abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218017253
Spannend tink! Weer een bezichtiging. En hopelijk gaan je buren eerdaags verhuizen dan :P

@FlyingFish, gefeliciteerd met je meiden. Wat een nare wond voor je zoon. Kan inderdaad flink bloeden zo. Gelukkig nu weer wat opgeknapt.

Fluffy zegt me niks eerlijk gezegd. Heb er ook de kinderen nooit over gehoord. Hopelijk valt het straks mee met de terugreis.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:34:22 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_218017409
Ik heb airco besteld voor de woonkamer. Had het eerst willen uitstellen, maar nu er zoveel tijd doorgebracht wordt op de bank... Zou willen dat het voor 3500 klaar was. Ding heeft aardig wat vermogen nodig vanwege hoge plafonds. Kost eerder 5k...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218017527
Hier komt donderdag een airco bedrijf kijken voor de kinderkamers. Erg benieuwd, naar de oplossing voor de buitenunit en de prijs. Ik gok op een Euro of 5000 voor een multisplit.

Ik vond het een nare dag qua temperatuur, hoge luchtvochtigheid, bleh.
pi_218017572
@FlyingFish, gefeliciteerd met de meiden! 🎂
Memorabele verjaardag zo. Sterkte voor zoon :*

Ik had ook nooit van Fluffy gehoord maar zoon vindt hem geweldig. Liet me filmpjes zien en toen vond ik het geldverspilling om nog naar de voorstelling te gaan. Alst toch op YT staat :P
Hij zou bellen als het afgelopen was en dan vertrek ik. Beter dat zij even op mij wachten dan andersom.
Hoe gaat het met je gras, Hillie? Ik had hier wat grasloze gaten dus daar nog graszaad gestrooid. Er zit nu voor 105m2 aan zaad op 35m2. Misschien tooo much maar het groeit als een malle :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218017704
Wij hebben ook de knoop doorgehakt dat we voor airco gaan. Maar eerst moeten de kozijnen nog en gelijk een schuifpui, wellicht nog een overkapping aan het huis en eigenlijk wil ik als dat gedaan wordt ook gelijk vloerverwarming. En daarna dus airco…

Maar eerst een lekkage die opgelost moet gaan worden (gaan we morgen voor bellen), de dakplaten die afgemaakt moeten worden (gaan ze morgen mee verder) en een nieuwe cv ketel (komt ergens in de komende weken, eerst moeten de dakmannen klaar zijn). Kortom, onze huiskosten zijn al op voor dit jaar, volgend jaar maar kijken voor de kozijnen…
pi_218017756
Wij hebben een offerte liggen voor een nieuwe cv ketel.
We hebben vandaag de hele dag gewerkt aan de nieuwe deurbel. Zojuist opgehangen. De oude was uiteindelijk zo'n gevalletje 'ik moest kloppen, kloppen, kloppen, want de bel doet het niet' ;) nadat ie al een poosje het soms niet had gedaan en toen een poosje spookte: als er aangebeld was ging er ongeveer 2 uur later nog een keer een bel zonder dat er iemand gedrukt had. Duurde even voor we dat door hadden, was best irritant :D
Maar nu dus een nieuwe die uiteraard niet paste dus er moest een houtje achter en dat moet dan gezaagd en gegrond en gelakt en dan kost het installeren van een bel ineens je hele zondag.
pi_218017767
Iemand nog suggesties om een vergeelde/viezige witte pet weer wit te maken?
Met biotex en vanish is de pet heel goed schoon, behalve de klep, die blijft een beetje smoezelig.
pi_218017968
Iemand (recente) ervaring met Speelboerderij Happyfarm in Terschuur?
We zijn op zoek naar een leuke locatie voor een kinderfeestje.....
pi_218017983
Je zou de pet in de zon kunnen leggen, @Hupje Dat bleekt zelfs kurkumavlekken eruit.

Fluffy loopt uit...
If they say
pi_218018064
Wij hebben helemaal boven en in de woonkamer airco laten installeren. In onze slaapkamer hangt een plafondventilator. Vooralsnog voldoet het.

Dus extra rondje rijden @Mushanga71 ?

A vertelde dat er een mogelijkheid tot foto en meet en greet was. Kostte ¤ 520 per persoon... en het was er dus heel druk he... makkelijk verdienen zo.

Oh A appt.. het is afgelopen. Half uur uitloop maar het was geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218018082
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:01 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben helemaal boven en in de woonkamer airco laten installeren. In onze slaapkamer hangt een plafondventilator. Vooralsnog voldoet het.

Dus extra rondje rijden @:mushanga71 ?

A vertelde dat er een mogelijkheid tot foto en meet en greet was. Kostte ¤ 520 per persoon... en het was er dus heel druk he... makkelijk verdienen zo.

Oh A appt.. het is afgelopen. Half uur uitloop maar het was geweldig.
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.
Zoooo dan, das nog es snel verdient :o

Ah, nog niks van zoon. Hij kocht wél een funko voor 30 euro. Heeft ie meer aan dan een foto :D

Wel thuis voor jouw dochter!
If they say
pi_218018097
Zoon belde, of ze nog een milkshake mochten halen. Nope.
Ik ga die kant nu op.
If they say
  zondag 22 juni 2025 @ 23:09:29 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218018099
Airco O+ Wij hebben op de kamers van de meiden (op zolder) en op de werkkamers. De slaapkamers op de 1e etage hebben pech maar die zijn nog wel redelijk oke te houden met ramen open.

Ik vond het vandaag ook best meevallen. We gingen naar een plas en dat vond ik niet echt heel warm. En het begon nog te regenen ook :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218018107
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.
Zoooo dan, das nog es snel verdient :o

Ah, nog niks van zoon. Hij kocht wél een funko voor 30 euro. Heeft ie meer aan dan een foto :D

Wel thuis voor jouw dochter!
Whaha de mijne kocht een t-shirt.
A appte, ze komt morgen pas thuis. Is nog een uur onderweg, zou eerst dr vriend nog thuis moeten brengen en dan nog 20m naar huis moeten rijden. Heeft ze geen zin in, snap ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218018118
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:09 schreef Kyara het volgende:
Airco O+ Wij hebben op de kamers van de meiden (op zolder) en op de werkkamers. De slaapkamers op de 1e etage hebben pech maar die zijn nog wel redelijk oke te houden met ramen open.

Ik vond het vandaag ook best meevallen. We gingen naar een plas en dat vond ik niet echt heel warm. En het begon nog te regenen ook :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het vanmorgen bewolkt maar benauwd. Het was 29 graden in de tuin en er stond geen zon. Toen ging het miezeren en werd het klam. Daarna weer droog en benauwd/drukkend. Sinds 17.30 waait het behoorlijk.

Oh bah! Gisteren in Zoetermeer ook iemand uit het water gehaald. Het weer aan de orde van de dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018212
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Whaha de mijne kocht een t-shirt.
A appte, ze komt morgen pas thuis. Is nog een uur onderweg, zou eerst dr vriend nog thuis moeten brengen en dan nog 20m naar huis moeten rijden. Heeft ze geen zin in, snap ik.
Slim!
Ik heb mezelf klemgereden :')
Er is een weg afgesloten, al langer en nu zijn zo ongeveer ALLE WEGEN AFGESLOTEN dus of ik ooit thuiskom... :o
If they say
pi_218018224
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Slim!
Ik heb mezelf klemgereden :')
Er is een weg afgesloten, al langer en nu zijn zo ongeveer ALLE WEGEN AFGESLOTEN dus of ik ooit thuiskom... :o
Oh shit!
A rijdt ondertussen op de A10.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018241
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh shit!
A rijdt ondertussen op de A10.
Dies niet afgesloten :D
Ik heb net 10 meter gereden in stukjes van 0,50 meter :')
En een taxi die naast me ging staan op een 1 baans weg en me probeerde weg te duwen. Ik duw harder 8-)
Bus achter me staat ook klem.
If they say
pi_218018254
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dies niet afgesloten :D
Ik heb net 10 meter gereden in stukjes van 0,50 meter :')
En een taxi die naast me ging staan op een 1 baans weg en me probeerde weg te duwen. Ik duw harder 8-)
Bus achter me staat ook klem.
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018255
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel op
Thanx! Ben nog niet eens bij zoon :')
En ik woon in de buurt he :X :')
If they say
pi_218018263
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanx! Ben nog niet eens bij zoon :')
En ik woon in de buurt he :X :')
Volgende keer toch maar op de fiets ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218018327
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 23:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Volgende keer toch maar op de fiets ;)
Denk dat dat beter is ja :D
Niet normaal meer, echt ALLE wegen waren afgesloten.
Maar, we zijn thuis :)
If they say
  maandag 23 juni 2025 @ 08:53:07 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_218019761
Ooh man ik had echt gisteren naar Beyonce in Parijs moeten gaan, dat was zo tof, met JayZ.
En weer aan het werk -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218020030
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooh man ik had echt gisteren naar Beyonce in Parijs moeten gaan, dat was zo tof, met JayZ.
En weer aan het werk -O-
Dan was je vanuit Paris eerder thuis geweest dan ik met dat rotstukkie.
Heen, inclusief bestie halen, 37 minuten, terug, inclusief bestie thuisbrengen, 70 minuten :')

Heb net een klacht bij de gemeente ingediend. Wie het bedacht heeft om alle doorgaande wegen finaal af te sluiten.
If they say
pi_218020135
Het regent gigantisch hier! :D
Stond niet bij de voorspelling. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')