Roep hem maar niet, die heeft mij idd zo weer ingehaaldquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat flink boven aan, niemand die je er nog af krijgt
Of.............. Justin moet ineens weer opduiken
* Lovely checkt even haar agenda, wanneer dat ook al weer wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, jij ging nog eens voor mij koken, toch? Dan kunnen we even je punten in de teller gaan bespreken
Ik denk niet dat @JustinK deze maand al terug komtquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Roep hem maar niet, die heeft mij idd zo weer ingehaald
Ah zoquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo zie ik me de berg van duizend puntjes voor me ja
net als smaug in de berg
quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo zie ik me de berg van duizend puntjes voor me ja
net als smaug in de berg
Volgende maand wel, want dat moet.. anders blijf ik ook welquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:justink deze maand al terug komt
Ik heb nog geen datum staan. Jij al wel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely checkt even haar agenda, wanneer dat ook al weer was
hij zwerft nog wel ergens rondquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:justink deze maand al terug komt
Wel of wegquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand wel, want dat moet.. anders blijf ik ook wel
Hij was vandaag nog aan het tellenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij zwerft nog wel ergens rond
Wegquote:
nee je had ze bijna en toen bolkte je jezelfquote:
Nog welquote:
Nee dat is waar, je moet er nog wel een hoop vooor je zover bentquote:
Nja lukt vast nog wel vanavondquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je had ze bijna en toen bolkte je jezelf
Nog 1 hé heb al 999quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je moet er nog wel een hoop vooor je zover bent
Ja vandaar die smiley er achter, had eerst gekeken hoeveel je er hebtquote:
Nu wel denk ik, zal zo even checken.. duurt meestal even voor de punten in de lijst staanquote:
Ahquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vandaar die smiley er achter, had eerst gekeken hoeveel je er hebt
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel denk ik, zal zo even checken.. duurt meestal even voor de punten in de lijst staan
In de stats sta je nog op 996 en in monitor op 999 das gekquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel denk ik, zal zo even checken.. duurt meestal even voor de punten in de lijst staan
Is bondage net met onderhoud bezig...quote:
Huh dat is idd raar.. of zal de stats minder snel updaten?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de stats sta je nog op 996 en in monitor op 999 das gek
[ afbeelding ]
Heb ik weerquote:
Heb je wel op F5 gedrukt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de stats sta je nog op 996 en in monitor op 999 das gek
[ afbeelding ]
Geen idee, maar dat kan @bondage ons vast vertellenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is idd raar.. of zal de stats minder snel updaten?
Ja gewoon niet mee bezig zijn en aan het eind van de dag pas kijken hoeveel je gepakt hebt.quote:
Zo zat ik te wachten op een mogelijk telefoontje van de school of ik geslaagd was voor het eindexamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |