Dag winnaar dusquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tagessieger = dagoverwinning (volgens translate)
Ja, dat was het ook, als je gezakt was zou je gebeld worden tussen 9 en 12.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier werd je alleen gebeld als je was gezakt. Duurde 1,5u en 10 min voor de deadline belde mij tante op of ik geslaagd was die in dezelfde straat woonde.. Rip
Moet makkelijk te doen zijn, het is nog nooit zo rustig geweest en in de nachten is het veel dicht dus ook daar geen users die veel punten pakken.quote:
bolkquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet makkelijk te doen zijn, het is nog nooit zo rustig geweest en in de nachten is het veel dicht dus ook daar geen users die veel punten pakken.
Even uitreken hoeveel punten per dag ongeveer tot 30 juniquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet makkelijk te doen zijn, het is nog nooit zo rustig geweest en in de nachten is het veel dicht dus ook daar geen users die veel punten pakken.
1000/(30-11)quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even uitreken hoeveel punten per dag ongeveer tot 30 juni
Zoo dat is wel een overdreven tijdsblokquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook, als je gezakt was zou je gebeld worden tussen 9 en 12.
Klopt, om half tien hadden ze alle gezakten al gebeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zoo dat is wel een overdreven tijdsblok
Ja mij bolken heeft ook echt nutquote:
Het is volgens mij nog nooit zo makkelijke maand geweest om te winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even uitreken hoeveel punten per dag ongeveer tot 30 juni
Dat denk ik ook niet nee..quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit zo makkelijke maand geweest om te winnen.
En je hebt geluk dat iedereen het je gunt en ze je ook laten lopen soms.quote:
Goed bolken Mario, en in de nacht kijken of het open isquote:
Heel lief is datquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt geluk dat iedereen het je gunt en ze je ook laten lopen soms.
Nu wel volhouden he tot het einde van de maand
quote:
Topquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
Jaaaaaaaaaah!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |