SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
OOK LEKKERquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een gebakken eitje ga eten.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
typisch kscquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze heeft nu haar plakje kalkoenfilet gehad en is nog steeds aan het mauwen. Het is nooit goed genoeg.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
volgende meet wordt er niet geknuffeld, maar direct tikken uitgedeeldquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
typisch ksc
[..]wat een luxe, een plakje kalkoenfilet. Dat krijgen ze hier niet hoor
[..]wie weet, als we ooit meeten
[..]
Tikken waarop?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende meet wordt er niet geknuffeld, maar direct tikken uitgedeeld
Great mushrooms think alikequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een gebakken eitje ga eten.
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Niet goed?quote:[..]
Tikkiemeetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal dat geeft, tja. Ik kan haar niet ongelijk geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.
[..]
Niet goed?![]()
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
typisch ksc
[..]wie weet, als we ooit meeten
[..]
Ja, het is nu een verworven recht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal dat geeft, tja. Ik kan haar niet ongelijk geven.
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hehehe, ja hier ook. Alsof ik ze mishandelquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.
[..]
Niet goed?![]()
Ik ken genoeg mooie kamersquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doen
gezelliequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_
mijn hoofd denkt hierbijquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doen
Met een rood lichtje zekerquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mooie kamers
Dat is meer jouw afdeling.quote:
volgens mij is dit veel projectie of echt geen benul hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is meer jouw afdeling.
Nee zeg, het blijft geen feestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |