijvers, zo mooi allemaal
Heb het wel eens met de scoot geprobeerd, maar dat is door die wortels van de bomen niet te doen helaas![]()
Enige wat ik nog kan vinden is een tekening van Kasteel Westerveld
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kastelen zijn mooi
Vooral met torentjes
Dat Duitse kasteel wordt een Lego set geloof ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is een hele mooie. Ik heb er hier alleen maar langs gelopen. Hier in de omgeving staan wel veel kastelen je kan hier zelfs een kastelen route doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
bij ons heeft ook ooit een kasteel gestaan maar die is weg helaas, ik heb me in het begin toen ik daar achter kwam rot lopen zoeken,...bleek dat ik al die tijd al op dat terrein liep![]()
Enige wat ik nog kan vinden is een tekening van Kasteel Westerveld
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Richting Zutphen toch? Klopt iddquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie. Ik heb er hier alleen maar langs gelopen. Hier in de omgeving staan wel veel kastelen je kan hier zelfs een kastelen route doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja klopt. Ben hier ooit langs een Kasteel gelopen waar een grote vijver voor zat/ daar zaten 10tallen libelles boven het water. Was heel mooi om te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gek op kastelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben hier ooit langs een Kasteel gelopen waar een grote vijver voor zat/ daar zaten 10tallen libelles boven het water. Was heel mooi om te zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze zijn ook prachtig. Ik ben ooit in Bad Betheim geweest, daar staat ook een mooie. En op weg naar Trier onderweg hoog in de bergen of tussen de bomen staan ook hele mooiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee binnen toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duitsland hou op schei uit! Daar barst het van de kastelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook prachtig. Ik ben ooit in Bad Betheim geweest, daar staat ook een mooie. En op weg naar Trier onderweg hoog in de bergen of tussen de bomen staan ook hele mooie![]()
Prachtig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ik vond dat altijd schitterend, wil er nog wel een keer naar toe. Vind Trier en zijn omgeving heel mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Duitsland hou op schei uit! Daar barst het van de kastelen![]()
PrachtigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dit hele seizoen zit vol met gadjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar had Marcie (40+) het over toen ik met mijn moeder naar Duitsland gingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond dat altijd schitterend, wil er nog wel een keer naar toe. Vind Trier en zijn omgeving heel mooi
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is zeker al lang geleden dan, ik ken nl geen Marciequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar had Marcie (40+) het over toen ik met mijn moeder naar Duitsland gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jawel marc van 40+quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker al lang geleden dan, ik ken nl geen Marcie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O ja die ken ik wel, maar wist niet dat je hem Marcie niemdequote:![]()
marcie 40+quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die ken ik wel, maar wist niet dat je hem Marcie niemde![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ging mij geen lichtje brandenquote:
Nee het ging daarnet over wandelen...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je aan de wandel met je mobiel in de handHow can I make this topic about me?![]()
A zo vandaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het ging daarnet over wandelen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles blub hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ook wel niet meteen heel warm wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
In huis is het nog steeds goed koel."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Hier ook 20.6 graden is heel goed te doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
In huis is het nog steeds goed koel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
27 hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zal het hier ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier valt het mee, als de wind er is..How can I make this topic about me?![]()
Maar je was toch aan de wandel geweest?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zal het hier ook wel meevallen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
ZIt lekker aan een twister te lebberen
Was lekker, helaas al weer op. Die dingen zijn veel te kleinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Zijn indd kleine ijsjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Was lekker, helaas al weer op. Die dingen zijn veel te klein"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij de lidl hebben ze ze ook, die zijn iets groterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En ook goedkoperquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de lidl hebben ze ze ook, die zijn iets groter"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat zeker, scheelt best nogal wat of je bij AH of bij de lidl je ijsjes kooptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Klopt, maar de AH hier heeft niet heel veel keuze qua water ijsjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, scheelt best nogal wat of je bij AH of bij de lidl je ijsjes koopt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O ik let er niet zo op omdat ik ze daar toch nooit haal, haal het altijd bij de lidlquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, maar de AH hier heeft niet heel veel keuze qua water ijsjes
Daat hadden ze nu van die dozen met gemengd ijs en daar zaten ook 2 van die twisters in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar kom ik niet altijd..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik let er niet zo op omdat ik ze daar toch nooit haal, haal het altijd bij de lidl
Daat hadden ze nu van die dozen met gemengd ijs en daar zaten ook 2 van die twisters in."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ze hier allebei dicht bij zitten. Dus kan gaan waar ik wil.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handig welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze hier allebei dicht bij zitten. Dus kan gaan waar ik wil.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat is het ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nu in de zon zitten? Met deze hitte?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier en daar een bolkje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
het is een beetje bewolkt hier en het is zo'n 26 graden, volgens de auto.How can I make this topic about me?![]()
onder een parasolquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Ga jij nu in de zon zitten? Met deze hitte?
Nee gewoon bebolkt, er is ook een drupje regen voorspeld later in de middagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zit in de auto met dit mooie weer,quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
het is een beetje bewolkt hier en het is zo'n 26 graden, volgens de auto.
Hey AQquote:ja daar is het warm.
Ben ook niet zo van deze warmte hoor, maar vond het vanmorgen buiten nog wel meevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, je wilt toch ergens komen.....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in de auto met dit mooie weer,How can I make this topic about me?![]()
Hier niet althans volgens buienradar blijft het hier vandaag droogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewoon bebolkt, er is ook een drupje regen voorspeld later in de middagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waar, ik pak daar mijn scoot dan voor, jij je autoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, je wilt toch ergens komen.....
Ga je wat leuks doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
airco uit, de ramen open...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in de auto met dit mooie weer,How can I make this topic about me?![]()
ik zit weer op een terrasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, ik pak daar mijn scoot dan voor, jij je auto
Ga je wat leuks doen?
ALs je blijft rijden is dat wel lekkerquote:
Maar goed jij bent ook een heet weer aanbidder natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig toch, wie weet krijg je nog aanspraak.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hey waar heb je die foto van mij vandaan
Werewolf![]()
![]()
Parapluquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Ga jij nu in de zon zitten? Met deze hitte?Werewolf![]()
Dan nog is het warm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey AQja daar is het warm.
Ben ook niet zo van deze warmte hoor, maar vond het vanmorgen buiten nog wel meevallen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je blijft rijden is dat wel lekker
Maar goed jij bent ook een heet weer aanbidder natuurlijk
ik geniet met volle teugen van dit soort weer inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je blijft rijden is dat wel lekker
Maar goed jij bent ook een heet weer aanbidder natuurlijk
[ Bericht 4% gewijzigd door gebrokenglas op 13-06-2025 13:15:54 ]How can I make this topic about me?![]()
wie weetquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch, wie weet krijg je nog aanspraak.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
asjeblieft, nu ik nog 900 puntenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
![]()
Die heb je wel gehaald voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
ik moet nog steeds 20 punten...
maar dat komt wel goed
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
ja, tot Mario weer gaat bolkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb je wel gehaald voor sluitingstijdHow can I make this topic about me?![]()
quote:
Ik wist niet dat ik daar ook onderdeel van was.quote:
Ik moet nog 100 punten om gg in te halen.quote:
Hij is rebels vandaagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt, maar ook vandaagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
je kunt jezelf beter haalbare doelen stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik daar ook onderdeel van was.
Ik moet nog 100 punten om gg in te halen.
[..]
of ik haal zo even diepvries patat.
maar een echt patatje bij de snackbar is natuurlijk wel zo
quote:Toch houden jullie stiekem wel van me.quote:
Ga je me nu echt uitdagen ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je kunt jezelf beter haalbare doelen stellen
oehquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:56 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een echt patatje halen met een klodder mayo
En daar ging het restje eten naar binnen bij Ambar. Liters water er weer bij.Trotste mama van Ambar
Wat voor voer geef je hem?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ging het restje eten naar binnen bij Ambar. Liters water er weer bij.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
man man man altijd nutzt de vent de middagtijd uit
wat zoll dat?? ik moet toch eten dat is gemen en julie helpen![]()
Kap eens met dat gemiepquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat je bent wel sinnlos hier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mana mana tu tu tuduI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dit kun je niet zeggen tegen een DTS user.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat je bent wel sinnlos hier
Doet ie ook..het is gewoon rustig hierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zoll selfs doen niet met help"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
er zijn genoeg momenten dat ik hier helemaal niet ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:00 schreef mario390 het volgende:
man man man altijd nutzt de vent de middagtijd uit
wat zoll dat?? ik moet toch eten dat is gemen en julie helpen
en joh het gaat maar om de 5e plek.
het gaat nergens over.How can I make this topic about me?![]()
Zit jij niet in de anti-mario whatsapp groep dan waar we dit hadden afgesproken?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zoll selfs doen niet met help
Gaat weer lekker hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We moeten allemaal een keer eten hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
julie weten dat ik eet en dann nutz je dat uit fout gemein"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar dat hij zelfs jou zo ver krijgt.quote:
Ligt misschien aan het weer.
dit spelletje is absoluut de moeite niet om mensen ergens van te gaan 'beschuldigen', of uitschelden.
kom zeg.How can I make this topic about me?![]()
Ach soms reageer ik ff op hemquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat hij zelfs jou zo ver krijgt.
Ligt misschien aan het weer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: