geen idee hoe het precies zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Blijkbaar dus wel maar ze hebben hem weer in ere hersteld. Het zegt toch wel wat over dat platform he, man man man…..
Dat ze accounts van bekende mensen even opschorten om te verifiëren of dit wel echt de persoon zelf is? Ja, echt gênant van die linksen weer inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Blijkbaar dus wel maar ze hebben hem weer in ere hersteld. Het zegt toch wel wat over dat platform he, man man man…..
---------------------quote:In a statement to Newsweek Wednesday evening, a spokesperson for the platform said Vance's account was removed because Bluesky's system flagged it as a potential impostor.
"Vice President Vance's account was briefly flagged by our automated systems that try to detect impersonation attempts which have targeted public figures like him in the past," Bluesky said in its statement. "The account was quickly restored and verified so people can easily confirm its authenticity."
Ja jeetje mensen bannen zouden ze op free speech walhalla Twitter natuurlijk nooit doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:37 schreef QAnonn het volgende:
[..]
[..]
Hij is gebanned. Bluesky is de EU onder de microblogs.
Daar heet het anders namelijk shadow bannen en dan is het eufemistisch zogenaamd geen probleem meer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja jeetje mensen bannen zouden ze op free speech walhalla Twitter natuurlijk nooit doen
Wat claimen die dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het mag allemaal hoor, het is alleen tegenstrijdig met het geen links progressieven claimen voor te staan.
Het zegt dat ze hem even op pauze hebben gezet (just in case). Gekeken wat er aan het handje was, besloten dat er niets aan de hand was, en het account weer vrijgaven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Er is vast een niche voor te vinden denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:09 schreef Rnie het volgende:
Handig? Niet handig?
Jack Dorsey ontwikkelt een nieuwe, internetloze chat-app: Bitchat
https://www.standaard.be/(...)itchat/76409024.html
Wow, 37,835,598 users inmiddelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:29 schreef Rnie het volgende:
https://bluefacts.app/bluesky-user-growth?t=3m
Lol
Fijn dat je precies bij houdt wie X heeft verlaten en welke zijn terug gekomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:57 schreef Chivaz het volgende:
En hoe is het op BlueSky? Zijn ze Twitter onderhand al voorbij? Ik denk het haast niet gezien het feit dat ik steeds meer mensen weer terug op Twitter zie.
Fijn dat je zulke bizarre aannames maakt, maar hoe zit het met de toekomst van sociale media?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fijn dat je precies bij houdt wie X heeft verlaten en welke zijn terug gekomen
Tja, ik houd me niet bezig met jouw nachtmerriesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fijn dat je zulke bizarre aannames maakt, maar hoe zit het met de toekomst van sociale media?
Dat verderfelijke platform van Musk is nog steeds niet ten onder gegaan en ik zie maar weinig van Bluecry voorbij komen tenzij ik het extremistentopic AMV binnenwandel.
Nachtmerries lol, het is een bron van vermaak voor mij. Ik kan er wel om lachen dat het verderfelijke Twitter dat zou imploderen door die dekselse Musk nog steeds fier overeind staat en dat BlueSky zelfs door de deugers vermeden word.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik houd me niet bezig met jouw nachtmerries
https://bluefacts.app/bluesky-user-growth?t=3mquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:57 schreef Chivaz het volgende:
En hoe is het op BlueSky? Zijn ze Twitter onderhand al voorbij? Ik denk het haast niet gezien het feit dat ik steeds meer mensen weer terug op Twitter zie.
Tja, dat speelt zich volledig af in je hoofd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nachtmerries lol, het is een bron van vermaak voor mij. Ik kan er wel om lachen dat het verderfelijke Twitter dat zou imploderen door die dekselse Musk nog steeds fier overeind staat en dat BlueSky zelfs door de deugers vermeden word.
Voor iemand die zich er niet druk om maakt (jij dus) was je er wel als de kippen bij om op mij te reageren lol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat speelt zich volledig af in je hoofd.
Waar je je zoal druk om kunt maken...
Om een sociaal platform...
Die arme lui van Volt die met veel bombarie naar BlueSky vertrokken en probeerden de rest van de politieke partijen mee te krijgen zullen wel balen van hun ondoordachte actie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
https://bluefacts.app/bluesky-user-growth?t=3m
Het platform sterft een langzame dood, actieve users verlaten met tiental procentpunten per maand het platform.
Alleen TDS'ers en journalisten die op hun kap een financieel slaatje proberen te slaan houden het nog kunstmatig in leven.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die arme lui van Volt die met veel bombarie naar BlueSky vertrokken en probeerden de rest van de politieke partijen mee te krijgen zullen wel balen van hun ondoordachte actie.
Teruggaan naar Twitter is een vernedering en het bereik op BlueSky is tanende, daar hebben ze zich toch lelijk in het pak genaaid met hun deugactie lol.
Het lijkt alsof de mensen achter BlueSky sommige mensen hier iets misdaan hebben, gezien het gegrinnik als de cijfers wat minder zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat speelt zich volledig af in je hoofd.
Waar je je zoal druk om kunt maken...
Om een sociaal platform...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |