O dacht omdat je die smiley posten dat je iets lekkers aan het eten wasquote:
Zonet wel,had ik meloenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht omdat je die smiley posten dat je iets lekkers aan het eten was
Goede reden om te werkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben op weg naar een ayce met werk
Als het niet zo was was ik vandaag ook vrij
Lekker volbunkerenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
de gebratene worst will al bijna dat witte zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is ayce dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn worst zag ook witquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gebratene worst will al bijna dat witte zien
De gebraden worst wil bijna al dat witte zien? Ik snap niet wat je bedoeld?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gebratene worst will al bijna dat witte zien
Tijd voor een wasbeurtjequote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou @:Lovely niet gewoon een mes gebruiken?
Ze heeft voorgesneden meloen, althans ze denkt dat het voorgesnedenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoppaaaaaaa helemaal aan gruzelementen sla ik ze met mijn kanonskogelsquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Al kan het ook @:Dotteke zijn met haar kanonskogels.
Dit duurt ook langer, dan dat je mes gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
quote:
Uiteraard weer een Boeingquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Toch nog een overlevende in het vliegtuig gevonden en een in het gebouw waar het vliegtuig op gestort is
https://www.nu.nl/buitenl(...)oord-van-vlucht.html
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |