Croft ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde liedje...
Ik heb in dit topic de vraag echt meermaals gesteld. Telkens komt er precies 0 inhoudelijks als reactie.
Je bent vooral niet in staat die kleppen van je ogen te halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Corrected.
Ik ga hier weer mee stoppen want je bent niet in staat tot enige fatsoenlijke, onderbouwde reactie.
buk nog wat meer. ooit heb je je witte erfschuld ingelost.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wahabubi marsupilami. Is dat de volgende windmolen die je in het vizier hebt?
Als het zo overduidelijk is moet je het met een paar simpele zinnen uit kunnen liggen maar je komt niet verder dan:quote:
Er lopen er hier een paar rond, zijn op 1 hand te tellen. Daar ga ik geen moeite aan verspillen.quote:Negeer verder de talloze oproepen van niet-bestaande pro-Pallie wappies dat Israël geen bestaansrecht heeft, 7 oktober een 'daad van verzet was' en Hamas eigenlijk komt door Israël.
Meerdere lieden hebben dat hier al gedaan, vandaar het 'croft ze'-verzoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als het zo overduidelijk is moet je het met een paar simpele zinnen uit kunnen liggen maar je komt niet verder dan:
NOS BERICHT OVER GRETA, ZE MOETEN WEL ANTI-ISRAEL ZIJN!!!!!)!)!)@:0101!!
[..]
Er lopen er hier een paar rond, zijn op 1 hand te tellen. Daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:02 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of Israël terug gaat slaan op burgerdoelen in Iran.
Ik ben links en verre van pro-Pallie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Volgens de retoriek hier:
rechts = Pro-Israël
links = Pro-Pallie.
In Nederland en overal in Europa stemt de meerderheid rechts; dan ga ik er even van uit dat de meerderheid ook rechtse standpunten aan houdt.
Als de MSM is gestoeld op zoveel mogelijk geld verdienen, waarom zouden ze dan een minderheid willen bedienen?
Om een paar haatbaarden te pleasen? Kom op, dat moet je toch zelf toch ook niet geloven zeker?
Doe niet zo intens sneu. Als je een standpunt in neemt dan moet het geen moeite zijn om die hier tentoon te spreiden. Ik ga geen moeite doen om iets te achterhalen waar ik zelf niet in geloof. Moet ik op zoek naar mijn eigen ongelijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meerdere lieden hebben dat hier al gedaan, vandaar het 'croft ze'-verzoek.
Ben vooral benieuwd wat je nu eigenlijk verwacht. En in hoeverre we je iets te geforceerde 'nuance'-act moeten nemen, aangezien er legio lieden hier die anti-Netanyahu en anti-kolonisten zijn, zonder in de standaard NOS/Joop/Nu.nl Pro-Pallie retoriek te vervallen.
Jawel, dat heb je wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe niet zo intens sneu. Als je een standpunt in neemt dan moet het geen moeite zijn om die hier tentoon te spreiden. Ik ga geen moeite doen om iets te achterhalen waar ik zelf niet in geloof. Moet ik op zoek naar mijn eigen ongelijk?
Ik heb de vraag hier meermaals gesteld en ik heb daar nog nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen. Ik ga hier niet 24/7 mee zitten lezen om te kijken of ik misschien ongelijk zou kunnen hebben als het gaat over het standpunt van MSM.
Daarnaast ga je van mij geen NOS/Joop/Nu.nl Pro-Pallie retoriek hier zien dus die claim ga je iig op mij niet kunnen plakken.
Nu wordt het leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg belezen, inderdaad.
Ik ben rechts en verre van pro-Israël.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben links en verre van pro-Pallie.
Absoluut, kan niet wachten op je fenomenale academische en wetenschappelijke inzichten, Buitendam.quote:
Wie is dat wel?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben rechts en verre van pro-Israël.
Waar zie jij al die pro-Israël demonstraties? Jankende studenten die uni's slopen vanwege Israël? Academia en media dat loopt te jeremiëren over het lot van Israël? Emo-gebagger op social media? BN'ers en hun geraaskal?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Welcome to the club. Niemand in dit topic, zelfs HowardRoark niet, is pro-Israël. Dat zou ook gek zijn, het is een land ver weg waar de meesten nog nooit zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben rechts en verre van pro-Israël.
Wat er niet is, daar kan geen verslag van worden gelegd. Maar ergens verslag van leggen wil niet zeggen dat je dan ook gelijk die kant in het conflict kiest. Ik zie dat causale verband gewoon niet zoals jij hem wel denkt te zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar zie jij al die pro-Israël demonstraties? Jankende studenten die uni's slopen vanwege Israël? Academia en media dat loopt te jeremiëren over het lot van Israël? Emo-gebagger op social media? BN'ers en hun geraaskal?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat er niet is, daar kan geen verslag van worden gelegd. Maar ergens verslag van leggen wil niet zeggen dat je dan ook gelijk die kant in het conflict kiest. Ik zie dat causale verband gewoon niet zoals jij hem wel denkt te zien.
Maar jij bent belezen dus jij zal het wel weten.
Je noemt nét die ene op waar nog geen enkel spoortje van kritiek te bekennen valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welcome to the club. Niemand in dit topic, zelfs HowardRoark niet, is pro-Israël. Dat zou ook gek zijn, het is een land ver weg waar de meesten nog nooit zijn geweest.
Sta uitgerekend jij nu aan de kant van Netanyahu en Trump?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Werkelijk?
Al dat gerotzooi aan de universiteiten niet meegekregen? De roep om boycots en het weren van onwelgevallige docenten en sprekers?
Het is niet een tikkie opvallend dat diezelfde media haast glijend klaarkomt met haar berichtgeving over heroïsche Greta en haar woke volgelingen of die NOG droevigere mars naar Gaza debielen?
NOS die bericht over een MOSLIM arts die 'echt niet meer kan zwijgen'?
Bewijs maar eens dat er WEL sprake van nuance is.
Dat het er niet is is geen aanwijzing voor jou? Israël trekt geen hordes mentaal instabiele mensen aan kennelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat er niet is, daar kan geen verslag van worden gelegd. Maar ergens verslag van leggen wil niet zeggen dat je dan ook gelijk die kant in het conflict kiest. Ik zie dat causale verband gewoon niet zoals jij hem wel denkt te zien.
Maar jij bent belezen dus jij zal het wel weten.
Zie hier het simplisme van deze tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sta uitgerekend jij nu aan de kant van Netanyahu en Trump?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |