SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Altijd lekker zo extra zakcentjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Slim om alles op internet te zetten.Don't follow me. I am lost too
Al mijn afrekeningen komen nog. Ik verwacht verwarmingskosten en elektra terugTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet iedereen maar zelf weten.Don't follow me. I am lost too
Altijd fijn zulke bedragen terug te krijgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was het iets hoger toen was het bijna 1.600 euro"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt heel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn mandje geslapen die voor de woonkamer deur ligt. Hij heeft niet gehuild ofzo.
Alle deuren waren open dus hij kon mij horen en ik kon hem zien op de camera.
En toen ik uit bed ging en richting hem toe liep werd ik enthousiast begroet en moest er eerst veel geknuffeld worden. Toen heb ik mijzelf aangekleed en ging hij met enthousiasme ook mee wandelen.
Nu ligt hij naast mij op de bank met zijn hoofd op mijn voet.
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Trotste mama van Ambar
Dat is ook fijn, het gaat heel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Morgen mandje ophalen voor op de fiets, kijken of hij daar in wil zitten. Dan kunnen we iets meer zien dan de wijkTrotste mama van Ambar
Alle rompslomp en de spanning om zijn heup, dat is allemaal wel de moeite waard.
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het komt er nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodeDon't follow me. I am lost too
Ik merk aan alles dat we een goede match zijn.
Ik ben zacht maar ben wel duidelijk. Dat vindt hij ook fijn. Er zijn een paar routines al, ik ben ook best voorspelbaar in mijn gedrag.
Ik laat hem ook lekker zijn ding doen tijdens het wandelen, maar wel een paar regels zoals wachten voor oversteken enzo.
Hij is ook redelijk duidelijk in wat hij wil.
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevondenTrotste mama van Ambar
Fijn voor jequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zacht maar ben wel duidelijk. Dat vindt hij ook fijn. Er zijn een paar routines al, ik ben ook best voorspelbaar in mijn gedrag.
Ik laat hem ook lekker zijn ding doen tijdens het wandelen, maar wel een paar regels zoals wachten voor oversteken enzo.
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevonden
Nope.quote:Don't follow me. I am lost too
Hij had zijn ontbijt niet helemaal opgegeten, schijnbaar zat hij vol of bewaard hij wat voor later.
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.Trotste mama van Ambar
Zo deden wij het ook. Wel dingen als wachten bij het oversteken enzo, maar verder bij het bos of waar het kon, mocht hij lekker vrij rondrennen en snuffelen etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Matcht mooi, ik weet niet of ik het met een andere hond zo fijn had gevondenHow can I make this topic about me?![]()
![]()
De katten slapen
Dat is best fijn want dat kan nieuwe trucjes leren makkelijk makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij had zijn ontbijt niet helemaal opgegeten, schijnbaar zat hij vol of bewaard hij wat voor later.
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet zo'n schrokkerd dus. Snoepjes zijn wel zijn zwakte.How can I make this topic about me?![]()
Net nog een haal gekregen van de oudste
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon doorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de artsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Oeiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon door
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de arts
Mwoah ik kende honden die alles naar binnen schrokken en dan nog meer willen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij eten honden zelden hun bord helemaal leeg, om nog wat te bewaren voor later.
Hij heeft hier geen concurrentie dus hij hoeft niet bang te zijn dat iemand hem wat afpakt.Trotste mama van Ambar
Doen sommige katten ook. Vooral als je meer hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou.... We hebben een jack Russell gehad en die vrat gewoon door
Heeft een keer 2 kilo brokken zitten schrokken in één ochtend waardoor hij niet mocht drinken of wandelen van de artsDon't follow me. I am lost too
Bang dat ze te weinig eten.Don't follow me. I am lost too
Dat is natuurlijk anders dan toen daar in het asiel, waar het vooral voor jezelf opkomen was.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah ik kende honden die alles naar binnen schrokken en dan nog meer willen.
Hij heeft hier geen concurrentie dus hij hoeft niet bang te zijn dat iemand hem wat afpakt.
Dat zal ook enorm wennen zijn voor hem.How can I make this topic about me?![]()
Dus vreten ze door.Don't follow me. I am lost too
En vervolgens kotsen...
Ja dat heeft fluffy ook een tijdje gehadquote:
Toen zijn we m actief weg gaan halen van de brokken en ergens klikte het een keer bij m van oh ik moet niet de hele bak in 1x leeg vretenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsjaa, ze kiezen geen handig plekje uitquote:
Hij heeft gelukkig de afgelopen maanden in een prive opvang gezeten met maar een paar honden, waarbij hij veel individuele aandacht kreeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders dan toen daar in het asiel, waar het vooral voor jezelf opkomen was.
Dat zal ook enorm wennen zijn voor hem.Trotste mama van Ambar
De oudste heeft het. Die was eerst altijd alleen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat heeft fluffy ook een tijdje gehad
Toen zijn we m actief weg gaan halen van de brokken en ergens klikte het een keer bij m van oh ik moet niet de hele bak in 1x leeg vretenDon't follow me. I am lost too
Ik vind het ook echt geweldig dat mijn linkervoet gebruikt wordt als hoofdkussen en detectie middel of ik nog wel op de bank zit.Trotste mama van Ambar
En dan komt dat jong grut zijn brokken stelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De oudste heeft het. Die was eerst altijd alleen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanavond pas , eerst nog een halve dag werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor ijs het straks is geworden
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga even smelten weer
Gisteren met telefoon gedaan, die zeurt dan na 10 minuten dat hi oververhit is
Watje is hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo boodschappen ook weer binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Dikke vette bolk.
Nog steeds 21 graden in huis. Benieuwd hoever dat gaat oplopen vandaagTrotste mama van Ambar
Dikke vette bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Puzziequote:
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerbakkievanggdaartegenzegikgeenneeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
24 hier..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Net anderhalf uur uitgewaaid , heerlijk nuquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al 25 gr. Op de scoot was het net wel lekkerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond pas , eerst nog een halve dag werkenMaar wel extra reden om lekker nieuw ijs te kopen als beloning na een dag werken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik zag de foto's jij woont in een mooie omgeving hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net anderhalf uur uitgewaaid , heerlijk nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja al is het nog zo warm, drink altijd gewoon mijn koffie hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie, ook bij warmte altijd welkomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: