Wilders heeft toch al twee kansen gehad om het land te regeren? Beide keren liet Wilders zijn kiezers in de steek. Hoeveel kansen moet Wilders nog krijgen?quote:
Zoals we gezien hebben: die doen ook niks.quote:
In Denemarken kan het wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:22 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
PVV of wie dan ook kan letterlijk niets doen terwijl de talloze internationale verdragen en EU-regels ons boven het hoofd hangen, het VN Vluchtelingenverdrag uit '51, het EVRM uit '50, het Schengenakkoord uit '85, talloze EU-opvangrichtlijnen, en ga zo maar door. dit zijn allemaal super verouderde zaken en moeten nu eindelijk eens worden herzien maar dat zie ik juist niemand voorstellen. en zolang niemand deze serieus neemt, gaat de instroom nooit stoppen
Krijgen we die mislukte grammofoonplaat weerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als ze niet constant werden tegengewerkt hadden ze het wel kunnen doen.
Je snapt toch zelf ook wel dat Wilders niet de vrije hand heeft gehad? Nou snap ik ook wel dat politiek zo niet werkt, maar zolang er (linkse) krachten de andere kant optrekken zal het gewicht altijd in het midden blijven liggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Wilders heeft toch al twee kansen gehad om het land te regeren? Beide keren liet Wilders zijn kiezers in de steek. Hoeveel kansen moet Wilders nog krijgen?
Die engnek wordt nóg meer uitgekotst dan Wilders momenteel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens de situatie waarin die terrorkabouter aan de macht zou komen; dan kunnen we als autochtone Nederlands zelf ook gaan vluchten en asiel gaan aanvragen in Scandinavië.
Dit dus. Als er geen asielcrisis is, is er geen PVV. Het is gewoon de VVD met een racistisch laagje. Al doet de VVD nu ook haar best.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals we gezien hebben: die doen ook niks.
De asielcrisis is hun bestaansrecht; die gaan ze dus echt niet oplossen.
Bullshit. Er was een volledig rechtse coalitie. Dit was de kans om strenger asielbeleid door te voeren, maar wel binnen de kaders van de rechtstaat. Daar heeft links niks mee te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat Wilders niet de vrije hand heeft gehad? Nou snap ik ook wel dat politiek zo niet werkt, maar zolang er (linkse) krachten de andere kant optrekken zal het gewicht altijd in het midden blijven liggen.
En dan heb ik het nog niet eens de situatie waarin die terrorkabouter aan de macht zou komen; dan kunnen we als autochtone Nederlands zelf ook gaan vluchten en asiel gaan aanvragen in Scandinavië.
Dat betwijfel ik, in Duitsland hebben ze er ook schijt aan en doen wat ze denken wat nodig is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:22 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
PVV of wie dan ook kan letterlijk niets doen terwijl de talloze internationale verdragen en EU-regels ons boven het hoofd hangen.
in denemarken kan het wel want zij hebben opt-outs - ze zijn niet gebonden aan EU-asielrichtlijnen. dus zij mogen zelfstandig strengere regels invoeren. zij doen ook aan externe asielverwerking, iets wat NL niet mag doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In Denemarken kan het wel.
Aan de EU meedelen dat we per direct het Deense model gaan invoeren.
(Deense model = aanpassen/integreren of oprotten).
Zo werd het destijds wel gebracht. Alsof er echt iets te kiezen was. Potato potato.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen burgemeestersverkiezing.
Het was een soort soviet-verkiezingen waarbij je enkel op de communistische partij kon stemmen. Het blijft vreemd dat Nederland als een van de weinige landen geen burgemeestersverkiezing heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo werd het destijds wel gebracht. Alsof er echt iets te kiezen was. Potato potato.
Klopt. En de aanstelling van dat stuk verdriet van een Wolfsen de volgende. Wat een aanfluiting was die ventquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die verkiezing was een regelrechte schoffering van de stemmer.
Wij kunnen ook doen wat Denemarken doet: in heel Europa is men nu wel klaar met paraciterende vluchtelingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:48 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
In Denemarken kan het wel want zij hebben opt-outs - ze zijn niet gebonden aan EU-asielrichtlijnen. dus zij mogen zelfstandig strengere regels invoeren. Zij doen ook aan externe asielverwerking, iets wat NL niet mag doen.
In Denemarken hebben ze dus veel meer vrijheid om deze zaken te bepalen.
Een groot deel van het huizentekort komt doordat de boerenvee-industrie decennia lang de hand boven het hoofd gehouden wordt en omdat we 1 miljoen(!) arbeidsmigranten naar Nederland gehaald hebben.quote:Nederland is zowat het braafste jongetje in de klaswij moeten onbeperkte instroom toelaten al gaat ons land ten gronde (niet enkel door de instroom maar ook door het te weinig bouwen)
Het CDA wordt de grootste partij, verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die engnek wordt nóg meer uitgekotst dan Wilders momenteel.
PVV gaat weer de grootste worden, alleen schieten we daar niks mee op. Mensen blijven gewoon halsstarrig op Wilders stemmen alsof het een soort Jezus is of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het CDA wordt de grootste partij, verwacht ik.
ja ik ben nu al een tijdje extreem kritisch over de landbouwsector - daar moet ook echt eens wat aan worden gedaan. heeft meer dan de helft van het land in handen maar levert maar enkele procentpunten van het bbp, en is ook nog eens heel vervuilend en een grote reden voor de arbeidsmigratie en een van de redenen dat we weinig kunnen bouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wij kunnen ook doen wat Denemarken doet: in heel Europa is men nu wel klaar met paraciterende vluchtelingen.
[..]
Een groot deel van het huizentekort komt doordat de boerenvee-industrie decennia lang de hand boven het hoofd gehouden wordt en omdat we 1 miljoen(!) arbeidsmigranten naar Nederland gehaald hebben.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als ze niet constant werden tegengewerkt hadden ze het wel kunnen doen.
Het Trump verhaal iddquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
PVV gaat weer de grootste worden, alleen schieten we daar niks mee op. Mensen blijven gewoon halsstarrig op Wilders stemmen alsof het een soort Jezus is of zo.
Dat is omdat bijna iedereen zich druk maakt om Asiel en Migratie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
PVV gaat weer de grootste worden, alleen schieten we daar niks mee op. Mensen blijven gewoon halsstarrig op Wilders stemmen alsof het een soort Jezus is of zo.
Ja, maar hij heeft er nu bijna een jaar gezeten en er is letterlijk niks veranderd. Hij roept veel, maar levert weinig.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is omdat bijna iedereen zich druk maakt om Asiel en Migratie.
Vrij logisch toch als ze ieder gehucht verkrachten met een AZC.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is omdat bijna iedereen zich druk maakt om Asiel en Migratie.
Ik vermoed dat bijna niemand wil dat GroenLinks/PvdA aan de macht komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft er nu bijna een jaar gezeten en er is letterlijk niks veranderd. Hij roept veel, maar levert weinig.
Er waren toch tussen Wilders en de drie andere partijen afspraken gemaakt om het strengste asielbeleid ooit in te voeren?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat Wilders niet de vrije hand heeft gehad? Nou snap ik ook wel dat politiek zo niet werkt, maar zolang er (linkse) krachten de andere kant optrekken zal het gewicht altijd in het midden blijven liggen.
Die verdragen daar moeten we eens uit stappen. Gewoon doen. Doormidden scheuren en aangeven dat de grens met tuig bereikt is. Accepteer nu eens dat een deel van de mensheid gewoon tuig is die enkel aan zichzelf denkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:22 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
PVV of wie dan ook kan letterlijk niets doen terwijl de talloze internationale verdragen en EU-regels ons boven het hoofd hangen, het VN Vluchtelingenverdrag uit '51, het EVRM uit '50, het Schengenakkoord uit '85, talloze EU-opvangrichtlijnen, en ga zo maar door. dit zijn allemaal super verouderde zaken en moeten nu eindelijk eens worden herzien maar dat zie ik juist niemand voorstellen. en zolang niemand deze serieus neemt, gaat de instroom nooit stoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |