Maak je geen zorgen. Adem in, adem uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Even zonder bijlees: ik heb begin vd acond latjes staan lakken waar ik horren van wil maken (schroef ik buiten raam in kozijn, maar raam gaat dan dus wel vaak open of op kiepstand staan). Ik kwam er alleen na het lakken achter dat het op terpentinebasis is en nu lees ik overal dat je dat niet binnen moet gebruiken want schadelijke dampen tot maanden na het lakken. Nou komen ze bij mij dus wel buiten, maar wel voor open raam. Heb ik nou alles voor niks zitten doen en moet ik nieuwe halen en met binnenlak lakken, of niet?
En gerelateerd: ik heb buiten gelakt, maar niet een mondkapje oid opgehad. Ik neem aan dat als je teveel hebt ingeademd, je wel vrij snel klachten zou moeten krijgen, en dat dat in de buitenlucht ook niet zo snel gebeurt?
Oei…reclameren! Mét foto.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex dweil niet in de wasmachine doen. Kan volgens de gebruiksaanwijzing maar overal blauwe friemels en er is een stuk af
Kan me dat filmpje niet herinneren.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…reclameren! Mét foto.
Hulp doet dat wel. Ik borstel hem schoon met harde borstel onder (zachtjes) stromend water.
Kreeg jij ook de Philips mail en link naar juich filmpje? Ik stuur je de link anders.
nou vergat ik vanmiddag waar ik de sleutel van het oude huis heb gelaten…quote:Op zondag 15 juni 2025 19:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Even zonder bijlees: ik heb begin vd acond latjes staan lakken waar ik horren van wil maken (schroef ik buiten raam in kozijn, maar raam gaat dan dus wel vaak open of op kiepstand staan). Ik kwam er alleen na het lakken achter dat het op terpentinebasis is en nu lees ik overal dat je dat niet binnen moet gebruiken want schadelijke dampen tot maanden na het lakken. Nou komen ze bij mij dus wel buiten, maar wel voor open raam. Heb ik nou alles voor niks zitten doen en moet ik nieuwe halen en met binnenlak lakken, of niet?
En gerelateerd: ik heb buiten gelakt, maar niet een mondkapje oid opgehad. Ik neem aan dat als je teveel hebt ingeademd, je wel vrij snel klachten zou moeten krijgen, en dat dat in de buitenlucht ook niet zo snel gebeurt?
Oh, die kreet zocht ik. De buitenboel lieten wij de laatste 2 x 7 jaar aan de profi schilders over.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Zeker is dat nog @:AnneX Voor buiten de betere keuze en ook als je écht hoogglans wilt hebben moet je ook alkydverf hebben
Volgens mij ben je al niet echt meer nuchter door de terpentinequote:Op zondag 15 juni 2025 19:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Dankquote:Op zondag 15 juni 2025 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Adem in, adem uit.
Het ergste is dat lichte kleuren snel vergelen als ze in een donkere omgeving staan. Verder overkomt je helemaal niets hiervan.
Nogmaals, er is geen enkele reden om je druk te maken
Vlgs mij tot ze droog zijn. Kan me nog zo goed herinneren van vroeger als mijn vader de kozijnen weer had moeten schilderen van mijn moeder, de meurquote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank
Gezien net vanochtend laatste antibiotica voor longontsteking nog wat sneller bezorgd om mogelijk long-irriterende dingen. Maar gezien buiten en nog geen uur bezig geweest zal het inderdaad heus meevallen hoeveel ik daadwerkelijk ingeademd heb.
En ook fijn van het gebruik vd latjes. Uit interesse: het vrijkomen van de schadelijke stoffen is dus met name tijdens het schilderen, en niet meer daarna?
Aan de woning hoef ik niets te verven. Alleen de windveren van beton zien er beter uit als ik ze wit maak. Maar ja, beton, dat moet niet en ik moet helemaal tot in de nok.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, die kreet zocht ik. De buitenboel lieten wij de laatste 2 x 7 jaar aan de profi schilders over.
Een pui van 5 meter: iets met ladders en steigers.
Als het goed is inderdaad voorbij - vanochtend de laatste dosis gehad. Na een ritje dienstapotheek, want ik had bij het weggooien van het doosje per ongeluk ook de pil uit mn vingers laten glippenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Longontsteking helemaal voorbij en vrij van klachten verder? Je ouders nog geweest of wilden die je alleen hockeyend zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima achtergrond ruis, dat dan weer wel, dus als je tenenkrommend acteerwerk, een slecht script en andere onzin wil zien.. ga je gang
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hoe maak je 'm dan schoon? Teleurstellend wel als je een dweilmachine hebt en de dweil kan niet in de was. Moet je dan elke keer een nieuwe dweil of zo?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex dweil niet in de wasmachine doen. Kan volgens de gebruiksaanwijzing maar overal blauwe friemels en er is een stuk af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 15-06-2025 22:02:09 ]
Geen spijt dat ik niet geweest ben.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef borisz het volgende:
Houtfestival had dit jaar zeker geen last van EK of WK. Mooi weer en volle bak. Alleen de afschaling qua eten en slechts één bar met vier rijen was nu net te weinig. Te lange rijen bij het bier.
Bijprogramma nog altijd hetzelfde. Capoeria, Drakendans enz.
Alleen qua artiesten geen verdwaalde artiest uit midden Azië of midden Afrika. Nu krijg je Hippe Gasten uit Brabant. Ze bouwen een feestje, maar niet echt Houtfestival zoals het heurt.
Het was al aangekondigd, maar de wereldmuziek is dit jaar de grote afwezige.
Ook te veel afschaling qua eten. Nu veel eenheidsworst en was niet de hele wereld aanwezig qua eten..
Juk, natvoer. Ik vond dat zo smerig ruiken. Ik moet denk ik toch maar snel een kat hebben, zag al aantal keer een rat achter m'n huis lopen. Vrijdag en vanmiddag ook weer. Gisteren een nieuw Duits woord geleerd: Köderstation. Van die kunststof bakken waar je gif in doet. Drie stuks gekocht en direct op verschillende plekken geplaatst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door derLudolf op 15-06-2025 22:11:11 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik denk dat ik 'm gewoon na gebruik laat weken en wat boen met een borstel of zo. Mijn huis is natuurlijk niet echt smerig.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe maak je 'm dan schoon? Teleurstellend wel als je een dweilmachine hebt en de dweil kan niet in de was. Moet je dan elke keer een nieuwe dweil of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |