Lol ik zie ze ook 100 000 keer per jaar , sukkels die in auto rijden en een leuke vrouw zien lopen op stoep maar op plekken waar je 0 keer per 10 jaar je auto kwijt kan om effe lekker uit te stappen en hoi tegen haar te zeggen?quote:
Is dat een vraag aan mij?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:39 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol zie ze ook 100 000 keer per jaar sukkels die in auto rijden en een leuke vrouw zien lopen op stoep maar op plekken waar je 0 keer per jaar je auto kwijt kan om effe lekker uit te stappen en hoi tegen haar te zeggen?
Ik zei dat ik nooit op een fiets heb gewoond, ik kan wel banden plakken en em redelijk onderhouden, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:41 schreef marretak het volgende:
[..]
Hoi de waarheid ligt vaak in het midden toch? Ik zal ook ergens wel scheef zijn welicht?
vogelendansGODquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Koop een radiografische boot.
Je bent nog steeds een lul, maar je hebt tenminste een boot.
Graag gedaanquote:
En terecht.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef marretak het volgende:
Mwaaaagh op de fiets eten moeten scoren omdat ik geen auto heb
heb je vaak lullig uitlachterig sfeertje zo van Sukkel! jij rijd rijdt op lullige fiets en wij hebben een auto!!!! Wij zijn duur en jij bent cheap!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:21 schreef Cockwhale het volgende:
Laat mij je vertellen, dat het niet je fiets is waar ze om lachen.
Dan heb je TS nog niet gezien...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:43 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb je de fiets van @:TS nog niet gezien...
Denken dat het wat is om een auto te hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef marretak het volgende:
Mwaaaagh op de fiets eten moeten scoren omdat ik geen auto heb
heb je vaak lullig uitlachterig sfeertje zo van Sukkel! jij rijd op lullige fiets en wij hebben een auto!!!! Wij zijn duur en jij bent cheap!
zijn ze vergeten dat ze zelf 10 jaar geleden jong waren en zelf 18 jaar lang geen auto in bezit hadden?
Ummmm moet je immuun voor worden geloof ik of eerder zo van : Alles went maar dit went nooit?
Mwaaagh is toch vaak bij veel autobezitters "king for one day" sfeertje ala "koning voor een enkele dag" sfeertje hoor, bijna scheten latend iedereen zonder auto uitlachen enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:21 schreef Cockwhale het volgende:
Laat mij je vertellen, dat het niet je fiets is waar ze om lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |