quote:
Ja superschattigquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt zo leuk om te zien. Hij of zij voelt zicht steeds vrijer hier in de tuin.
quote:
ambar je kind?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is altijd leuker om te lezen dan: Bolk
quote:
quote:
Ja ook mooi als ik naar Enschede rij kom ik onderweg een kippenboerderij tegen 1000ende kippen op de weilanden ook altijd leukquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja superschattig![]()
Vanmorgen zag ik schapen , ooievaars en koetjes tijdens het lopen, altijd leuk om te zien
quote:
Oh je bent bieren jaquote:
Kippenboerderie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook mooi als ik naar Enschede rij kom ik onderweg een kippenboerderij tegen 1000ende kippen op de weilanden ook altijd leuk
[ afbeelding ]
Dat is een eekhoorn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook mooi als ik naar Enschede rij kom ik onderweg een kippenboerderij tegen 1000ende kippen op de weilanden ook altijd leuk
[ afbeelding ]
Ik wil jou wel quotenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
Zieliger dan jezelf quoten wordt het niet.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
quote:
Alleen de laatste tijd zitten ze vaker binnen ivm de vogelgriepquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kippenboerderie?![]()
Ik zie wel veel ganzen overal
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is altijd leuker om te lezen dan: Bolk
Vreselijk , daarom eet ik ook zo weinig mogelijk vlees.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd zitten ze vaker binnen ivm de vogelgriep
Die hoor ik vooral hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |