SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ze wel, we hebben dat onlangs ook neergelegd voor een non-voetballer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:52 schreef fetX het volgende:
Groningen wil rond de 10 miljoen voor Valente. Laat maar lekker lopen dan
Vragen mag altijd, maar of je het moet willen betalen is een tweede. Dat ventje heeft nog niet zoveel laten zien dus ik vind het ook wel ietwat onrealistisch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ze wel, we hebben dat onlangs ook neergelegd voor een non-voetballer.
Die zijn niet goed wijs gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:52 schreef fetX het volgende:
Groningen wil rond de 10 miljoen voor Valente. Laat maar lekker lopen dan
ik heb alle vertrouwen in deze spelerquote:Feyenoord-spits (19) deelt vuistslag uit aan tegenstander tijdens jeugdtoernooi
met videoFeyenoord-spits Stephano Carrillo zal niet met een heel fijn gevoel aan zijn vakantie beginnen. De 19-jarige aanvaller kreeg in een jeugdinterland met Mexico Onder 20 tegen Congo Onder 20 een rode kaart, nadat hij een klap had uitgedeeld aan een tegenstander.
Sportredactie 11-06-25, 08:49 Laatste update: 10:45
Carrillo doet met Mexico Onder 20 mee aan het Maurice Revello-toernooi in Frankrijk. Tijdens een wedstrijd met de leeftijdsgenoten van Congo kreeg de aanvaller het aan de stok met zijn tegenstander. Nadat de tegenstander tegen hem aan was gelopen, sloeg Carrillo hem met een vuist op zijn borst. De tegenstander ging vervolgens naar de grond.
In totaal werden er drie rode kaarten uitgedeeld in de verhitte wedstrijd, die eindigde in een 3-3-gelijkspel. Mexico plaatste zich daardoor wel voor de halve finale tegen Frankrijk.
Daarin zal Carrillo in elk geval ontbreken. De spits speelt sinds afgelopen zomer voor Feyenoord, dat hem overnam van het Mexicaanse Santos. Tot dusver kwam hij driemaal in actie voor de Rotterdammers. Scoren deed hij nog niet.
ik was eigenlijk wel verbaast over het bedrag van 4 miljoenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:57 schreef Wotte het volgende:
Een miljoen of acht voor Valente is wel reëel in deze markt, lijkt mij.
Ik gok ergens tussen de 200 - 400.000. Die pakt bij Feyenoord dan al gauw een miljoen meer per jaar. Denk dat het contract geen probleem wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was eigenlijk wel verbaast over het bedrag van 4 miljoen
Ik was eigenlijk er vanuit gegaan van een bedrag rond de 7 tot 10 miljoen voor deze speler
maar ik weet niet wat valente verdient bij groningen
Ze waren al dichtbij, maar nu zijn ze echt heeeeeeeeeel dichtbijquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
As always mentioned since late April
met een miljoenenbodquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
As always mentioned since late April
Dat laatste kan ik echt niet begrijpen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Zechiël waarschijnlijk op huurbasis naar Utrecht, met optie tot koop.
Dat laatste vind ik heel raar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Zechiël waarschijnlijk op huurbasis naar Utrecht, met optie tot koop.
Klinkt als geld weggooien.quote:Feyenoord heeft echter ook een terugkoopclausule laten opnemen in het contract van Zechiël, waardoor de Rotterdammers hem onder bepaalde voorwaarden weer terug kunnen halen naar De Kuip.
Onder de juiste voorwaarden wel een slimme move, tuurlijk is het wat krom om straks weer geld neer te leggen voor een jeugdspeler maar als hij het daar echt goed doet en je kan hem voor 5-6 terugkopen en er een volwassen middenvelder voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als geld weggooien.
Hopelijk zonder een terugkoopclausule.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van den Belt gaat bij FC Twente verder hockeyen.
Wat moeten ze daar nou weer met die tweedehands autoverkoperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |