Je kan ze alleen maar horizontaal ophangen.quote:
Het belemmert het zicht voor andere mensen in het publiek. Daarnaast zijn er efficiëntere manieren om te tonen dat je een absolute loser bent.quote:
Straks denken ze nog dat ik Ajax supporter ben, nee dank je.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kom jij niet uit Amsterdam? Hang er daar maar eens een aan de reling van je balkon...kun je lachen.
Maar dan kun je gewoon het woord Israel weg laten, en het woord vlag gebruiken.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het belemmert het zicht voor andere mensen in het publiek. Daarnaast zijn er efficiëntere manieren om te tonen dat je een absolute loser bent.
En lucratiever qua verkoop (van vlaggen).quote:Op zondag 20 juli 2025 19:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het belemmert het zicht voor andere mensen in het publiek. Daarnaast zijn er efficiëntere manieren om te tonen dat je een absolute loser bent.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:13 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gezien het sentiment van de afgelopen maanden toch wel hele opvallende beelden van Tomorrowland, desalniettemin fantastisch om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar een verklaring hierachter. Wat zorgt er nu voor dat er op bijvoorbeeld de Zwarte Cross artiesten hun optreden cancelen, bij Glastonbury een zee aan Palestijnse vlaggen te zien is, maar hier allemaal Israëlische vlaggen. Trekt Tomorrowland dan een totaal ander soort publiek?
[ twitter ]
[ twitter ]
Of Becell.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:46 schreef Gia het volgende:
Dus Goldband eet ook geen Blue band? Tenminste, als ze consequent zijn.
Maar ja, dat ziet niemand, natuurlijk. Dus daar kun je geen statement mee maken! Zielig.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of Becell.
En gaan ze nooit naar parken van De Roompot, parkeren ze nooit in garages van Q-Park, gebruiken ze geen Exact software, hebben ze geen Batavus of Sparta fiets en gebruiken ze nooit de Dikke van Dale.
Of internet via glasvezel van Open Dutch Fiber.
Want dat zijn de Nederlandse merken van KKR.
Deze man is nota bene zelf een voormalig Hezbollah terrorist.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:36 schreef Schanulleke het volgende:
En uiteraard komt de 5de colonne direct in actie.
Dyab Abou Jahjah dient een klacht in tegen "2 Israëlische oorlogsmisdadigers" op Tomorrowland: "Voorkomen dat ze land verlaten"
Ach, als je als toerist afreist naar Israël is de kans ook groot dat je dat gebeurd, en dat je flink wordt uitgehoord wat je in Israël komt doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:25 schreef Momo het volgende:
Twee Israëlische militairen op Tomorrowland opgepakt en verhoord
Ach, moesten ze hun vlag weer meenemen het reiskoffertje in? Alsof ze er aan vast geplakt zitten zogauw ze een voet buiten Israël zetten.quote:
Waar wordt dat geroepen?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, als je als toerist afreist naar Israël is de kans ook groot dat je dat gebeurd, en dat je flink wordt uitgehoord wat je in Israël komt doen.
Maar kunnen we weer allemaal ‘antisemitisme’ roepen en selectief verontwaardigd zijn.
Heerlijk... en het dan nog over selectieve verontwaardiging hebben ook.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, moesten ze hun vlag weer meenemen het reiskoffertje in? Alsof ze er aan vast geplakt zitten zogauw ze een voet buiten Israël zetten.
Zucht…quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heerlijk... en het dan nog over selectieve verontwaardiging hebben ook.
Die lieden die al generaties hier wonen en alsnog met de vaandels van het 'moederland' lopen te zwaaien, zijn die er ook aan vastgeplakt, zonder ooit voet in het 'moederland' gezet te hebben, in sommige gevallen?
Die nitwits die hier nu al anderhalf jaar de straten voorzien van Palestina-vlaggen, zijn die er ook aan vastgeplakt?
In het transgender-topic natuurlijk het evangelie van 'MOGEN ZIJN WIE JE BENT' prediken, ga alleen niet een Israëlische vlag wapperen, want dan ben je gek én je lokt gewoon uit dat anderen je antisemitisme verwijten of zo.
Echt, wil men zien wat die pro-Palestina sekte teweegbrengt? Zie de volstrekt irrationele en van daadwerkelijke selectieve verontwaardiging vergeven posts van jouw hand over mensen die een Israël-vlag wapperen.
Ja, vandaar al die Marokkaanse, Turkse en Surinaamse vlaggen hier, omdat alleen Israël zo chauvinistisch is.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht…
Ik heb het niet over Palestina vlaggen, dat vind ik net zo achterlijk.
Laat die vlaggen gewoon thuis, op een festival hoor je daar helemaal niet in gewikkeld mee rond te lopen. Gewoon even geen politiek en chauvinisme, is dat nou zo moeilijk?
Heb heel wat gereisd in mijn leven en de Israëliër heeft de neiging die vlag overal mee te nemen. Geen ander volk heeft die neiging zo sterk.
Ik zie het Nederlanders niet doen. Zelfs Amerikanen niet!
Als ze hier op vakantie zijn? Als ze op een festival zijn? Kom op zeg.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vandaar al die Marokkaanse, Turkse en Surinaamse vlaggen hier, omdat alleen Israël zo chauvinistisch is.
"Geen ander volk heeft die neiging zo sterk".
Academische verhandelingen hieromtrent?
Uh ja, ik zie ze nergens.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als ze hier op vakantie zijn? Als ze op een festival zijn? Kom op zeg.
Ik voel me totaal niet aangesproken want ik ben niet ‘woke’.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is zo tenenkrommend aan heel dat woke.
"Laat zien wie je bent, wees trots op wie je bent, wees fier op wat je bent". En: "Scheer nooit mensen over een kam... Veralgemeniseer niet... denk niet in groepen... waak voor intolerantie en vooroordelen en racisme en haat..."
Met de volgende disclaimer: "Dit geldt niet voor witte mensen, hetero's en Joden/Israëli".
Integendeel, daarmee doorzie je het simplisme van in de kern sektarische bewegingen.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar ik heb in ieder geval niet zo’n obsessie met woke als jou Etto. Want dan zie je het vast overal om je heen.
Moet zwaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |