SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Niet meer met de tieten van mijn vorige vriendin kunnen spelenpindazakje
Die neppers smaken naar ballon hè? Heel vreemd inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik mis dat wel man, die heerlijke memmen lekker flink kneden elke avond.
Of slagroom erop spuiten en dan helemaal af mogen likken.
Daar baal ik wel gruwelijk van. Van alles wat mijn vriendin te bieden had mis ik haar tieten het meest.
Het waren heerlijke memmen, ik heb een afbeelding gevonden die erop lijken als 2 druppels water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Niet meer met de tieten van mijn vorige vriendin kunnen spelen
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
Misschien moet je moslim worden en een harem nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft juist veel dikkere tieten dan mijn ex. Mijn ex had wel twee tepelpiercings en waren mooier gevromd. Maar ze waren weer te gevoelig als je er te hard aan zat en mijn huidige vriendin heeft dat weer totaal niet daar kan je zo hard mee omgaan als je wil.
Weet je wat het is met mannen? Je wil gewoon altijd wat je niet hebt. Heb je een blonde, dan mis je een brunette. Heb je een brunette, dan wil je weer een blonde. Heb je een vrouw met dikke tieten, dan wil je een petite vrouw met kleine strakke tietjes. Heb je een kleine chick met strakke tietjes, dan heb je weer zin in smaballen.
Het is gewoon nooit goed.
Zet je wel aan het denken. Misschien is dit wel wat het leven is. Altijd een nieuw doel voor ogen hebben. Of juist de weg vinden met genoegen nemen met wat je hebt. Het is een mooi iets.
Gmta, lekkere bowaquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je jat m’n tekst.
Ben zo horse nu.
Moet je daar echt moslim voor worden?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien moet je moslim worden en een harem nemen.
Comparison is the thief of joy..quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft juist veel dikkere tieten dan mijn ex. Mijn ex had wel twee tepelpiercings en waren mooier gevromd. Maar ze waren weer te gevoelig als je er te hard aan zat en mijn huidige vriendin heeft dat weer totaal niet daar kan je zo hard mee omgaan als je wil.
Weet je wat het is met mannen? Je wil gewoon altijd wat je niet hebt. Heb je een blonde, dan mis je een brunette. Heb je een brunette, dan wil je weer een blonde. Heb je een vrouw met dikke tieten, dan wil je een petite vrouw met kleine strakke tietjes. Heb je een kleine chick met strakke tietjes, dan heb je weer zin in smaballen.
Zet je wel aan het denken. Misschien is dit wel wat het leven is. Altijd een nieuw doel voor ogen hebben. Of juist de weg vinden met genoegen nemen met wat je hebt. Het is een mooi iets.
Nee ik hoor ik heb dat niet, haar tieten waren perfect voor mij. Zal ik helaas nooit meer meemaken vrees ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |