SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Altijd lekker zo extra zakcentjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Slim om alles op internet te zetten.Don't follow me. I am lost too
Al mijn afrekeningen komen nog. Ik verwacht verwarmingskosten en elektra terugTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet iedereen maar zelf weten.Don't follow me. I am lost too
Altijd fijn zulke bedragen terug te krijgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was het iets hoger toen was het bijna 1.600 euro"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt heel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn mandje geslapen die voor de woonkamer deur ligt. Hij heeft niet gehuild ofzo.
Alle deuren waren open dus hij kon mij horen en ik kon hem zien op de camera.
En toen ik uit bed ging en richting hem toe liep werd ik enthousiast begroet en moest er eerst veel geknuffeld worden. Toen heb ik mijzelf aangekleed en ging hij met enthousiasme ook mee wandelen.
Nu ligt hij naast mij op de bank met zijn hoofd op mijn voet.
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Trotste mama van Ambar
Dat is ook fijn, het gaat heel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo fijn dat we in die korte tijd al helemaal een we zijn geworden
Morgen mandje ophalen voor op de fiets, kijken of hij daar in wil zitten. Dan kunnen we iets meer zien dan de wijkTrotste mama van Ambar
Alle rompslomp en de spanning om zijn heup, dat is allemaal wel de moeite waard.
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het komt er nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deel van de campagne je mag alles van me weten behalve mijn pincodeDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: