Door dit soort users, voel ik me hier zo thuis. Het negativisme. Het bloed serieus reageren op een ongedwongen topic. Ze vraagt zich ook altijd af waarom ik vraag wie zij nu weer is. Hier heb je het antwoord. Ik kan er ook géén aandacht aan besteden. Maar dan zit ze weer met de gebakken peren. Terwijl gebakken peren niet voor de poes zijn. En dat kunne we niet hebben. Maar goed. Geen idee wie gebent. Ik zoek m'n nest op. Truste veur straks en gezond weer op.quote:
Hier heb je er weer één. Ondanks dit soort types blijf ik en blijft FOK! Zal ik je topics met een uitgebreide OP laten zien ? Dit topic had en heeft aan één zin genoeg. Nu weer trug naar je mand. De katten schijten er in.quote:
Dit bedoel ik. Hier kunnen we mee vooruit.quote:
MFGA!quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heb je er weer één. Ondanks dit soort types blijf ik en blijft FOK! Zal ik je topics met een uitgebreide OP laten zien ? Dit topic had en heeft aan één zin genoeg. Nu weer trug naar je mand. De katten schijten er in.
Doe je gebit eens in opa.nVerder ken ik je als notoire negatieveling. Een oudje waar alles vroeger beter was.quote:
1. Ik heb mijn eigen tanden nog. Nou ja, een of twee kiezen zijn onderweg gesneuveld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je gebit eens in opa.nVerder ken ik je als notoire negatieveling. Een oudje waar alles vroeger beter was.
Hoe lang heb je hier over gedaan. Ik schud deze reactie zomaar uit de mouw. Over lopen janken heb ik zo m'n mening. Ik denk niet dat ik het Koos Alberts kan aandoen ene verborgen klappertandende verborgen looprek het stokje te gunnen. Ook niet als ik het topic zal rekken. Kwa loop.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
1. Ik heb mijn eigen tanden nog. Nou ja, een of twee kiezen zijn onderweg gesneuveld.
2. Jij kent me helemaal niet.
3. Nooit gezegd dat vroeger alles beter was. Integendeel.
4. Helemaal en dikke prima als jij regelmatig je koppetje boven het maaiveld uitsteekt maar ga dan niet lopen janken als iemand een 'overdrachtelijke' tomaat naar je gooit.
Kijk, zo horen wij het graag. Of niet Tong ? Zeker tong80.quote:
Als je die poep uit je oogjes wrijft kan je zien dat ik 6 minuten later reageerde op je berichie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier over gedaan. Ik schud deze reactie zomaar uit de mouw. Over lopen janken heb ik zo m'n mening. Ik denk niet dat ik het Koos Alberts kan aandoen ene verborgen klappertandende verborgen looprek het stokje te gunnen. Ook niet als ik het topic zal rekken. Kwa loop.
Die Poep. Mooie bandnaam. Tijd voor muziek.............quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je die poep uit je oogjes wrijft kan je zien dat ik 6 minuten later reageerde op je berichie.
HI-LA-RISCHquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door dit soort users, voel ik me hier zo thuis. Het negativisme. Het bloed serieus reageren op een ongedwongen topic. Ze vraagt zich ook altijd af waarom ik vraag wie zij nu weer is. Hier heb je het antwoord. Ik kan er ook géén aandacht aan besteden. Maar dan zit ze weer met de gebakken peren. Terwijl gebakken peren niet voor de poes zijn. En dat kunne we niet hebben. Maar goed. Geen idee wie gebent. Ik zoek m'n nest op. Truste veur straks en gezond weer op.
Je kickt nu een post van vanmiddag van mij omhoog. Een briljante post niet eens gericht aan jou.quote:
HI-LA-RISCH.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kickt nu een post van vanmiddag van mij omhoog. Een briljante post niet eens gericht aan jou.In de tussentijd heb ik een zebrapad paars geschilderd, Een schildpad laten blozen. Een paarse Tarzan gered uit de grotten van Han en een tandenstoker onterecht beschuldigd van stokerij. Nu jij je gebit weer uit doen, doe er een tandje bij. Zo loop je op je tandvlees achter Koos aan. Trusten en hou de boel in de gaten. Voor je het weet lopen ze de spuigaten uit. Dikke kus en een warme knuffel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HI-LA-RISCH.Gas koken mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |